ACLU فایل اولین شکایت رسمی بیش از غیر قانونی تشخیص صورت دستگیری

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا (ACLU) است ثبت یک شکایت رسمی علیه پلیس دیترویت بیش از آنچه در آن می گوید این است

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا (ACLU) است ثبت یک شکایت رسمی علیه پلیس دیترویت بیش از آنچه در آن می گوید این است که اولین نمونه شناخته شده از بازداشت غیر قانونی ناشی از نادرست تشخیص چهره تکنولوژی.

رابرت Julian-Borchak ویلیامز یک آمریکایی آفریقایی تبار مرد دستگیر شد و پس از یک سیستم تشخیص صورت دروغ همسان عکس خود را با امنیت فیلم از یک دزد. نیویورک تایمز گزارش می دهد که آیتالله سیستانی خواستار اخراج ویلیامز مورد و اطلاعات خود را به حذف از دیترویت جنایی پایگاه داده.

تکنولوژی شناسایی چهره مورد انتقاد قرار گرفته برای سال محققان نشان دادن آن به مغرضانه علیه اعضای مختلف نژادها و اقوام است. اما استفاده از آن با اجرای قانون افزایش یافته و حتی بیشتر بحث برانگیز در هفته های اخیر زیر را در سراسر کشور علیه خشونت پلیس و نژادپرستی. در حال حاضر ویلیامز مورد نشان می دهد که واقعیت چه اتفاقی می افتد زمانی که ناقص تکنولوژی برخورد با ضعیف کار پلیس است.

به نیویورک تایمز گزارش می دهد که سرقت ویلیامز متهم شده بود صورت گرفت در اکتبر سال 2018 و در مارس 2019, هنوز هم از فروشگاه های نظارت تصویری آپلود شد به Michigan state را تشخیص صورت پایگاه داده. این که تولید یک سری از عکاسی مسابقات بعد ارائه شده به عنوان بخشی از یک سند است که گفت: آنها از "احتمال علت بازداشت." اما با این وجود آنها منجر به ویلیامز " تصویر شامل شدن در یک عکس ترکیب که نشان داده شد به فروشگاه گارد امنیتی. این گارد که آیتالله سیستانی می گوید نه شاهد سرقت دست اول مثبت شناسایی ویلیامز.

شناسایی منجر به ویلیامز دستگیر شدن در جلوی خانه از خانه خود را در ماه ژانویه و پس از آن او گرفته شده بود به پلیس بازداشت و در مجموع 30 ساعت. ویلیامز داده است حساب خود را از بازداشت در یک op-ed برای واشنگتن پست. او می گوید که در یک مصاحبه با پلیس او برگزار شد تا یک عکس از دزد بعدی به چهره خود را و پس از آن یکی از کارآگاهان گفت: "کامپیوتر باید آن را بدست اشتباه است."

اگر چه ویلیامز مورد اخراج شد و دو هفته پس از بازداشت آن اخراج شد "بدون تعصب" ترک او را باز به شارژ شدن دوباره NYT یادداشت ها. علاوه بر این آیتالله سیستانی می گوید که به عنوان یک نتیجه از دستگیری ویلیامز' نمونه DNA, mugshot و اثر انگشت هستند در پرونده و دستگیری او است که در تاریخ ثبت است.

یک دیترویت یک سخنگوی پلیس گفت: اکنون که گروه را پذیرفته است دادستان تصمیم به اخراج این مورد که در ژوئیه سال 2019 بخش سیاست بود که تنها با استفاده از تشخیص چهره برای بررسی جرایم خشونت آمیز.

ویلیامز' داستان می آید به عنوان های متعدد با مشخصات بالا شرکت های فن آوری از جمله آی بی ام و مایکروسافت و آمازون اعلام کرده اند که آنها را قطع و یا توقف خود را تشخیص چهره کار را برای پلیس. "ما اعتقاد داریم در حال حاضر زمان برای شروع یک گفتگوی ملی در مورد اینکه آیا و چگونه تشخیص چهره تکنولوژی باید شاغل داخلی سازمان های اجرای قانون" آی بی ام مدیر عامل Arvind کریشنا گفت: در بیانیه ای در اوایل این ماه.

اما بسیاری صورت تشخیص کارشناسان می گویند وجود دارد نیاز به یک دیگر مهلت قانونی این تکنولوژی را با استفاده از و که برخی از شرکت ها به سادگی ممکن است در انتظار اخبار چرخه قبل از شروع به فروش به اجرای قانون یک بار دیگر. به عنوان ویلیامز مورد برجسته هر چند خسارت است که یک غلط دستگیری می تواند در زندگی کسی را در حال سخت تر را فراموش کرده ام.

"من نمی تواند unsee من که دست به دستبند قرار داده و به یک ماشین پلیس" ویلیامز می نویسد: در op-ed. "اما آنها می توانید استفاده کنید من این تجربه را به خوبی به جهان است. که به معنی کمک به مطمئن شوید که دختران من نمی رشد در جهان که در آن گواهینامه رانندگی خود را و یا Facebook عکس ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای هدف قرار دادن مسیر و یا به آنها آسیب برساند."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن