جاده باغ وحش ممکن است در 15 روز آماده برای ترافیک

مترو Mysore/Mysuruکار می کند، پارکینگ باغ وحش را به دروازه ورودی باغ وحش که در ۱۷ ژانویه گرفته شده بود، متصل م

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

مترو Mysore/Mysuruکار می کند، پارکینگ باغ وحش را به دروازه ورودی باغ وحش که در ۱۷ ژانویه گرفته شده بود، متصل می کند، اکنون با سرعت کامل در حال ادامه است و جاده جلوی باغ وحش میسورو (جاده شالیواهانا) که برای ترافیک مسدود شده بود، احتمالاً در ۱۵ روز آینده افتتاح می شود.

مدیر اجرایی باغ وحش میسورو، اجیث ام کولکارنی، صبح امروز در حال صحبت با ستاره میسور، گفت که آثار بام مترو به اتمام و کار های درمان گرفته شده است، که در 15 روز به پایان خواهد رفت. او بیشتر گفت که پس از اتمام کار های درمان، جاده باز برای ترافیک پرتاب می شود. مدیر اجرایی باغ وحش با اشاره به این که قرار است گچ کاری سیمان و طراحی آثار داخل مترو گرفته شود، گفت که برای تکمیل کارها حدود دو ماه زمان لازم است.

ممکن است به خاطر داشته باشید که کار مترو که از 17 ژانویه آغاز شد قرار بود تا 2 مارس به پایان. اما کارها توسط تخته سنگ های عظیم و خط لوله آب در حین کندن سنگر برای مترو یک ماه به تأخیر افتاده و سه ماه دیگر به دنبال قفل شدن که باعث ایجاد حبس در تأمین مصالح ساختمانی و عدم دسترسی کارگران می شد، هدر رفت.

ساخت مترو برای فعال کردن بازدید کنندگان و گردشگران برای عبور از جاده شالیوهانا (جاده ای در مقابل باغ وحش) از منطقه پارکینگ به عنوان جاده معمولا شاهد ترافیک سنگین در طول روز گرفته شده است.

مناقصه ساخت مترو با هزینه 1.75 تومان کرور به Vinyas سازندگان بنگالورو اهدا شد. در ابتدا، قرار بود کار مترو از ۲ ژانویه آغاز شود و پلیس مهلت ی را برای تکمیل ساخت و ساز تا ۱۵ فوریه داده بود. اما با هجوم گردشگران به شهر در آن زمان، کار به مدت ۱۵ روز به تعویق افتاد و از ۱۷ ژانویه آغاز شد. برنامه ریزی شده بود تا ۲ مارس تکمیل شود.

مترو 24 متر طول، 4.9 تن عرض و 10 فوت قد خواهد بود. در مجموع 13 فوت عمق سنگر برای هدف حفر شد. نقاشی بر روی دیوارهای مترو با 'حفاظت از حیات وحش' به عنوان موضوع گرفته می شود تا هنگامی که گچ سیمان در داخل مترو به پایان است.

پس از ساخت مترو، ترافیک مکرر در میان حرکت عابران پیاده و گردشگران در مقابل باغ وحش خواهد شد چیزی از گذشته به عنوان عابران پیاده و گردشگران باید به مترو برای رسیدن به باغ وحش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن