زوم دیدم افزایش مشترکین و درآمد — با تشکر از همه گیر

زوم تا به حال فیلم های پرفروش سه ماهه به عنوان برنامه خود را تبدیل به داغترین ویدئو کنفرانس سرویس همه گیر. در

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

زوم تا به حال فیلم های پرفروش سه ماهه به عنوان برنامه خود را تبدیل به داغترین ویدئو کنفرانس سرویس همه گیر. در یک گزارش درآمد امروز زوم گزارش ساخت $328 میلیون دلار درآمد طی ماه فوریه–مارس چهارم. که تا کنون بیش از دو برابر از همان زمان در سال گذشته زمانی که از آن ساخته شده $122 میلیون می آید و آن را در بالاتر از 200 میلیون دلار است که زوم انتظار آن را هنگامی که آن را صادر راهنمایی فقط چند ماه پیش.

زوم نمی گوید که دقیقا چگونه بسیاری از مردم استفاده از آن نرم افزار در طول چند ماه گذشته اما این شرکت ادعا می کند اضافه شده است "تعداد بی سابقه ای از شرکت کنندگان" از جمله بیش از 100 ، 000 K-12 مدرسه. زوم در حال حاضر حدود 265,400 مشتریان با بیش از 10 نفر از کارکنان یک شماره که رشد 354 درصد این شرکت می گوید. که افزایش قابل توجهی در استفاده آمده است با یک افزایش قابل توجهی در هزینه های هر چند — هزینه های دو برابر در سال بیش از سال به $201 میلیون.

درآمد گزارش زوم برای اولین بار پس از همه گیر اعلام شد, ارائه می دهد یک نگاه عمیق تر در این شرکت انجام می شود به عنوان آن چت تصویری, نرم افزار تبدیل به بالفعل ابزار برای جلسات کار و اقامت در تماس با خانواده و دوستان در حالی که بسیاری از نقاط جهان است که در خانه گیر کرده. زوم قبلا گفت که استفاده به رشد 300 میلیون شرکت کنندگان در جلسه در هر روز از 10 میلیون در ماه دسامبر.

در همان زمان, زوم مواجه شده است و باور نکردنی موشکافی آن شیوه های امنیتی. این شرکت به شدت انتقاد دلالت بر آن تصویری چت به طور کامل رمزگذاری شده زمانی که آنها نمی شد. ویژگی های که برای راحتی نیز فعال آزار و اذیت از طریق زوم بمب گذاری در حالی که برنامه های مک نصب گرفتار شد با استفاده از "نرم افزارهای مخرب مانند" رویکرد به سرعت را.

زوم در پاسخ سازماندهی 90 روز از ویژگی های یخ در حالی که آن را بازرسی و نگهداری برنامه شیوه های امنیتی. چند تا از فاحش ترین مسائل — مانند سوال نصب و راحتی امکانات فعال است که مردم را به رها کردن در تماس ناخوانده — ثابت شده است و یا بهبود یافته است. ویژگی های دیگر مانند واقعی end-to-end encryption در حال کار کرده است. در ماه مه زوم به دست آورد و هویت سرویس راه اندازی Keybase و کارگردانی مهندسین خود به سمت کار بر روی یک راه حل رمزگذاری.

این تغییرات به معنای اطمینان حاصل شود که استفاده از آن بالن زوم نمی کند و از دست دادن کاربران بیش از نگرانی های امنیتی. و تا کنون به نظر می رسد مانند زوم انتظار موفقیت خود را ادامه خواهد داد. زوم پیش بینی بزرگ بعدی در سه ماهه بیش از سه برابر قبلی خود درآمد. این شرکت انتظار دارد که به سمت بالا از $1.8 میلیارد دلار درآمد در طول سال است. زوم می کند, اما, انتظار برای دیدن مشتری افزایش تلفات در نیمه دوم سال به سادگی از آنجا که چگونه بسیاری از کاربران آن را برداشت.

زوم سهام سه برابر شده است در ارزش در طول چند ماه گذشته افزایش به حدود 200 قبل از درآمد امروز از حدود 68 دلار در ابتدای سال است. این شرکت رفت و در مارس 2019 به 36 دلار در هر سهم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن