آگاهی Jatha علائم ماسک روز

Mysureans مطلع بر اهمیت استفاده از صورت را پوشش می دهد میسور/Mysuru: به عنوان کارگردان دولت به رعایت ژوئن 18 ب

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

Mysureans مطلع بر اهمیت استفاده از صورت را پوشش می دهد

میسور/Mysuru: به عنوان کارگردان دولت به رعایت ژوئن 18 به عنوان ماسک روز به منظور ایجاد آگاهی در میان مردم در مورد اهمیت استفاده از ماسک صورت را Mysuru شهرستان شرکت (MCC) و بخش های مختلف از جمله بهداشت و درمان KSRTC کتابخانه و پلیس در زمان Jatha در مکان های مختلف از شهر نگه داشتن در ذهن COVID دستورالعمل با حداقل حضور و غیاب.

Mysuru شهرستان شرکت (MCC): معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar پرچم خاموش Jatha سازماندهی شده توسط MCC در Agrahara دایره این صبح است. آن بود که با حضور نزدیک به 40 نفر از جمله MCC مقامات و Pourakarmikas مقامات از صلیب سرخ نهاد. آنها در زمان jatha پوشش مناطق اطراف Agrahara دایره برگزاری پلاکارد با یک پیام بر اهمیت پوشیدن ماسک.

شهردار Tasneem Dy. شهردار C. Sridhar, MCC کمیسر Gurudatta Hegde, Addl. کمیسر Shashikumar, MCC ایستاده کمیته بهداشت و درمان رئیس Gopi Corporators B. V. Manjunath و M. V. Ramprasad بهداشت افسران دکتر Jayanth و دکتر Nagaraju و دیگران نیز حضور داشتند.

صحبت کردن با رسانه ها به مناسبت DC Abhiram G. Sankar گفت: "زیر جهت از دولت, ماسک, روز جشن گرفته بودن با بخش های مختلف و موسسات."

در COVID موارد او گفت: "در این مورد مثبت گزارش دیروز یک بنگلور می توان یافت که BMTC راننده. او در زیر صفحه اصلی قرنطینه بود و تب است. او یکی از ساکنان Haduvinalli در ننجنگود. بعد از آرامش مستند قوانین بیشتر موارد انتظار می رود و ما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات لازم برای رسیدگی به آن است. تا کنون در مجموع از 29 خانه قرنطینه نقض موارد گزارش شده در Mysuru منطقه است."

"PUC امتحان امروز و به زودی SSLC امتحانات آغاز خواهد شد. در این نمایش ما را به نام جلسه تمام بخش ها از جمله آموزش و پرورش, بهداشت و پلیس از فردا با توجه به اقدامات ایمنی در هنگام وقوع رفتار امتحانات" DC گفت.

به یک پرس و جو در روز بین المللی یوگا, او گفت که تصمیم گرفته نشده و در عین حال در مورد استفاده از هلیکوپتر برای ضبط مجازی تراس یوگا.' "به عنوان با استفاده از هلیکوپتر هزینه بیشتر و به ما هواپیماهای بدون سرنشین تسهیلات ما در حال فکر کردن در مورد که ما هنوز برای تصمیم گیری," او اضافه شده است.

KSRTC روستایی بخش

DHO دکتر Venkatesh افتتاح Jatha سازماندهی شده توسط KSRTC روستایی بخش در حومه اتوبوس ایستاده در شهرستان. به مناسبت ماسک توزیع شد به مسافران است. این Jatha با حضور KSRTC کارکنان و رانندگان به تصویب رسید از طریق اروین جاده آشوکا جاده برج ساعت Chamaraja دایره Hardinge دایره و به این نتیجه رسیدند در حومه اتوبوس ایستاده.

دکتر Venkatesh صحبت با رسانه ها گفت: "ماسک استفاده نه تنها مانع از کرونا اما همچنین شامل گسترش TB. این تمرین خوبی برای استفاده از ماسک. Mysuru موارد مثبت گزارش شده از کسانی که از خارج و ما در حال گرفتن اقدامات احتیاطی."

KSRTC Mysuru روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar که صحبت می کرد گفت: "ماسک بسیار مفید حاوی تاج. ما باید با توجه ماسک برای تمام کارکنان ما و نیز با استفاده از sanitisers. کارکنان ما در حال حرارتی نمایش هر روز و مسیر طولانی اتوبوس ارائه شده کافی sanitisers و ماسک."

لشکر بازرس سورش کومار و دیگران حاضر بودند.

شهر و منطقه مرکزی کتابخانه

شهردار Tasneem پرچم خاموش Jatha organsied در مقابل کتابخانه مرکزی شهرستان در نزدیکی آیورودا, کالج, دایره بود که با حضور در این کتابخانه بخش کارکنان. این Jatha از طریق Sayyaji رائو, K. R. دایره و به این نتیجه رسیدند در Kote Anjaneyaswamy معبد کاخ شمالی دروازه.

کتابخانه معاون Dr. B. Manjunath شهرستان, کتابخانه اقتدار عضو و Corporator Shanthakumari District کتابخانه اقتدار عضو Ramsesh, Corporator B. V. Manjunath و دیگران حاضر بودند.

منطقه و سلامت خانواده وزارت رفاه

این jatha برگزار شده توسط وزارت بهداشت در نزدیکی Rajendranagar قوس دایره پرچم توسط DHO Venkatesh. وزارت بهداشت مقامات و آشا فعالان برگزار آگهی ها در ماسک استفاده در زمان jatha در Kurimande دایره و مناطق دیگر. ماسک نیز توزیع شده در این مناسبت است.

Devaraja پلیس

Devaraja پلیس گرفتن یک ماسک روز jatha از Kote Anjaneyaswamy معبد محل.

شهرستان کمیسر پلیس دیده می شود ضعیف کردن ماسک روز تجمع از NR پلیس در مقابل دولت آیورودا کالج و بیمارستان دایره در شهرستان بود ،

تصویر زیر نشان می دهد که کارکنان در لباس پوشیدن به عنوان " Yama,' خدا از مرگ در اساطیر هندو توقف یک دو چرخه سوار به او پوشیدن ماسک ایمنی و سپس ادامه دهید.

منطقه معلولین مرکز توانبخشی (DDRC)

منطقه معلولین مرکز توانبخشی (DDRC), Mysuru در ارتباط با بخش توانمندسازی متفاوت Abled و شهروندان ارشد و جامعه صلیب سرخ بیش از حد مشاهده ماسک روز. تمام کارکنان DDRC عینک ماسک و در آگاهی jatha در استفاده از ماسک است.

یکی از کارکنان DDRC نشان دادن ساده 'صفر-لمس دست شستن از امکانات نصب شده توسط سازمان صلیب سرخ در محل DRCC زیر COVID شیوع مطمئن شوید که هر کس در بازدید از مرکز نگه می دارد دست خود را پاک قبل از ورود به مرکز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن