آتش و طاعون آماده این نوجوانان برای جهان

بهشت دبیرستان valedictorian کتی-لین چندلر تحویل فارغ التحصیلی او گفتار به خالی سفید و یک ردیف از

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

بهشت دبیرستان valedictorian کتی-لین چندلر تحویل فارغ التحصیلی او گفتار به خالی سفید و یک ردیف از اتومبیل های پارک شده در کنار مدرسه در حال اجرا و پیگیری است. تاج گل های سفید پیچیده شده بود در اطراف او سفید و کلاه فارغ التحصیلی. او flanked توسط یک ردیف از کارکنان مدرسه ایستاده حداقل شش فوت از هم جدا در زمین فوتبال است. او می خواهم گرفته او فولاد ماسک برای صحبت در تریبون — او تنها کسی در این زمینه نمی پوشیدن.

"بسیاری از مردم می گویند که امروز روز که ما شروع سفر ما. من مخالف" چندلر گفت. "سفر ما خیلی وقت پیش آغاز شد. امروز فقط اتفاق می افتد به روز که مسیر ما رفت و آمد در انشعابات."

برای سال دوم در یک ردیف فارغ التحصیلی در بهشت دبیرستان شد ادای احترام به پیروزی بیش از فاجعه است. تنگ گره کوچک شهر — که در آن بسیاری از سالمندان گرفته اند کلاس ها هم پس از مهد کودک — تقریبا به طور کامل با خاک یکسان شده توسط آتش اردوگاه در سال 2018 است. این مرگبارترین و مخرب ترین آتش سوزی در کالیفرنیا ، سپس COVID-19 طرح میتوانست به مدرسه سال و سالمندان یک بار دیگر فارغ التحصیل شد و به یک جهان که نگاه بسیار متفاوت تر از آن بود که در این سال آغاز شد.

برای کلاس 2020 حتی آینده نزدیک یک علامت سوال است. این بیماری همه گیر در حال حاضر گرفته شده بیش از 100,000 زندگی در آمریکا و هیچ کس نمی تواند پیش بینی زمانی که آن را — و یا فروپاشی اقتصادی و در پی آن — به پایان خواهد رسید. درجه حرارت افزایش به رکورد شوم نشانه ای برای آمدن آتش فصل است. پایداری نشان از تشدید بحران جدید rite of passage برای فارغ التحصیلان در سراسر ایالات متحده. شهر بهشت, کالیفرنیا اتفاق افتاده است فقط به اوایل غسل تعمید با آتش است.

بهشت فارغ التحصیلان در حال حاضر با احتیاط از آنچه که ممکن است بعد آمده است. "اول این اردوگاه آتش و سپس در حال حاضر با این بیماری همه گیر من تعجب آنچه که در سال آینده فاجعه خواهد بود" چندلر می گوید در آستانه. "ما مانند انعطاف پذیر ترین گروه از مردم من می دانم." در برخی از راه بهشت است یک نگاه اجمالی به آنچه که ممکن است جدید و طبیعی برای بسیاری از ما: یک چرخه تحول به دنبال آدرنالین سوخت امیدوارم که خستگی و در نهایت سازگاری.

چندلر و مادر خود نقل مکان کرده بود به بهشت کمتر از پنج ماه قبل از نوامبر 2018 آتش اردوگاه آغاز شد. مانند شهر او شده است می خواهم از طریق سهم خود را از مشکل انتقال حرکت از هاوایی به فیلیپین و ویرجینیا در طول مدرسه حرفه ای. چندلر پدر بیمار شد و درگذشت در سال 2016 جرقه برخی از خانواده حرکت می کند.

بهشت دیگری بود شروع تازه است. مادر او در زمان کار در نزدیکی و مراقبت از افراد معلول در خانه مراقبت. چندلر ثبت نام در بهشت دبیرستان. او نگران اتصالات و ساخت اما که تبدیل به یک مشکل برای خوش بین نوجوانان.

خیلی از چندلر امیدوار پیام در روز فارغ التحصیلی می توانست بخشی از هر گونه ارشد گفتار. او به خاطر تشویق او را در بلندترین فوتبال بازی پانسمان تا برای روح و ساخته شده یک فریاد را به دوستان و خانواده و معلمان است.خاطرات دیگر تنها می تواند به اشتراک گذاشته شده توسط Paradise کلاس از سال 2020 است. آنها ساخته شده آن را از طریق این اردوگاه, آتش, او گفت:. و پس از آن وجود دارد این بیماری همه گیر. اما روشن است که آنچه آنها را تعریف می کند. و چگونه می تواند آن را هنگامی که وجود دارد بسیاری از چالش ها هنوز در پیش است ؟ "پس از تمام دستاوردهای ما در برابر سختی به اعتقاد من هیچ چیز وجود دارد که می تواند ما را متوقف کند," او گفت:.

Rapidly-Spreading Wildfire In California’s Butte County Prompts Evacuations

هشتاد و پنج نفر را در اردوگاه آتش برانگیخته شده توسط وخامت PG&E خطوط برق; 18,804 خانه ها و ساختمان های سوخته. تقریبا نه نفر از هر ده بهشت بالا دانش آموزان خود را از دست داده خانه; چندلر بود که در میان کسانی که خانه سوخته است. مراقبت تسهیلات که مادر او مشغول به کار بود نیز نابود شده است. او و مادرش اجاره یک اتاق در یک خانه از کسی که متعلق به جایی که چندلر را کار کرده بود.

این دبیرستان یکی از معدود سازه در شهر بود که به خاکستر کاهش می یابد. "هنگامی که شما در مدرسه راه رفتن را از طریق سالن شما را به یاد آتش در همه زمان ها می گوید:" اصلی آن Michael اروین که او نیز خود را از دست داده خانه و خانواده خود را به فروغ. "آن زمانی که شما مدرسه را ترک کرده و شما درایو را از طریق شهر شما هستند."

ارشد اریک Helton, که تبدیل به یکی از چندلر نزدیک ترین دوستان خود را از دست داده بیش از خانه خود را پس از آتش پاره از طریق بهشت. Helton نقل مکان کرد و با پدربزرگ و مادربزرگ خود را پس از آتش سوزی آسیب دیده خانه خود را فراتر از تعمیر اما بیشتر تراژدی دنبال کرد. پدر بزرگ او بود زندگی با اسکلروز جانبی آمیوتروفیک یا بیماری لو گریگ که حملات اعصاب در مغز و نخاع به تدریج تضعیف عضلات در طول زمان است. پدربزرگش سلامت رو به وخامت گذاشته به عنوان او تلاش می کرد با دوده در هوا از آتش سوزی Helton می گوید و او به زودی پس از.

زمان 2019-2020 سال تحصیلی نورد در اطراف دانش آموزان از بهشت دبیرستان فکر می کردم بدترین پشت سر آنها بود. "همه ما تا به حال این نوع به اشتراک گذاشته شده پس ما همه قادر به گرد هم می آیند در راه است که ما تا به حال کاملا قادر به قبل از" Helton می گوید. اوت 15 بود و دانشجويان در روز اول خود را در محوطه دانشگاه پس از آتش که تا به حال تحت فشار قرار دادند و خود را در کلاس های آنلاین قبلی دسامبر. در ماه های پس از آنها نقل مکان کرد به خالی فضای اداری در یک مرکز و پس از آن به انبار.

"این نوع مانند یک امداد در تلاش برای بازگشت به یک حس عادی پس از همه چیز که ما شده ایم از طریق" چندلر می گوید در آستانه. در یک عکس گرفته شده در آگوست 15th, Chandler شمار در مقابل پوستر خواندن "خوش آمدید صفحه اصلی گربه" "با هم بهتر" و "خود را علامت 2020 است جرقه!" او در مدرسه اش رنگ: ضخیم, بسته نرم افزاری, سبز و زرد مردی Gras دانه های پیچیده در اطراف گردن و handprints در سبز و زرد رنگ پوشش پاها در زیر دامن سبز. او لبخند به لب لگد زدن پای راست خود را در پشت او را به عنوان او می رسد با هر دو اسلحه — یک ژست از هیجان است. اعصاب او احساس به عنوان یک بچه از سال قبل رفته بودند. "این واقعا احساس خوبی به بازگشت به خانه در پردیس," او می گوید.

اما حتی اگر مدرسه بود دست نخورده چیز نیست دقیقا عادی. یک دسته از خبرنگاران فشرده دانش آموزان برای مصاحبه و عکس. این منطقه از دست داده بود حدود نیمی از دانش آموزان خود و Helton متوجه شده است که برخی از معلمان رفته بود با آنها. "هیچ کس در کلاس های درس است که آنها استفاده می شود در. به طوری که بسیار عجیب و غریب," او می گوید.

آتش نجومی شده بود بیش از حد. برای جلوگیری از خطوط برق از جرقه یکی دیگر از آتش دوزخ PG&E پیشگیرانه خاموش قدرت برای بسیاری از مشتریان خود را در ماه سپتامبر از جمله بهشت دبیرستان بود که توقیف برای چند روز. اما به عنوان متناوب خاموشی کشیده در هفته دانش آموزان را در یادگیری توسط فانوس نور است.

"آتش فصل همیشه یک نگرانی در اینجا, اما به خصوص در حال حاضر می گوید:" Helton. که به دلیل خاموشی چپ امکانات مراقبت از بهداشت و مردم متکی در طراحی تجهیزات پزشکی در تلو تلو خوردن. "این فقط یک چالش برانگیز نوع از کمتر از دو evils وضعیت," او می گوید.

توسط مه و آتش و فصل و خاموشی شد و یک بحران جدید بلندی بود. رمان coronavirus شد و در حال حاضر در حال ساخت راه خود را از طریق شهرستانها مانند سیاتل و سان فرانسیسکو. اما هنوز هم احساس دور و این ویروس در ابتدا کمی بیشتر از علوفه برای گاه به گاه, جوک در محوطه دانشگاه.

"ما نمی فکر می کنم از آن خواهد رسید ما در اینجا" چندلر می گوید. جمعه, آوریل 13th, او و دوستان او را برداشت burritos خارج از دانشگاه را برای ناهار آن روز. "ما نشسته در پارکینگ نوع tailgating و لگد زدن به آن را به عقب و تنها با داشتن برخی از سرگرم کننده," او می گوید.

که بعد چندلر ساخته پوستر یادآوری دانش آموزان به پوشیدن رنگ های روشن برای آینده "هفته مهربانی" او رهبری کلاس برنامه ریزی شده بود. "مهربانی می آید در همه رنگ" شعار بود. اولین روز برنامه ریزی شده بود برای زیر پنج شنبه هنگامی که دانش آموزان را تشویق به پوشیدن لباس آبی به "درمان Monday blues."

در حالی که دانش آموزان تزئین پوستر و تا به حال پیکنیک در پارکینگ معلمان مضطرب. استیسی مارتین معلم برای رهبری کلاس و سالنامه دبیرستان, کلاس, که سال تحصیلی نمی پایان به عنوان برنامه ریزی شده. او sped تا مهلت نگران است که در هر فرصت به جمع آوری می تواند گذشته خود را. "ما تا به حال فقط روز قبل به پایان رسید و ما در گذشته های ورزشی, تصاویر و من تحت فشار قرار دادند آن را به خاطر من می ترسم که این آمدن" مارتین که آموخته است در بهشت برای 27 سال می گوید.

سالنامه تم برای سال 2020 است "آمدن به خانه." دانش آموزان را بیش از آخر هفته که آنها نمی تواند آینده را در دوشنبه 16. "که جمعه گذشته من حتی نمی متوجه شده اند که من عادی آخرین جمعه از مدرسه" چندلر می گوید.

بهشت از برخی جهات بهتر بود آماده برای این بیماری همه گیر از اکثر مدارس از آنجایی که این اولین بار نیست فاجعه به آن را تعطیل کند. حتی اگر دانشگاه بخشوده بود توسط آتش اردوگاه های اطراف آسیب های ناشی از بیش از حد بسیاری از خطرات برای دانش آموزان را به حق دور. سوخته درختان می تواند کاهش یافته است در هر لحظه و مقامات مطمئن نبودند اگر آب در حال اجرا در مدرسه سالم برای نوشیدن بود. معلمان خود را در زمان کلاس های آنلاین و دیگر مدارس اهدا Chromebooks به بهشت دانش آموزان است که آنها همچنان به استفاده از طریق زیر سال تحصیلی.

حتی با این عمل در حال اجرا در کلاس های آنلاین سوئیچ هنوز هم دشوار است. بخش های بزرگی از این شهرستان روستایی هستند و نه همه دانش آموزان قابل اعتماد دسترسی به اینترنت است. هر چند بهشت Unified School District دست از اینترنت, نقاط وجود دارد چند سلولی برج — بنابراین سیگنال در نقاط پر از لکه بود. Helton می گوید که او زندگی می کند در اینترنت "منطقه مرده" پس از Wi-Fi کاهش غالبا. "تمام خدمات شرکت با ما تماس بگیرید یک سیاه چاله یا چیزی شبیه به آن" Helton می گوید.

واقعا چه وزن در ذهن مارتین و دیگر پدر و مادر و استادان آستانه به صحبت کرد هر چند بود که چگونه کودکان و نوجوانان برگزاری شد تا عاطفی. "شما مشغول متعادل [این] احساسات از بچه ها می گوید:" امی Sperske مادر یک ارشد در بهشت. "حتی به عنوان یک فرد بالغ را [می] همه چیز را در قدرت ما به انگیزه هر روز به رفتن نگه دارید تا زمانی که فقط یکی دیگر از چیزی است که شما پرتاب می شود."

مارتین نگه داشته و یک گروه متن رفتن با رهبری که برنامه رویدادهای مدرسه. آنها برگزار مجازی روح هفته در تلاش برای ماندن متصل شده و برخی از سرگرم کننده است. به جای پوشیدن لباس خواب برای دانش آموزان نوشته شده selfies به رسانه های اجتماعی.

هنوز انزوا در طول همه گیر تقسیم کردن جامعه در راه اردوگاه آتش نیست. پس از فروغ دانش آموزان تحت فشار قرار دادند از خانه های خود و کلاس های درس مدرسه آخرین سال آنها هنوز هم رفت و برای بازی شب, یک شب بولینگ و یک شب اسکیت مارتین هماهنگ است. تحت فرماندار منظور پناهگاه در محل در گیر آنها نمی تواند حتی با قطع هر یک از دیگر. "من واقعا یک راه برای خدمت به دلیل من در بر داشت یک راه برای آوردن بچه ها با هم. و این شده است خیلی بیشتر به چالش کشیدن برای من و کلاس" مارتین می گوید.

چندلر است که مشتاقانه در انتظار برای گرفتن گواهینامه آزمون که قرار بود در ماه آوریل بود اما به تعویق افتاد. یک کلیسای محلی گروه شروع به جمع آوری کمک برای کمک به او یک ماشین است. در ضمن چندلر تماس Helton, "من سوار من حال بارگذاری ... یکی از بزرگترین حامیان و بهترین دوستان است."

"من واقعا نمی همیشه دیدن خودم واقعا رها بهشت دبیرستان برای یکی دیگر از دبیرستان" Helton می گوید. به همین دلیل Helton و دیگر سالمندان برگزار شد از امید برای یک فرد فارغ التحصیلی. این مدرسه در ابتدا برنامه ریزی شده برای شروع مراسم با تعیین وقت قبلی با ده نفر از فارغ التحصیلی در یک زمان در حالی که آنها و خانواده شان فاصله خود از یکدیگر به منظور محدود کردن گسترش COVID-19. کوچکتر اندازه کلاس از حدود 120 دانش آموزان تقریبا نیمی از آنچه در آن بود در سال گذشته را که آسان تر انجام دهید.

که این طرح تا یک کلیسا در نزدیکی شکست پناهگاه در محل دستور به برگزاری روز مادر سرویس در مه 10. یکی از افرادی که با حضور آزمایش مثبت برای COVID-19 بلافاصله پس از ترساندن مقامات بهداشتی در سراسر شهرستان. پس از مشقت بار دوره انتظار دولت در بخش بهداشت و درمان مطلع مدرسه که همه شروع مراسم در سراسر کشور مورد نیاز برگزار می شود عملا و یا در ماشین. این طرح نهایی شد در مه 22 — کمی بیش از یک هفته قبل از فارغ التحصیلی.

"من فقط احساس می کنم برای بچه ها به خاطر آن است که آنچه را که قرار است برای آنها. و آنها را در 13 سال با ارزش از مدرسه برای رسیدن به این ارشد لحظه می گوید:" اروین که پسر فارغ التحصیل شد و در این سال بیش از حد.


سال تحصیلی آینده آغاز خواهد شد در طول آتش نجومی است که گرفتن طولانی تر و شدید تر به دلیل تغییر آب و هوا. وقتی که می آید به زندگی با فاجعه روز به روز چندلر می گوید: او تا به حال به یاد بگیرند که به "رفتن با جریان." او حتی به نظر می رسد که یک سرود. طی یک تماس تلفنی او می گوید: چیزی در امتداد خطوط از "تنها وجود دارد به طوری که در کنترل ما" سه بار.

اردوگاه آتش به معنای همه گیر اضطراب نبود به بهشت ساکنان. "این نوع از ما چگونه زندگی کرده اید و تمام وقت: در لبه تاکید کرد تلاش برای کشف کردن زندگی است. و در حال حاضر هر کس دیگری است که گرفتن یک قطعه می گوید:" Sperske. "شما خسته صادقانه. آن را واقعا سخت به نگه داشتن ساختمان همه تا در همه زمان ها فقط به خاطر اینکه ما در حال حاضر شده است آن را انجام می دهند."

روز فارغ التحصیلی بود یک لحظه برای کلاس 2020 به مکث و جشن می گیرند. در ژوئن 1st و 2nd, اصلی, Michael اروین ریاست بیش از 12 back-to-back drive-thru مراسم فارغ التحصیلی. هر مراسم یک ساعت به طول انجامید و جشن 10 دانش آموزان است. اتومبیل های پارک شده در مدرسه در حال اجرا در آهنگ با برچسب "بابکت خاک" برای مدرسه طلسم و احاطه یک مرحله کوچک در مرکز میدان است.

اروین شد و در حال حاضر آفتاب سوخته و خسته. او می خواهم با حضور در مراسم ارتقاء برای بهشت هشتم کلاس مدیریت در بسیار به همان شیوه: محدود, گروه, ماشین, چند, جشن در مه 21 و 22. او بدستآمده به هر حال به سلامتی خود مایه می گیرد شور و شوق ("راه رفتن بابکتس!") به خوبی به او چهارمین روز کامل ریاست مراسم در آفتاب.

Helton و چندلر راه می رفت در سراسر زمین فوتبال برای دریافت خود را سبز دیپلم را پوشش می دهد در ماه ژوئن 1st. شاخ blared; یک خانواده از تماشاچیان ایستاده به تشویق آنها را از مسطح از یک کامیون وانت پارک شده. آهنگ کشف شد و با شیرینی که فارغ التحصیلان و خانواده های آنها شلیک از توپ.

"من افتخار می کنم از همه من فارغ التحصیل کلاس های, اما این یکی دارای جایگاه ویژه ای در قلب من" اصلی اروین شده است که یک مدیر در بهشت مدارس برای بیش از دو دهه گفت: به سالمندان است. "آن دو سال بوده است از ضعف و فاجعه و اوه ... شما شده اند را از طریق بیش از هر کلاس است که من تا کنون بوده است و شما مرا تحت تاثیر قرار بیشتر با هر روز."

در پاییز چندلر خواهد بود یک دانشجوی سال اول در نزدیکی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در چیکو. Helton خواهد بود به دانشگاه کالیفرنیا در دیویس و او امیدوار است برای رفتن به دانشکده پزشکی پس از آن. Sperske دختر را حضور در دانشگاه کالیفرنیا ایروین در پاییز. آنها نمی دانند با این حال اگر آنها را در خود دانشگاه و یا هنوز هم حضور در کلاس درس از اتاق خواب خود را.

با وجود عدم اطمینان در مورد آینده چندلر زده مبارز توجه داشته باشید در سخنرانی خود. "ما در حال توقف," او گفت:. "ما به انجام کارهای باور نکردنی و ما همچنان به انجام این کار. همانطور که همه ما همچنان در زندگی ما, اجازه دهید ما را هر مشکل با اعتماد به نفس." سپس او پا به دور از تریبون خندان انداخت و هر دو دست را در هوا به عنوان جمعیت را تشویق می کردند. به خانه او جامعی یکی دیگر از عکس در امضا مطرح کرد: سلاح و با یک پا لگد زدن به پشت. اما این بار او مطرح شده دست او را سربار و کشیده شدن نوک انگشتان برای رسیدن به حتی بالاتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن