رمان نویس دکتر Bhyrappa رضایت برای مرحله اقتباس از 'پروا'

میسور/Mysuru: Rangayana مدیر Addanda C. Cariappa اعلام کرده است که Dr. S. L. Bhyrappa داده و رضایت خود را برای

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

میسور/Mysuru: Rangayana مدیر Addanda C. Cariappa اعلام کرده است که Dr. S. L. Bhyrappa داده و رضایت خود را برای انطباق با نویسنده محبوب رمان 'پروا' به عنوان یک بازی.

"بازیگر Prakash Belawadi خواهد شد که کارگردانی بازی و خودم را ملاقات دکتر Bhyrappa در Kuvempunagar اقامت در روز دوشنبه و بحث با او در طول. ما به دنبال مشاوره خود را در مورد تطبیق محبوب خود رمان 'پروا' به صورت مرحله. ما همچنین در مورد بسیاری از چیزها از جمله ویژگی های اطلاعات در مورد تطبیق این رمان برای این مرحله است که بر اساس باستانی ما افسانه مهابهاراتا. دکتر Bhyrappa داده است رضایت او به این پروژه و موافقت خود را با ارزش ورودی و مشاوره در مورد آنچه که همه ما می توانید انجام دهید به طوری که دوستداران تئاتر خواهد درک و تحسین از بازی که آنها انجام داده اند برای رمان" او گفت:.

"ما همچنین بحث در مورد صحنه نسخه از Kuvempu را 'سری رامایانا Darshanam' و 'Malegalalli Madumagalu' به عنوان هر دو از این نمایشنامه را دریافت پاسخ فوق العاده ای از مخاطبان" او اضافه شده است.

"ما در حال برنامه ریزی شامل حداقل 30 مرحله هنرمندان برای این نسخه تئاتری از جمله 17 تئاتر هنرمندان از Rangayana. در تمام احتمال, این خواهد بود که شش ساعت بازی که شامل دو 5-10 دقیقه فواصل. ما در حال حاضر مشغول به کار در تئاتر اسکریپت. تئاتر مجموعه خواهد بود طراحی شده توسط مدیر ارشد هنر H. K. Dwarakanath از Rangayana. وجود خواهد داشت دو را نشان می دهد در هر هفته است. ما در حال برنامه ریزی برای ارائه این بازی در مرحله اکتبر این سال ارائه شده این بیماری همه گیر در می آید تحت کنترل است و اگر همه چیز کار می کند حق برای ما در آن زمان" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن