در انتظار تخریب گسترده آثار آغاز اروین جاده

میسور/Mysuru: انتظار این نسخهها کار در تخریب ساختمان (نهرو دایره تا دولت آیورودا دانشگاه) و گسترش کل اروین جاد

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

میسور/Mysuru: انتظار این نسخهها کار در تخریب ساختمان (نهرو دایره تا دولت آیورودا دانشگاه) و گسترش کل اروین جاده آغاز شد و صبح امروز پس از یک شکاف های اعمال شده توسط COVIDناشی مستند. همراه با تخریب ساختمان ها باقی مانده که با این نسخهها کار در راه گسترش بیش از حد را آغاز کرده است.

پلیس شهرستان به زودی نزدیک ترافیک حرکت در این کشش تا با این نسخهها کار در حال تکمیل است. این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) گرفته تا تخریب 350 متر کشش بین K. T. خیابان تا دولت آیورودا ، سه زمین محرک دیده می شد شکستن دیوارهای شهر کتابخانه مرکزی صبح امروز و تخریب منطقه صنایع مرکز خواهد بود.

بعد از این MCC است را به تخریب باقی مانده کشش از K. T. خیابان مرکزی اداره پست (نهرو دایره). در میان ستیز خواص Jumma مسجد ساخته شده توسط Nalwadi Krishnaraja Wadiyar در سال 1927 در هزینه از Rs.38,000. Nalwadi تحویل داده بود اولین خطبه در مسجد.

وجود 84 خواص در ایروین جاده ای است که بین بالا و تراکم مناطق — مندی Mohalla, Dodda Vokkalageri, Kamatageri و Kurubarageri. جاده ها بسیاری از میراث سازه مانند Unani بیمارستان Chamaraja ویژگی های موسسه Yelakkappachari Choultry, Kalamma معبد Jumma مسجد و بانک دولتی میسور (در حال حاضر SBI).

تصویر نشان می دهد ترافیک عادی در ایروین جاده به عنوان تنها جزئی با این نسخهها کار گرفته شد ،

هر چند MCC حال تخریب بیش از 78 خواص, خواص 6 باقی مانده بود در جاده ها به عنوان صاحبان حال حاضر به پا خط. بسیار به تازگی پراساد خانه سالمندان و Chitra بیمارستان واقع در جاده توافق برای تخلیه به منظور تسهیل در جاده گسترش. حتی کت و شلوار واصل برابر MCC در دادگاه خارج شد. این بخشی از ملک مجاور جاده تخریب خواهد شد در روزهای آینده.

پس از این تنها ستیز اموال Jumma مسجد. این Wakf هیئت مدیره است که مدیریت مسجد است گفت: MCC که آن را نمی خواهید پول پرداخت غرامت اما MCC باید ساخت مشابه ساختار گنبد و مناره و همچنین ارائه زمین در برخی دیگر از منطقه به جبران از دست دادن زمین به Jumma مسجد. این مسئله پاک می شود در سطح دولت و parleys هستند در MCC افسران گفت.

برای راه گسترش و زیباسازی تومان. 47 کرور ارائه شده تحت وزارت امور خارجه کمیسیون (SFC) کمک های مالی. پس از گسترش آن خواهد بود 60 فوت (18 متر) جاده از جمله پیاده رو. چهار خط جاده ها خواهد شد که به طور متوسط در وسط و باید جعبه های زهکشی ویژگی های. جاده یک میراث شخصیت با زینتی پست های لامپ. خیلی به رهایی از مسافران جاده ها خواهد بود traffic jam-کشش.

جنبش ترافیک در ایروین جاده — از نهرو دایره به آقا مهدی Visvesvaraya دایره — آیورودا بیمارستان دایره و بالعکس ممنوع خواهد شد. فضایی جنبش در ایروین جاده معمول بود امروز صبح حتی به عنوان MCC گرفت تا کار تخریب و آثار راه گسترش. کامل ترافیک ممنوع است به احتمال زیاد برای آمدن به اثر به عنوان به زودی به عنوان آثار مهم آغاز خواهد شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن