پروژه خودروی خودگردان هیوندای با شرکت Aptiv هم اکنون به نام Motional

سرمایه گذاری مشترک خودروی خودگردان هیوندای با شرکت Aptiv نام جدیدی دارد: Motional. شرکت، که قصد دارد به طور کا

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

سرمایه گذاری مشترک خودروی خودگردان هیوندای با شرکت Aptiv نام جدیدی دارد: Motional. شرکت، که قصد دارد به طور کامل رانندگی برای آزمایش وسایل نقلیه برای خدمات سوار هال در سال جاری، گفت: نام جدید به معنای برانگیختن "حرکت" حمل و نقل و همچنین "احساسات" تصمیم به جایی با خیال راحت است.

سرمایه گذاری مشترک برای اولین بار در مارس 2020 اعلام شد، زمانی که هیوندای گفت که آن را 1.6 میلیارد دلار هزینه برای گرفتن به رقبای خود را در فضای خودرو خود گردان. Aptiv، یک شرکت فن آوری خود رانندگی است که شلیک از تامین کننده قطعات خودرو جهانی دلفی، صاحب 50 درصد از سرمایه گذاری است.

کارل یاگناما، مدیر عامل سابق راه اندازی خود رانندگی NuTonomy که در سال ۲۰۱۷ توسط دلفی خریداری شد، هم اکنون رئیس و مدیر عامل شرکت Motional است. او در مصاحبه ای گفت ناوگان این شرکت از وسایل نقلیه که در لاس وگاس، سنگاپور و سئول فعالیت می کنند، به زودی با برند "Motional" دوباره برند خواهد شد.

Iagnemma گفت: "چه ما آن را دوست دارم یا نه این روزها تصمیم گیری حمل و نقل تصمیم گیری های عاطفی هستند، "Iagnemma گفت. انتخاب نحوه دریافت از A به B با خیال راحت، این یک تصمیم احساسی است. بنابراین حرکت خواهد کرد که بینش مرکزی به هر محصول ما توسعه نگه دارید."

در حالی که نام آن ممکن است جدید باشد، Iagnemma ادعا می کند که تیم حرکتی در کار بر روی گرفتن اتومبیل برای رانندگی خود را برای مدت طولانی سخت بوده است. از طریق NuTonomy، و سپس دلفی، و سپس Aptiv، و در حال حاضر Motional، مهندسان این شرکت مسئول اولین خلبان رباتاکسی جهان در سنگاپور، و همچنین اولین سفر خود مختار بین کشور نیویورک به سان فرانسیسکو بود. در طول دو سال گذشته، ناوگان Aptiv از ایمنی راننده نظارت تاکسی های خودمختار در لاس وگاس (با همکاری Lyft) بیش از 100،000 سفر به پایان.

پاندمی کوروناویروس یک دنده در آچار بسیاری از پروژه های خودروی خودگردان پرتاب کرده است. تست عمومی در آمریکا و کشورهای دیگر برای ماه ها متوقف شد. و کارشناسان در حال حاضر بر این باورند که ویروس خواهد شد خودروهای خود گردان به اشتراک گذاشته به عنوان تاکسی فروش مشکل تر برای مصرف کنندگان خودآگاه بهداشت. فروپاشی کسب و کار اوبر و Lyft 'sسواری - تگرگ در آمریکا به نظر می رسد به برخی از توسعه دهندگان مشکل خودرو خود گردان به سختی سرسرسرهای قانع کننده برای سوار شدن در اتومبیل خود را مواجه می شود.

اما Iagnemma آن را متفاوت می بیند. او به یک نظرسنجی استناد کرد که حرکتال اخیرا انجام شده است که در بر داشت یک نفر از پنج نفر بیشتر علاقه مند به وسایل نقلیه خودمختار در نتیجه همه گیر. "کاری که ما انجام می دیم بیشتر از همیشه مهم تر و مرتبط تر است"

هیوندای یک غریبه کامل به اتومبیل های خود رانندگی نیست. شرکت با یک شرکت چینی به نام Pony.ai خودروهای خودرانندگی به عنوان تاکسی در ارواین، کالیفرنیا در سال گذشته کار می کرد. ماشین ها کاملاً بی راننده نبودند؛ یک راننده ایمنی و یک مهندس سوار بر راننده و صندلی های مسافری هر خودرو.

اما سرمایه گذاری مشترک سهم مالی قابل توجهی از خودروسازان کره جنوبی است. هیوندای به همراه کیا موتورز در مجموع ۱/۶ میلیارد دلار پول نقد و ۴۰۰ میلیون دلار در منابع تحقیق و توسعه و دیگران مشارکت خواهند کرد و ارزش سرمایه گذاری مشترک ۴ میلیارد دلار را به دست خواهند داد.

برخلاف برخی از رقبای خود، هیوندای دریافت حمایت مالی از دولت کره جنوبی برای افزایش تلاش های خود را در هر دو توسعه خودروهای خود مختار و الکتریکی. کره جنوبی بر اساس گزارش ها قصد دارد 1.7 تریلیون برنده (1.4 تریلیون دلار) بین سال های 2021 و 2027 را صرف فن آوری خود رانندگی. به عنوان یک شرط دریافت پشتپرده، هر چند، هیوندای موافقت کرد که ناوگان کاملاً خودمختاری از وسایل نقلیه را تا سال ۲۰۲۴ برای مشتریان و برای عموم مردم تا سال ۲۰۲۷ راه اندازی کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن