فیس بوک هنوز میزبان گروه های افراطی boogaloo است، گزارش می یابد

فیس بوک هنوز هم با گروه ها و صفحات هم سو با جنبش ضد دولتی "boogaloo" ماه پس از شرکت اعلام کرد که این جوامع را

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

فیس بوک هنوز هم با گروه ها و صفحات هم سو با جنبش ضد دولتی "boogaloo" ماه پس از شرکت اعلام کرد که این جوامع را ممنوعیت بستر، بر اساس گزارش جدید از فن پروژه شفافیت چهارشنبه.

در ماه ژوئن، فیس بوک اعلام کرد که گروه های اختصاص داده شده به جنبش بوگالو را حذف خواهد کرد، ماه ها پس از گزارش ها برای اولین بار نشان داد که گروه راست افراطی اهرم پلت فرم برای سازماندهی برای یک شورش مسلحانه است. در آن زمان، فیس بوک گفت که بیش از ۲۰۰ گروه بوگالو فیس بوک و ۹۵ اینستاگرام را به خاطر نقض سیاست های ش علیه خشونت های سازمان یافته، همراه با ۴۰۰ گروه دیگر که به جنبش افراطی مربوط بودند حذف کرد.

اما این تغییر سیاست می تواند کمتر از آن چیزی که در اصل پیشنهاد شده بود موثر باشد. در گزارش خود چهارشنبه، پروژه شفافیت فناوری گفته است که "دریافته بود که فیس بوک به طور مداوم موفق به نقطه ضعف فعالیت boogaloo شده و تغییرات ساده نام گروه های boogaloo را از دست داده است که برای فرار از تشخیص طراحی شده است." سازمان ۱۱۰ گروه بوک بوگالو را شناسایی کرد که از زمان اعلام ممنوعیت آن ها در ماه ژوئن توسط پلت فرم ایجاد شده اند و برخی از این گروه ها «بیش از ۱۰۰۰ عضو دارند» آنها اغلب دستورالعمل های ایجاد مواد منفجره و سایر رفتارهای مضر را به اشتراک می گذاریم.

جنبش boogaloo نشان دهنده گروهی از افراد محافظه کار و آزادی خواه سست متصل که اغلب به شدت مسلح و مدافع برای جنگ داخلی دوم. پروژه شفافیت فناوری روز پنجشنبه در گزارش خود گفت که بسیاری از گروه های هم سو با جنبش از "boogaloo" در نام خود استفاده نمی کنند، و اغلب نام خود را به اشترابه هایی از کلمه مانند "luau بزرگ" تغییر می دهد تا از تشخیص از پلت فرم جلوگیری شود.

فیس بوک بلافاصله به درخواست نظر از واگرا پاسخ نداد. اما در ماه ژوئن، شرکت گفت، "این شبکه خشونت آمیز از حضور در پلت فرم ما ممنوع است و ما محتوا ستایش، حمایت و یا نمایندگی آن را حذف خواهد کرد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن