COVID ایمنی: MCC عازم مگا sanitisation از بازار در مرکز شهر

میسور/Mysuru: پس از سفارش, بسته شدن پنج بازارهای عمده در مرکز شهر به مدت چهار روز با شروع از امروز به عنوان یک

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

میسور/Mysuru: پس از سفارش, بسته شدن پنج بازارهای عمده در مرکز شهر به مدت چهار روز با شروع از امروز به عنوان یک اندازه گیری برای بررسی گسترش مرگبار COVID-19 گیر این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) شروع به کار خود را در سمت راست به صورت جدی با در نظر گرفتن تمیز کردن آثار در محل Shivarampet, Santhepet, Mannars, Boti بازار (گوشت گوسفند در بازار) و Devaraja بازارهای این صبح است.

اما پس از درخواست از میوه و سبزیجات و فروشندگان Devaraja بازار MCC مجاز است آنها را برای ادامه کسب و کار خود را تا فردا (26 ژوئن) بعد از ظهر به منظور فعال کردن آنها را برای روشن شدن سهام خود را و یا به طور موقت تغییر در جای دیگر به عنوان میوه ها و سبزیجات کالاهای فاسد شدنی.

در طول چهار روز بسته شدن بازار های MCC را تماما آب, پاک, پاکسازی, ضد عفونی و ضد عفونی کردن کل محل با استفاده از مردان مایعات و ماشین آلات به عنوان یک اندازه گیری ایمنی در همراهی با دستورالعمل صادر شده توسط دولت برای جلوگیری از گسترش COVID-19 بیماری همه گیر.

پس از بسته شدن سفارش در تمام مغازه ها و موسسات تجاری و سایر بنگاههای کسب و کار در Shivarampet منطقه Devaraja بازار مننر بازار در Shivarampet, Santhepet و Boti بازار بسته باقی ماند. مغازه ها بازگشایی خواهد شد در روز دوشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن