GTD می پیوندد کشاورزان در اعتراض به اصلاحات به اصلاحات ارضی عمل

معترضین ارسال نامه به MLAs میسور/Mysuru: مخالفت با اصلاحات به اصلاحات ارضی عملکارناتاکا Rajya Raitha Sangha و

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

معترضین ارسال نامه به MLAs

میسور/Mysuru: مخالفت با اصلاحات به اصلاحات ارضی عملکارناتاکا Rajya Raitha Sangha و Hasiru Sene و کارناتاکا Rajya Raitha Virodhi Kayde Horata Samithi صحنه تظاهرات جداگانه در Jaladarshini مهمان خانه در Hunsur جاده بود ، در حالی که اعضای کارناتاکا Rajya Raitha Sangha و Hasiru Sene منجر شد توسط رئیس جمهور خود Badagalapura Nagendra اعضای کارناتاکا Rajya Raitha Virodhi Kayde Horata Samithi منجر شد توسط Kurubur Shanthakumar, Convenor از Samithi.

معترضین گفت که اگر اصلاح اصلاحات ارضی عمل اجرا شده است را ایجاد مواد غذایی کمبود و اجازه می دهد هر کسی که برای خرید زمین های کشاورزی و استفاده از زمین برای هر هدف. او می ترسید که صنایع نیز خواهد آمد تا در غنی و بارور زمین های کشاورزی در نتیجه کاهش مواد غذایی دانه تولید.

MLA L. Nagendra که وارد در نقطه دریافت نامه و اطمینان آنها از ارائه به رئیس جمهوری و وزیر درآمد.

MLA G. T. Devegowda که بیش از حد وارد مهمان خانه, حمایت از کشاورزان و پیوست آنها در اعتراض خود را برای برخی از زمان. او بعد از دریافت این نامه از آنها و اطمینان از حمایت خود را.

کشاورز رهبران هسکت Basavaraju, Mahadeva Nayaka P. Marankaiah, Netravathi, Vidyasagar Ramegowda, Sudheer کومار و دیگران صورت گرفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن