توییتر اقدام علیه Rep. مت Gaetz برای ستایش خشونت

توییتر را محدود کرده است یک صدای جیر جیر از Rep. مت Gaetz (R-FL) برای نقض سیاست های خود در برابر ستایش خشونت ه

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

توییتر را محدود کرده است یک صدای جیر جیر از Rep. مت Gaetz (R-FL) برای نقض سیاست های خود در برابر ستایش خشونت های زیر مشابه اقدام صورت گرفته علیه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته.

در یک توییت منتشر شده دوشنبه Gaetz نوشت: "اکنون که ما به وضوح ببینید Antifa به عنوان تروریست می تواند ما را شکار آنها را مانند ما انجام آن در خاورمیانه دارد ؟ این پست را بازتوییت کرد بیش از 12000 بار قبل از توییتر در زمان عمل در مقابل آن است. ساعت پس از آن نوشته شده بود توییتر مشخص است که آن را نقض سیاست های خود در برابر ستایش خشونت است. در انجام این کار صدای جیر جیر از Gaetz مشخصات و کاربران باید با کلیک بر روی "مشاهده" را فشار دهید قبل از دیدن. دوست رسانهها و پاسخ ها همه غیر فعال از صدای جیر جیر در تلاش برای محدود کردن آن برسد.

"ما قرار می گیرد منافع عمومی توجه در این توییت از @mattgaetz. صدای جیر جیر است که در تخلف از ما تجلیل از خشونت سیاست" توییتر سخنگو می گوید در آستانه.

قانونگذاران دیگر مانند بهداشت ، کریس مورفی (D-CT) به نام توییتر به صدای جیر جیر. "نگاهی به Gaetz توییت کردن در حال حاضر @توییتر. در حال حاضر. بازماندگان از تیرباران های دسته جمعی در حال روشنایی گوشی من. آنها به مرگ می ترسم این را الهام بخش کسی شروع به تیراندازی به یک جمعیت امشب. حق با آنها است." Gaetz در پاسخ به یک صدای جیر جیر تماس او را "ترویج خشونت" با نوشتن در یک پیگیری توییت "شما می دانید آنچه که تحریک به خشونت? ضعف است."

در طول هفته گذشته تظاهرکنندگان جمع شده در شهرستانها در سراسر کشور در اعتراض به خشونت پلیس پس از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در دست یک سابق مینه سوتا افسر پلیس است. سیاستمداران مانند Gaetz و تهمت به سرعت تنگ و تمرکز خود را بر روی موارد خشونت و غارت سرزنش چپ متمایل معترضان و "Antifa" برای شورش است.

روز یکشنبه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که ما را تعیین Antifa یک سازمان تروریستی است. در قانون فعلی دولت فدرال هیچ قدرت قانونی برای برچسب تماما داخلی در همان راه آن را به معنای خارجی و سازمان های تروریستی. Antifa کوتاه برای ضد فاشیستی نیست یک گروه سازمان یافته — Antifa است که اغلب استفاده می شود به عنوان یک صفت برای فعالان مخالف فاشیسم است.

توییتر انفعال در برابر Gaetz را توییت به شرح زیر تصمیم خود برای محدود کردن و واقعیت-بررسی توییت از رئیس جمهور در هفته گذشته. در روز سه شنبه توییتر واقعیت-بررسی دو توییت از مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات نادرست در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری و تقلب انتخابات. این اولین بار از پلت فرم در زمان علیه رئیس جمهور ارسال. روز جمعه در توییتر محدود یک صدای جیر جیر از مغلوب ساختن پیشی جستن برای نقض سیاست های خود در برابر ستایش خشونت است.

در روز جمعه جیر مغلوب ساختن پیشی جستن به نام مردم در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مینه سوتا "اراذل و اوباش است." او ادامه داد: "هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل, اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

مدت کوتاهی پس از این پیام نوشته شده بود توییتر, تعیین جیر نقض قوانین خود قرار داده و توجه در صدای جیر جیر. با انجام این کار صدای جیر جیر بود و از مغلوب ساختن پیشی جستن, جدول زمانی و امثال رسانهها و پاسخ غیر فعال شد به حد خود برسد. Facebook کاهش یافته است به اقدام مشابه در برابر همان پیام های ارسال شده توسط برگ برنده را در حساب خود در شبکه های اجتماعی منجر به سرخوردگی گسترده داخلی و Facebook کارکنان اولین سازمان پیاده روی در روز دوشنبه در اعتراض به مارک زوکربرگ مدیر عامل تصمیم.

در حال توسعه است...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن