آریزونا شکایت گوگل بیش ادعا می کند آن را غیر قانونی ردیابی محل از کاربران آندروید

آریزونا دادستان کل علامت Brnovich به طرح دعوی علیه گوگل بیش از ادعاهای این شرکت به طور غیر قانونی ردیابی کاربر

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

آریزونا دادستان کل علامت Brnovich به طرح دعوی علیه گوگل بیش از ادعاهای این شرکت به طور غیر قانونی ردیابی کاربران آندروید' محل سکونت بدون رضایت آنها و حتی در زمانی که ویژگی های ردیابی محل شده بود به صورت دستی غیر فعال با توجه به یک گزارش از واشنگتن پست.

کت و شلوار استدلال می کند گوگل نگه داشته ردیابی محل در حال اجرا در پس زمینه برای برخی امکانات مانند آب و هوا و برای جستجوهای وب با استفاده از موتور جستجو و مرورگر کروم حتی پس از این کاربر غیر فعال برنامه های خاص ردیابی محل. تنها زمانی که یک کاربر حفر بیشتر به آندروید تنظیمات سیستم و خاموش گسترده تر در سطح سیستم ردیابی آیا گوگل متوقف شود بر روی کامپیوتر کاربر انحراف مسیر محل اطلاعات شکایت استدلال می کند.

گوگل در بر داشت خود را در شبیه مجادلات در گذشته بیش از ردیابی محل از کاربران آندروید. این شرکت در پاسخ به نگرانی های حریم خصوصی در طول سال با انواع عکاسی اقدامات مانند ساخت آن را آسان تر برای حذف خودکار داده های مکان خود را و سرکوب متخلف برنامه های شخص ثالث است که انجام این کار بدون رضایت. اما تلاش خود را در جهت بهبود حفظ حریم خصوصی حفاظت و تنظیمات مختلف شما نیاز به نظارت برای اطمینان از شما بیش از حد دنبال باقی می ماند پیچیده و گیج کننده به طور متوسط کاربران آن را اغلب می تواند به نظر می رسد غیر ممکن است برای نگه داشتن زبانه ها در چه اندازه گوگل می داند در مورد شما و چه منابع اطلاعات آن را حفظ می کند.

Brnovich درخواست یک دادگاه زور گوگل به پرداخت سود ممکن را به دست آورده از کسب درآمد از این داده ها از طریق تبلیغات در خدمت به ساکنان آریزونا. پست می گوید آریزونا ضد تقلب قوانین نیز ممکن است موضوع گوگل به 10000 $در هر جریمه نقض. گوگل بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

"در برخی از نقطه از افراد و یا شرکت هایی که مقدار زیادی از پول فکر می کنم آنها می توانید انجام دهید هر آنچه که جهنم آنها را می خواهید انجام دهید و احساس می کنید مثل آنها بالاتر از قانون" Brnovich گفت: پست در یک مصاحبه. "من می خواستم گوگل برای دریافت این پیام است که آریزونا دارای یک دولت تقلب مصرف کننده عمل می کنند. آنها ممکن است نوآورانه ترین شرکت در جهان است, اما این بدان معنا نیست که آنها بالاتر از قانون است."

گوگل و یوتیوب تابعه و همچنین به عنوان اصلی دیگر شرکت های فن آوری هستند رو به یک شماره نظارتی و قانونی quagmires در حال حاضر زیر ضد تراست و حریم خصوصی در اجرای اتحادیه اروپا که منجر به چند میلیارد جریمه در برابر گوگل بیش از دهه گذشته است.

در حال حاضر ما سیاستمداران و تنظیم کننده زیر کت و شلوار و شروع به درگیر شدن در یک گسترده و هماهنگ تلاش در سراسر دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال و قانونگذاران ایالتی به سلطنت در تکنولوژی و اجرای ضد تراست و حریم خصوصی و قوانین دیگر است. این قوانین سیلیکون ولی تا حد زیادی مسخره گرفته در طول چند دهه به عنوان قانونگذاران موفق به نگه دارید تا با سرعت تغییرات تکنولوژیکی و مقیاس بزرگ با تکنولوژی توانایی بهره برداری از نقاط ضعف و دامن مقررات برای به دست آوردن پول و بازار تثبیت شده است.

یوتیوب حل و فصل با FTC در سال گذشته برای نقض کودکان قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین (COPPA) در حالی که گوگل در حال حاضر تحت بررسی توسط تمام 50 ایالت به طور کلی وکیل و موضوع گسترده تر ضد تراست پروب رهبری توسط وزارت دادگستری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن