رفتن جزئیات این BuzzFeed داستان در مورد GrubHub بحث برانگیز تلفن سفارش هزینه

GrubHub آمده است تحت موشکافی شدید در اواخر برای چه منتقدان و برخی از صاحبان رستوران ها می گویند در حال استثمار

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

GrubHub آمده است تحت موشکافی شدید در اواخر برای چه منتقدان و برخی از صاحبان رستوران ها می گویند در حال استثماری هزینه های ساخته شده تنها بدتر در طول coronavirus بیماری همه گیر. در حال حاضر آشکار BuzzFeed داستان به نور بر روی یکی دیگر از بحث برانگیز و در عین حال دیرین عمل در اطراف تلفن سفارش.

این شرکت که همچنین دارای درز و Eat24 خدمات و بزرگترین غذا سفارش پلت فرم در ایالات متحده با استفاده از طبقه بندی هزینه ها برای جمع آوری درآمد حاصل از رستوران ها اعم از هزینه های بازاریابی به کمیسیون های مختلف در سفارشات از طریق وب سایت و برنامه آن.

اما به عنوان BuzzFeed امتیاز های کمتر شناخته شده روش GrubHub با استفاده از برای استخراج پول از کسب و کارهای کوچک شامل قرار دادن خود را سفارشی شماره تلفن بر روی صفحات کسب و کار است که اجازه تماس به شریک رستوران. هنگامی که یک مشتری فکر می کند که آنها در حال تماس رستوران به طور مستقیم آنها به جای تماس GrubHub برای اولین بار است که اجازه می دهد تا شرکت به پس از آن که کسب و کار هزینه. حتی اگر یک مشتری می کند پایان ندارد تا سفارش چیزی GrubHub هنوز هم جمع آوری بیش از 6 دلار در برخی موارد فقط برای تماس تلفنی, BuzzFeed گزارش.

"اکثر مردم حتی نمی دانند که آنها در گوگل شماره تلفن برای یک رستوران 9 بار از 10 آنها در حال کشیدن تا GrubHub را حمل و نقل شماره برای آن رستوران," جاستین Brannan, نیویورک شهرستان, عضو شورای گفت BuzzFeed. "در زمان صلح و آن را غیر مستقیم. در زمان جنگ آن را فقط زشت حرص و طمع است." نیویورک شورای شهر تصویب یک لایحه در چهار شنبه outlawing اتهامات عنوان شده برای تماس های تلفنی است که در آن یک معامله نمی گیرد و دربندی هزینه های مواد غذایی و تحویل نرم افزار شارژ رستوران ها در طول متحده اضطراری.

این عمل خاص است و در حال اجرا یک GrubHub در جای خود قرار داده که این شرکت تاسیس شد و بیش از 15 سال پیش و تلفن سفارش بود به مراتب برجسته تر راه برای استفاده از خدمات خود را قبل از بسیاری از رستوران ها تا به حال وب سایت و قبل از ظهور مدرن نرم افزار موبایل. آن می پیوندد یک سری دیگر از شیوه های بحث برانگیز از جمله ایجاد جعلی رستوران وب سایت و لیست رستوران ها در سیستم عامل آن است که هرگز توافق کردند به همکاری با GrubHub که داده اند GrubHub و شرکت های تابعه آن یک بحث برانگیز شهرت در صنعت رستوران.

Yelp با تشکر از همکاری با GrubHub, همچنین جایگزین شماره تلفن در صفحات برای رستوران ها در آن سایت و نرم افزار تلفن همراه به عنوان معاون گزارش از ماه اوت گذشته نشان داد. اما به عنوان BuzzFeed امتیاز و حتی رستوران ها مجاز به استفاده از خود شماره تلفن خود را GrubHub حساب صفحات GrubHub-ایجاد اعداد گاهی اوقات می تواند رتبه بالاتر در نتایج جستجو.

GrubHub دفاع از عمل که آن را گرفتن شکایت بیش از, با Grubhub مدیر عامل مت مالونی گفت: در یک سرمایه گذار تماس در سال گذشته "به اعتقاد ما این عادلانه است. اگر Grubhub است منابع و رانندگی این منظور ما باید به جمع آوری یک کمیسیون. این است سیاست ما برای سال است و به صراحت در رستوران ما قرارداد."

برخی از صاحبان کسب و کار مخالفم. اتمام BuzzFeed's داستان در اینجا برای مصاحبه با کاملا چند restauranteurs که احساس GrubHub به طور مداوم fleecing آنها را با هزینه و ساخت آن را حتی سخت تر به عمل در طول بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن