چقدر کوچک پرتاب موشک Lab برنامه ای برای بیرون کشیدن آن اولین ماموریت به ماه سال آینده

موشک آزمایشگاه شناخته شده است برای راه اندازی ماهواره های کوچک به زمین اما این شرکت بزرگ قصد دارد به سرمایه گذ

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

موشک آزمایشگاه شناخته شده است برای راه اندازی ماهواره های کوچک به زمین اما این شرکت بزرگ قصد دارد به سرمایه گذاری عمیق تر به فضا با آن ماموریت به ماه مجموعه برای سال آینده. با تشکر از قرارداد با ناسا موشک آزمایشگاه ارسال یک فضاپیمای کوچک به نام CAPSTONE به مدار اطراف ماه به تست چگونه به حرکت در قمری مدار و کمک به انسان ماموریت به ماه در آینده است.

آن خواهید بود بلند پروازانه ترین ماموریت در عین حال برای موشک آزمایشگاه که فقط راه اندازی آن یابو الکترون موشک در 12th خود را پرواز آخر این هفته. در مجموع این شرکت قرار داده است تا به 53 فضاپیما به فضا و تا کنون تمام کسانی که راه اندازی کرده اند با ارسال ماهواره به مدار زمین کم. اما این شرکت شده است eyeing راه به فشار پاکت نامه. "از روز اول که من به موشک آزمایشگاه آن بوده است و علاقه به کشش پاها از الکترون و نگه دارید هل دادن برای دیدن آنچه که ما می توانید انجام دهید" آماندا Stiles, ماه, مدیر برنامه, برای, موشک آزمایشگاه استفاده می شود که به مدیر برای Google Lunar X Prize می گوید در آستانه. "و من می دانم که از بالاترین سطح شرکت وجود دارد همیشه یک علاقه ای به رفتن به ماه."

این ماموریت را با تکیه بر یک قطعه کلیدی از سخت افزار است که موشک آزمایشگاه شده است با استفاده از برای چند سال گذشته: آن فوتون فضاپیما است. استوانه خودرو نشسته در بالای موشک آزمایشگاه الکترون موشک پرتاب مشتریان سخت افزار به مدار زمین کم. همچنین می تواند به عنوان یک خدمت قابل تنظیم ماهواره ای است که می تواند حمل انواع محموله ها و ابزار به فضا است. "برای بسیاری از مردم و اهداف آنها دنبال آن هستید در مدار زمین کم اما آن را نیز انعطاف پذیر که در آن ما می توانید آن را ارتقا دهید و با استفاده از آن به عنوان یک پلت فرم برای این پیشرفته تر ماموریت می گوید:" Stiles. "این اولین بار است که نسخه پیشرفته از یک فوتون برای این منظور است."

برای CAPSTONE ماموریت موشک آزمایشگاه اضافه شده است برخی از ارتقاء به فوتون مهمترین بزرگتر سوخت مخازن و یک موتور جدید است که این شرکت در حال توسعه به نام HyperCurie. این یک نسخه 3D-چاپ کوری که موتور موشک آزمایشگاه در حال حاضر با استفاده از, اما آن را کمی تغییر داده تا بیشتر تراست. موشک آزمایشگاه همچنین قصد دارد برای ارتقاء برخی از سیستم ها در فوتون و همچنین به عنوان اضافه کردن پانل های خورشیدی به طوری که این خودرو می تواند کمی طولانی تر در فضا است.

فوتون در حال رفتن به نیاز به آن همه به منظور رسیدن به ناسا CAPSTONE به مدار ماه است. پس از راه اندازی از موشک آزمایشگاه جدید راه اندازی سایت در ویرجینیا الکترون را برای اولین بار اعزام فضاپیمای فوتون — با CAPSTONE ماهواره ای نصب شده بر روی بالا به پایین دایره مدار اطراف زمین است. از آنجا فوتون را به آرامی کشش خود را از مدار مصرف خودرو دورتر از این سیاره است. در نهایت فوتون را سوزاند آن HyperCurie موتور و تنظیم آن در یک دوره به سمت ماه. همه در همه, آن را در حدود هشت تا نه روز برای رسیدن به نقطه سمت راست که در آن فوتون را استقرار CAPSTONE فضاپیما و Stiles می گوید: مسیر آنها مصرف صرفه جویی خواهد شد موشک آزمایشگاه انرژی در طول راه. "است که بسیار کلیدی توانمند برای این ماموریت می گوید:" Stiles.

یک بار در ماه CAPSTONE تلاش خواهد کرد برای قرار دادن خود را به قمری, مدار تست کردن ناوبری و کنترل فن آوری است که ممکن است به بحرانی برای آینده است. CAPSTONE است با هدف قرار دادن یک نوع خاص از مدار اطراف ماه شناخته شده به عنوان نزدیک rectilinear هاله مدار. این مدار را CAPSTONE در 1000 مایل از سطح ماه و تا آنجا که 43,500 مایل است. آن را نیز در همان مدار که ناسا قصد دارد برای ساخت یک جدید قمری پاسگاه به نام دروازه. این دور ایستگاه فضایی خواهد شد در نهایت در خدمت به عنوان یک نقطه برای فضانوردان, جایی که آنها زندگی می کنند و برای مدت کوتاهی قبل از نزولی به سطح ماه. اطلاعات CAPSTONE جمع آوری خواهد شد و امیدوارم به کمک ناسا به دست آوردن درک بهتری از چگونگی به حرکت در این مدار در آینده است.

همانطور که برای فوتون فضاپیما, آن ممکن است بیشتر برای یک بار CAPSTONE ماهواره ای جدا از وسیله نقلیه. Stiles می گوید موشک آزمایشگاه است و با توجه به تمدید ماموریت با وسیله نقلیه به طور بالقوه ارسال آن به فضای بین سیارهای برای نشان دادن فوتون توانایی برای ماموریت های آینده. "ما نمی حل و فصل در یک تصمیم نهایی است که هنوز, اما این چیزی است که ما قطعا به دنبال به" Stiles می گوید. "اما ماموریت اصلی این است که واقعا تمرکز."

این CAPSTONE ماموریت می تواند کمک به هموار کردن راه برای موشک آزمایشگاه ماموریت است که به فضای عمیق تر. "ما به دنبال در نه فقط ماه اما زهره و مریخ" Stiles می گوید. "هنگامی که ما به شکل پلت فرم برای رسیدن خودمان به ماه پس از آن که واقعا باز می شود تا امکانات رفتن به یک دسته کامل از مکان است." آن را فقط به موشک آزمایشگاه که علاقه مند به ارسال پروب کوچک به اعماق فضا. ماهواره پرتاب باکره مدار نیز اعلام کرد قصد دارد به ارسال ریز فضاپیما به مریخ پس از آن LauncherOne موشک است و در حال اجرا.

وجود دارد برخی از سابقه برای ارسال سفینه فضایی کوچک را به دور جهان است. ناسا با ارسال دو استاندارد ماهواره — شناخته شده به عنوان CubeSats به مریخ همراه با آژانس بینش کاوشگر در سال 2018 است. کوچک tagalong وسایل نقلیه به عنوان رله کمک به ناسا دریافت به روز رسانی بینش و ایران به ترتیب در زمان واقعی است. پیشگام فضا پروب ثابت کرد که ماهواره می تواند مفید باشد در این بزرگتر سیارات ماموریت به عنوان یاران ناظران یا ارتباط برقرار است. و یا آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مسیریاب مانند CAPSTONE تست کردن فن آوری است که در آینده بسیار بزرگتر فضاپیما نیاز به استاد در هنگام کاوش دنیاهای دیگر.

در نهایت Stiles می گوید وجود یک تن از فرصت های کوچک برای ارسال فضاپیما به فضا و مردم فقط شروع به طور کامل درک آنچه این وسایل نقلیه کوچک, راه اندازی در موشک های کوچک می توانید انجام دهید. "من فکر می کنم شاید آن را حتی نمی رخ می دهد به بسیاری از مردمی" Stiles می گوید. "هر زمان که اتفاق می افتد که شما شروع به گرفتن تمام انواع ایده های جدید و ماموریت های جدید که پنج سال پیش هیچ کس حتی فکر کردن در مورد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن