سه COVID مراکز مراقبت آمد تا در NR حوزه

میسور/Mysuru: حتی به عنوان دولت های منطقه است که به دنبال در گزینه های مختلف برای کنترل COVID-19 گسترش از جمله

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

میسور/Mysuru: حتی به عنوان دولت های منطقه است که به دنبال در گزینه های مختلف برای کنترل COVID-19 گسترش از جمله اعمال مینی مستند در برخی از مناطق از Narasimharaja (NR) حوزه از جایی که بسیاری از Coronavirus موارد مثبت گزارش شده در روزانه سه COVID مراکز مراقبت (CCCs) در حال آماده شدن در این حوزه برای کمک به مبارزه مرگبار بیماری همه گیر.

این قوبا COVID مراکز مراقبت خواهد شد تا در Farooqia کالج در Udayagiri, اندلس مدرسه عمومی در Rajeevnagar و Beedi کارگران بیمارستان در Azeez Sait نگر. در همین حال معاون کمیسر Abhiram G. Sankar افتتاح قوبا COVID-19 مرکز راهنمایی در جولای 14 است که خود را در 24×7 خط تلفن شماره 91640-54053 در قوبا در Udayagiri. عبدالعزیز Chand Zaheerullah الحق منطقه Corporators نمایندگان سازمان های غیر دولتی و دیگران حاضر بودند.

این CCCs در حال راه اندازی پس از شهردار سابق ایوب خان و Corporators Shoukath پاشا و سید Hasratulla خان درخواست DC برای همان.

Rifahul Muslimeen آموزشی اعتماد (RMET) وزیر محترم. تاج محمد خان صحبت کردن به ستاره میسور امروز صبح گفت: "Farooqia D. اد کالج در Udayagiri استفاده خواهد شد CCC. در DC با درخواست ما را فراهم ساخت. دولت را به بقیه ترتیبات مورد نیاز است."

"ما همچنین ارائه Farooqia دختران مدرسه برای COVID مراقبت, اما آن را رد کرده آن را به عنوان مناسب برای این منظور است. ما همیشه آماده ارائه هر گونه تسهیلات و حمایت های مورد نیاز," او اضافه شده است.

صحبت SOM صبح امروز شهردار سابق ایوب خان است که رئیس جمهور از قوبا COVID-19 کمک مرکز گفت: "دو آمبولانس متصل به خط تلفن ما که خواهد شد مورد استفاده برای فری بیماران برای تست سواب و به کرونا مثبت بیماران به بیمارستان است. تا حال حاضر بیش از 100 بيمار گرفته شده برای تست سواب." کمک مرکز همراه با کمک سازمان های غیر دولتی و مسجد سر نیز کمک خواهد کرد که در توزیع مواد غذایی و ملزومات خانه که در زیر خواهد آمد مناطق خواهد شد که مهر و موم کردن یک بار آن را اعلام مهار منطقه او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب