اقامت پزشکان نگه دارید خاموش شمع نور اعتراض

"به جای دوش گرفتن, گل, گلبرگ, آمریکا, آن مفید خواهد بود اگر ما پشتیبانی ما در مطالعات انجام شده توسط یک افزایش

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

"به جای دوش گرفتن, گل, گلبرگ, آمریکا, آن مفید خواهد بود اگر ما پشتیبانی ما در مطالعات انجام شده توسط یک افزایش در دستمزد"

میسور/Mysuru: در ادامه اعتراض خود به دنبال افزایش دستمزد پزشکان مقیم (MD/ دانشجویان ارشد) مشغول به کار در K. R. Cheluvamba و PKTB بیمارستان متصل به میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) و COVID بیمارستان, دیروز, برگزار, خاموش, نور شمع, اعتراض, ورزشی, سیاه, باند حدود سلاح های خود را.

ممکن است به ذکر است که در اینجا ساکن پزشکان ابراز حمایت از دولت-اعتراض گسترده ای تماس داده شده توسط کارناتاکا انجمن پزشکان مقیم, عینک, سیاه, باند بازو در حالی که در محل کار در مارس 5 و 6.

اقامت پزشکان که جمع آوری شده در MMC&RI, ابراز خشم علیه دولت با بیان ساکنان پزشکان باید بیشتر کار کنند و کمتر پرداخت', 'کف زدن و دوش گرفتن گل نمی خواهد پر کردن معده نیز خوب نیاز پرداخت.'

MMC&RI RDA (مقیم پزشکان انجمن) رئیس جمهور دکتر روناک یونسی حمید صحبت کرد که به 'SOM گفت: "هر چند ما شده اند و خواستار افزایش دستمزد برای سه سال گذشته دولت پاسخ داده است. اما هر سال تحصیلی هزینه ها افزایش یافته است. در حالی که دانشگاهی هزینه تومان است.1.30 لاخ, دستمزد فقط تومان.30,000 هر ماه. آن را دشوار شده است برای دریافت آموزش پزشکی به عنوان کتاب حتی در قیمت های بالا."

بیان کرد که بسیاری از ساکنان پزشکان حتی ازدواج کردم او گفت که آن را دشوار است به مطالعه و همچنین اجرای یک خانواده در دستمزد داده می شود در حال حاضر.

"ما کار کرده اند در K. R. بیمارستان و COVID بیمارستان نیز هست و ما در حال انجام بهترین های ما برای مهار این بیماری همه گیر. برای کار ما به جای دوش گرفتن گل در آن مفید خواهد بود اگر ما پشتیبانی می شوند در مطالعات ما با ارائه افزایش در دستمزد," او گفت و از دولت خواست به ارسال سفارش در این راستا در اولین.

MMC&RI RDA معاون رئیس جمهور, Dr. D. N. Kevin دکتر Krishnapal سینگ دکتر بهارات دکتر منهر دکتر Praveen و دکتر Lenovo حاضر بودند. اقامت پزشکان در MMC&ری و COVID بیمارستان نیز ارائه تسلیت به افرادی که جان خود را از دست در ویساکاپاتنام نشت گاز فاجعه دیروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن