آسمان تاریک جایگزین برای آب و هوا آندروید مراقب

اگر شما از آب و هوا geek, شما احتمالا در حال حاضر می دانیم که آسمان تاریک یکی از محبوب ترین برنامه های آب و هو

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

اگر شما از آب و هوا geek, شما احتمالا در حال حاضر می دانیم که آسمان تاریک یکی از محبوب ترین برنامه های آب و هوا در اطراف بوده است به دست آورد توسط اپل است و احتمالا یکپارچه بودن به iOS 14. به عنوان یک نتیجه هر کسی که با استفاده از یک دستگاه آندروید و آسمان تاریک برنامه در حال رفتن به از دست دادن دسترسی در جولای 1st. علاوه بر این انواع مختلفی از برنامه های دیگر (برخی حتی آب و هوا-مرتبط) خواهد شد از دست دادن دسترسی به تاریکی آسمان API.

اگر شما یک کاربر آندروید با آسمان تاریک و شما تعجب که در آن برای رفتن در حال حاضر برای شما گزارش آب و هوا وجود دارد چند گزینه را انتخاب کنید. اما در اینجا یک زن و شوهر از چیزهایی که در نظر بگیرید.

چندین آندروید برنامه های آب و هوا یافت شده برای درخواست مجوزهای بیشتر از آنها نیاز دارید و به اشتراک گذاشته اند اطلاعات محل سکونت با تبلیغ کنندگان و اشخاص ثالث. این مسائل مربوط به حریم خصوصی در حال مفصل در یک معاون مقاله توسط Jason Koebler.

یک پیشنهاد این است که به سادگی با استفاده از برنامه آب و هوا است که گوگل منابع خود را با سیستم عامل. یک راه برای دریافت کنید که تا حدودی گریزان برنامه های زنده بر روی صفحه اصلی خود توضیح داده شده است در GadgetHacks.com. ما آن را محاکمه و آثار آن را کاملا به سادگی.

اگر برنامه Google نیست به اندازه کافی برای شما در اینجا شش جایگزین. همه نسخه رایگان با آگهی های تبلیغاتی و تمام نسخه پرداخت می شود که نه تنها تبلیغات را حذف اما اضافه کردن ویژگی های دیگر.

علاوه بر قیمت هر یک از برنامه های من نیز ذکر شده تمام های مختلف مجوز درخواست شده را به عنوان ذکر شده در آن Google Play ورود. نگه داشتن در ذهن است که برخی از این مجوز خاص به ویژگی های خاص, بنابراین اگر شما هرگز استفاده از این ویژگی, شما نمی خواهد اجازه خواستیم. برخی را می توان در داخل نرم افزار. شما همچنین می توانید رد مجوزهای خاص است که شما احساس می کنید بیش از بالا با رفتن به "تنظیمات" > "برنامه ها و اطلاعیه ها" پیدا کردن برنامه انتخاب "مجوز" و سپس بهره برداری خاص اجازه شما می خواهید به انکار.

Carrot greets the day with a snarky comment.
Carrot offers a reasonable amount of data on current and upcoming weather.

هویج ممکن است کمتر شناخته شده برای آن پیش بینی آب و هوا نسبت به آن شخصیت ارائه می دهد که زبان-در-گونه تفسیر در صدا و / یا متن بر روی اتفاقات روز است. (به عنوان مثال آن snarked "من ارسال بد آب و هوا به تمام افرادی که حاضر به پوشیدن ماسک برای پنهان کردن چهره شنیع است.") در واقع شما می توانید شخصیت خود را (دوستانه, روزنوشت, homicidal, و یا درد نمیخورد) و سیاست (لیبرال محافظه کار میانه, آزادیخواه کمونیست یا غیر سیاسی) را با توجه به سلیقه خود شما.

تمام که می شود گفت هویج است که یک جامد خوب به دنبال برنامه ارائه می دهد که مقدار مناسب از داده های کنونی و آینده آب و هوا. از آن شده است با استفاده از تاریکی آسمان API برای آن داده خواهد شد ناپدید می شوند تا پایان سال 2021. با این حال با توجه به توییت توسط خالق برایان مولر دیگر منابع داده ها در دسترس خواهد بود.

  • قیمت: رایگان با تبلیغات است. "حق بیمه باشگاه" حذف تبلیغات و ارائه می دهد یک عنصر و ویژگی های دیگر برای $0.99 در هر ماه و یا $3.99 در سال است.
  • مجوز مورد درخواست: عکس / رسانه ها / فایل های Wi-Fi, اتصال, اطلاعات, سازی, محل, و دیگران از جمله کنترل لرزش و اتصالات شبکه.
1Weather offers a good amount of info.
1Weather gets its info using the Weather2020 platform.

1Weather شناخته شده برنامه با انواع صفحه نمایش نمایش زمان و آب و هوا پیش بینی بارش رادار و خورشید و ماه طلوع و مجموعه ای از, در میان دیگران. من شخصا در بر داشت رابط کاربری کمی شلوغ اما آن را ارائه می کند تعداد زیادی از اطلاعات و حتی خود تلویزیون پیش بینی آب و هوا. متاسفانه علاوه بر معمول پیمایش تبلیغات در پایین این نرم افزار همچنین شامل کامل-صفحه pop-up ads; یکی که من رو از سیاسی حمایت گروهی که من در بر داشت آزار دهنده است. با توجه به وب سایت برنامه, آن را می شود اطلاعات خود را با استفاده از Weather2020 پلت فرم همراه با هواشناس گری Lezak.

قیمت: رایگان با تبلیغات است. بدون تبلیغات: $1.99 خرید یک بار.

مجوز مورد درخواست: عکس / رسانه ها / فایل های Wi-Fi, اتصال, اطلاعات, سازی, محل, و دیگران (دریافت اطلاعات از اینترنت مشاهده اتصالات شبکه, جلوگیری از دستگاه را از خواب اجرا در هنگام راه اندازی کامل شبکه, دسترسی به مجموعه تصویر زمینه کنترل لرزش خواندن خدمات گوگل پیکربندی).

AccuWeather’s app has an easily understood interface.
A news section offers videos on the latest weather-related disasters.

هر کسی که تا به حال به تماشای تلویزیون کابلی و یا گوش کردن به رادیو است که احتمالا آشنا با AccuWeather که شده است توسط بسیاری از ایستگاه برای پیش بینی های خود را. با توجه به وب سایت خود را در آن جمع آوری داده های خود را با استفاده از ترکیبی از هواشناسان جهانی هوا موتور و منابع دیگر. این نرم افزار دارای یک منطقی رابط تمیز اگر چه اطلاعات کمی بیش از حد پراکنده برای سلیقه من. این صفحه به شما می دهد فقط حقایق فعلی آب و هوا از جمله رطوبت سرعت و شاخص اشعه ماوراء بنفش و یک ایده کلی از فردا آب و هوا; شما می توانید با کلیک بر روی "جزئیات بیشتر" لینک کلیک کنید برای رسیدن به nitty-ریگ دار. شما نیز دعوت به دریافت اطلاعیه به صورت سرد یا مرطوب و آب و هوا. یک بخش اخبار ارائه می دهد فیلم ها در آخرین آب و هوا-حوادث مرتبط.

قیمت: رایگان با تبلیغات و یا $3.99 بدون هیچ تبلیغات و اضافی 10 روز پیش بینی.

مجوز مورد درخواست: ذخیره سازی میکروفون عکس / رسانه / فایل محل اتصال Wi-Fi اطلاعات دیگران (دریافت داده ها از اینترنت غیر فعال کردن صفحه نمایش خود را قفل و جلوگیری از دستگاه را از خواب قرعه کشی بیش از دیگر برنامه های اجرای در هنگام راه اندازی دسترسی به تنظیمات بلوتوث, کامل, شبکه, دسترسی, جزئیات سرویس گوگل پیکربندی تغییر تنظیمات نمایشگر سیستم, Google Play, بررسی مجوز جفت با بلوتوث دستگاه مشاهده اتصالات شبکه کنترل لرزش اتصال و قطع اتصال از Wi-Fi).

Today Weather is a very attractive app.
Scroll left for more details on the weather.

امروز آب و هوا ممکن است بهترین به دنبال در تمام برنامه های ذکر شده در اینجا. آن را به یک رابط کاربری ساده است که شروع می شود با یک عکس و آب و هوا امروز و شما می توانید در پایین حرکت برای جزئیات بیشتر در مورد آب و هوا برای 24 ساعت و هفت روز کیفیت هوا و سایر دسته ها. شما می توانید حرکت از سمت چپ برای جزئیات بیشتر بر روی هر یک از دسته ها. اگر شما در ایالات متحده, شما به طور خودکار دریافت اطلاعات خود را از weather.gov (که به خدمت سرویس ملی آب و هوا); مشتریان پرداخت می توانید انتخاب کنید از انواع مختلف منابع داده.

قیمت: رایگان با تبلیغات 1.99 دلار برای شش ماه $2.99 برای یک سال یا $6.99 برای همیشه لطفا برای. گزینه های پرداخت حذف ads اجازه دهید شما را انتخاب کنید خود را از منبع داده ها و اضافه کردن چند ویژگی های دیگر.

مجوز مورد درخواست: محل عکس / رسانه ها / فایل های ذخیره سازی و دوربین و Wi-Fi اطلاعات دیگران (دریافت داده ها از اینترنت کنترل لرزش اجرا در هنگام راه اندازی کامل شبکه, دسترسی به جلوگیری از به خواب رفتن دستگاه مشاهده اتصالات شبکه).

Appy Weather’s timeline lets you scroll down to see the current weather and the upcoming forecast.
Scroll from left to right at the bottom to see the temperature, “feels like,” precipitation, etc.

Appy آب و لوایح خود را به عنوان "شخصی ترین برنامه آب و هوا." آن را قطعا حفظ حریم خصوصی آگاه; در ابتدا آن را می پرسد اگر شما می خواهید برای بررسی آب و هوا از طریق مکان فعلی خود را (که در این صورت نیاز به اجازه) و یا انجام یک جستجو برای محل سکونت خود را (که در این صورت آن را نمی پرسید مکان شما اجازه). رابط کاربری یکی از ساده ترین و ساده من دیده ام به خصوص آن زمانی که اجازه می دهد تا شما پایین برای دیدن آب و هوای فعلی و آینده پیش بینی شده است. شما همچنین می توانید اسکرول از چپ به راست در پایین برای دیدن دما "احساس می کند مانند" آسمانی ، Appy آب و هوا در حال حاضر با استفاده از تاریکی آسمان برای داده های خود را; با توجه به توسعه آنها به دنبال جایگزین منابع داده.

قیمت: نسخه رایگان با آگهی های تبلیغاتی و یا $3.99 سالانه برای هیچ, تبلیغات, رادار, اطلاعیه ها, ابزارک و امکانات دیگر.

مجوز مورد درخواست: محل و دیگران (کنترل لرزش مشاهده اتصالات شبکه دسترسی به شبکه کامل جلوگیری از به خواب رفتن دستگاه اجرای در هنگام راه اندازی تنظیم یک زنگ هشدار).

Overdrop has a simple, easy-to-understand interface.
Select a drop-down arrow to get more details.

مانند Appy آب و هوا Overdrop است ساده و آسان به درک رابط با معقول اگر تا حدودی محدود انتخاب شده است. شما می توانید ببینید فعلی آب و هوای ساعت به ساعت آب و هوا و پیش بینی هفتگی; انتخاب یک drop-down arrow را برای دریافت جزئیات بیشتر. اما مزیت اصلی آن ممکن است که اگر شما یک مشتری پرداخت, شما می توانید دسترسی 51 مختلف آب و هوا widgets — چیزی که ویجت طرفداران ممکن است به ارزش قیمت می باشد. در زمان نقد و بررسی شما می توانید از را انتخاب کنید بین آسمان تاریک (که احتمالا خواهد بود رفتن دور به زودی) یا آب و کمی اگر شما با استفاده از نسخه رایگان; مشترکین همچنین می توانید انتخاب کنید AccuWeather.

قیمت: رایگان با تبلیغات $0.99 در هر ماه $2.19 سالانه $7.49 برای همیشه لطفا برای. گزینه های پرداخت به حذف تبلیغات و باز کردن اضافی ارائه دهندگان 51 اضافه کردن ویدجت ها و ارائه امکانات دیگر.

مجوز: ذخیره سازی عکس ها / رسانه ها / فایل ها, سازی, محل, دیگران (دریافت اطلاعات از اینترنت, اجرا, در, راه اندازی, جلوگیری از دستگاه را از خواب مجموعه زنگ Google Play مجوز بررسی کنترل ارتعاش کامل دسترسی به شبکه مشاهده اتصالات شبکه).

This app pulls its info directly from the NOAA.
The weather.gov site can be placed directly on your phone’s home screen.

این برنامه ساده می رود به منبع: سرویس ملی آب و هوا اجرا شده توسط سازمان ملی اقیانوسی و جوی (NOAA). آن را ارائه داده از NOAA در روشن و آسان برای خواندن فرمت: از آن باز می شود به پیش بینی هفتگی و شما می توانید شیر در هر روز برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر. شما همچنین می توانید یک پیش بینی ساعت به ساعت و یک نقشه آب و هوا.

اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات آب و هوا به طور مستقیم از NOAA شما می توانید با رفتن به سایت (weather.gov) وارد کنید و کد پستی خود را برای دریافت های محلی خود را پیش بینی و پس از آن صرفه جویی در تلفن همراه و صفحه به صفحه اصلی خود را (با بهره برداری از سه "بیشتر" نقطه به گوشه بالای سمت راست مرورگر خود و سپس انتخاب گزینه "اضافه کردن به صفحه اصلی").

قیمت: رایگان با تبلیغات است. $1.99 نسخه حذف تبلیغات و اجازه می دهد بیش از سه مکان ذخیره شده.

مجوز: ذخیره سازی, محل, عکس / رسانه ها / فایل های دیگران (دریافت داده ها از اینترنت و دسترسی به شبکه کامل جلوگیری از به خواب رفتن دستگاه مشاهده اتصالات شبکه کنترل لرزش اجرا در هنگام راه اندازی)

FlowX offers data maps for weather nerds.
FlowX lets you adjust the data that it shows.

آن را بلافاصله آشکار است که FlowX (یک بار به عنوان شناخته شده WeatherBomb) است برای آب و هوا nerds: هنگامی که شما برای اولین بار آن را نصب کنید از آن باز می شود به یک نقشه آب و هوا و درجه حرارت / رطوبت نمودار به جای معمول مبتنی بر متن آب و خلاصه. شما هفت روز پیش بینی; اسلاید انگشت خود را در سراسر صفحه نمایش برای هر روز پیش بینی شده است. این برنامه رایگان به شما می دهد یک انتخاب از گرفتن اطلاعات از NOAA و یا CMC (کانادا فارس); نسخه حرفه ای به شما می دهد بیشتر سبک نقشه یک گراف ادیتور و دسترسی به بیشتر متمرکز NOAA داده برای $4.99 / ماه. نقره ای نرم افزار اشتراک ($9.99 / سال) اضافی می افزاید: منابع بین المللی و طلا Pro ($19.99 / ماه) و حتی بیشتر از جمله RTOFS (Global Real-Time اقیانوس هوا سیستم).

قیمت: رایگان; $4.99 / ماه نسخه ارائه می دهد ویژگی های اضافی; $9.99 / سال نسخه می افزاید: منابع بین المللی; $19.99 / ماه نسخه فراهم می کند منابع اضافی.

مجوز: ذخیره سازی, محل, عکس / رسانه ها / فایل های Wi-Fi دیگران (دریافت داده ها از اینترنت و دسترسی به شبکه کامل جلوگیری از به خواب رفتن دستگاه مشاهده اتصالات شبکه)

به روز رسانی ژوئن 29, 3:42PM ET: این مقاله در اصل منتشر شده در آوریل 1, 2020, و آن را به روز شده است که شامل دو نرم افزار جدید و به روز رسانی چندین نوشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن