چگونه برای مخفی کردن چهره و اسکراب ابرداده زمانی که شما عکس یک اعتراض

در حالی که در یک اعتراض می توانید نشان می دهد نظر خود را به شما ممکن است بخواهید صورت خود را — و یا چهره از دی

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

در حالی که در یک اعتراض می توانید نشان می دهد نظر خود را به شما ممکن است بخواهید صورت خود را — و یا چهره از دیگر معترضان — را شامل می شود به ویژه هنگامی که این امکان وجود دارد که مقامات را جمع آوری و استفاده از این اطلاعات (به عنوان آنها را برای ردیابی حرکات در طول COVID-19 اجتماعی فاصله). به عنوان یک نتیجه بسیاری از آن را در نظر حیاتی برای مخدوش کردن چهره افراد در هر عکس شما ممکن است پست در رسانه های اجتماعی و دیگر منابع آنلاین. (برای اطلاعات بیشتر در اینجا یک ابزار تولید شده توسط سازمان جمعی ارائه اطلاعات و مشاوره در مورد این موضوع.)

آنچه در زیر برخی از استراتژی های برای از بین بردن ویژگی های صورت از عکس های خود را. البته شما می توانید برای باز کردن تصاویر خود را بر روی دسکتاپ و یا لپ تاپ با استفاده از فتوشاپ و یا پیش نمایش به تیرگی یا اسکراب اما ما در حال رفتن به فرض شما نیست حمل در اطراف یک لپ تاپ با شما. بنابراین با تلفن همراه در ذهن شما هنوز هم برخی از گزینه های جامد.

آنچه باید انجام شود

هنگامی که از بین بردن چهره شما می خواهید به استفاده از یک روش است که می تواند معکوس شود. ممکن است به ده-تاری عکس به خصوص با استفاده از شبکه های عصبی. آن را نمی ممکن است به طور کامل معکوس تاری از آن است که با اتلاف (به عبارت دیگر برخی از داده ها را برای همیشه از دست داده) اما بسیاری "را می توان دوباره بازسازی شد." پس چرا خطر است ؟ نقاشی چهره و یا با استفاده از موزاییک تاری تکنیک های جلوگیری از هر گونه امکان معکوس کردن اثر.

شما همچنین می خواهید به حذف هر گونه و همه ابرداده از تصاویر خود را. آنها می توانند حمل GPS محل سکونت, مقایسه و جزئیات بیشتر در مورد این نوع از تلفن استفاده می شود — در واقع بسیاری از چیزهایی که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به دقت اشاره کردن که در آن شما بودند و هنگامی که.

ساخته شده است در روش

در حالی که وجود دارد مجموعهای از برنامه های است که کمک خواهد کرد که تاری یا پوشش چهره و حذف ابرداده برای هر دو سیستم عامل iOS و دستگاه های آندروید (که برخی از من ذکر کنید) راه هایی وجود دارد شما می توانید هر دو را انجام دهد بدون استفاده از برنامه های شخص ثالث.

شما می توانید خود را با استفاده از ساخته شده در ویرایشگر عکس به صورت جداگانه بلوک از چهره. در iOS باز, عکس شیر بر روی عکس و انتخاب گزینه ویرایش (در گوشه بالا سمت راست). شیر بر روی سه نقطه که در همان گوشه به دسترسی نشانه گذاری شده است. که با ایجاد جامد دایره یا مربع برای جلوگیری از چهره.

آن را کاملا به عنوان آسان با استفاده از یک تلفن آندروید. اندروید همچنین دارای یک بومی نشانه گذاری ابزار — در برنامه Photos را انتخاب کنید ضربه بزنید بر روی ابزار ویرایش (دوم از سمت چپ در پایین) را انتخاب کنید و نشانه گذاری (دوم از سمت راست در پایین). شما سپس می توانید با استفاده از مرکز-پایین ابزار Pen به خط ناخوانا بیش از هر چیزی شما می خواهید برای پوشش.

Hiding faces using the iOS Photo app.
Hiding faces using the Android photo app.

بعد از آن شما می خواهید برای خلاص شدن از ابرداده. هنگامی که شما یک عکس بر روی دستگاه شما متا در حال رفتن به متصل به طور خودکار. ساده ترین راه برای جلوگیری از این است که برای گرفتن اسکرین شات از عکس های خود را به طوری که متا و برچسب گذاری جغرافیایی نمی حمل بیش از. همچنین مطمئن شوید برای مشاهده عکس تمام صفحه و اطمینان حاصل شود که شما لازم نیست که هر گونه اطلاعیه یا دیگر شناسایی ویژگی ها در تصویر.

همان را می توان به صورت تصویری — حداقل با استفاده از آی فون. به جای فقط با استفاده از برنامه دوربین شروع به ضبط صفحه نمایش در حالی که شما در حال ساخت ویدئو های خود را و استفاده از آن ضبط و به جای.

اگر شما یک LG یا Samsung Android phone, شما همچنین ممکن است ساخته شده است در صفحه نمایش ضبط و به دنبال آن خود را سریع تنظیمات سایه با کشیدن پایین دو بار از بالا. اگر آن را نمی وجود دارد, و یا اگر شما یک متفاوت مدل گوشی شما باید برای دانلود یک برنامه شخص ثالث مانند AZ Screen Recorder.

برنامه های شخص ثالث که پنهان کردن چهره و حذف متا

اخیرا مجموعهای از برنامه های است که خواهد شد کمک به پنهان کردن چهره و حذف ابرداده برای هر دو سیستم عامل iOS و دستگاه های آندروید. شما ممکن است پیدا کردن آن را آسان تر به استفاده از یکی از این.

برای مثال رمزگذاری نرم افزار پیام سیگنال اعلام کرده است یک چهره جدید-تاری ابزار خواهد شد که گنجانیده شده به آخرین نسخه های اندروید و iOS از نرم افزار.

نیز وجود دارد که تلاش مردمی مانند تصویر اسکرابر استفاده از آن می توانید در یک مرورگر بر روی دستگاه شما برای آپلود تصاویر به تیرگی و اسکراب و سپس برای نجات ناشناس نسخه به دستگاه شما. این فوق العاده است چرا که با این نسخهها کار در تمام دستگاه های تلفن همراه و رومیزی.

اگر شما در حال حاضر استفاده از برنامه های برای ویرایش و بهبود عکس های شما ممکن است قادر به استفاده از آن به تیرگی و همچنین. برنامه های مانند Glitche (iOS) و قطعی آزمایشگاه (آندروید) به شما اجازه شطرنجی کردن بیش از مناطق انتخاب شده و Trigraphy (iOS) به شما امکان ایجاد موزاییک اثر است. اگر شما می خواهید برای گرفتن عکس در حال حاضر و با حذف متا بعد از آن شما می توانید با استفاده از برنامه های ذکر شده در بالا و یا برنامه های عکس مانند هالید (iOS) و Snapseed (آندروید).

در پایان از روش شما انتخاب می کنید بستگی دارد که چقدر کار شما می خواهید برای انجام در طول یا پس از این واقعیت است. برای من, من می خواهم عکس ها را ویرایش کنید و آنها را در تلفن عکس, نرم افزار گرفتن عکس از صفحه نمایش — و سپس حذف اصل. چرا که اگر دستگاه شما قفل شده است و شما باید اصل نشسته وجود دارد و سپس شما ممکن است انجام داده اند که همه کار برای هیچ چیز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن