چگونه به مجموعه ای OKRs برای حفظ اهداف خود را در مسیر

اهداف به طور معمول موفق به دلایل مختلف یکی از اصلی بودن آنها فاقد هدف و یا یک ملموس به همین دلیل آنها تعیین شد

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

اهداف به طور معمول موفق به دلایل مختلف یکی از اصلی بودن آنها فاقد هدف و یا یک ملموس به همین دلیل آنها تعیین شده است در وهله اول. اگر شما صادقانه بر این باورند که در یک هدف و یا یک دلبستگی عاطفی به همین دلیل آن را ایجاد شده است شما هم از دست دادن علاقه و یا فقط انجام این کار حداقل به ارائه آن است.

وجود دارد چندین دلیل دیگر اهداف می تواند موفق از جمله:

  • هدف این است که بیش از حد بلند پروازانه و تا کنون از بودن دست یافتنی است که وجود دارد هیچ نقطه ای در آن مشغول به کار به عنوان شما احساس می کنید شما هرگز به آن دست یابد.
  • هدف از اتمام هدف است که تا کنون به آینده است که شما فقط با قرار دادن آن را به عنوان وجود دارد بدون ضرورت.
  • هدف این است که به اندازه کافی خاص و خیلی مبهم و سخت به برنامه ریزی برای آنها به عنوان صدا ممکن است اما شما مطمئن نیستید که چگونه شما رسیدن به آنها.

OKRs می تواند ساختار و جهت شما نیاز به رسیدن به اهداف خود را که آیا شما یک شرکت و یا یک فرد است.

آنها به ایجاد هدف و جهت شما نیاز به رسیدن به کار و سمت و همچنین ارائه استراتژی برای چگونه شما را اندازه گیری پیشرفت خود را, موفقیت, و سپس در نهایت این طرح به شما وجود دارد.

که در آن OKRs کار بهتر از یک هدف واحد رویکرد آنها به عنوان لینک همه چیز را با هم.

در بالاترین سطح شما باید خود را به شرکت چشم انداز; در زیر چشم انداز وجود دارد که سالانه OKRs (3-5); سپس در زیر این سه ماهه OKRs.

هر یک در خدمت آینده و حال به دست آورد و با تمام ابتکارات (کار) ارائه شده توسط تیم ها و افراد روز به روز و هفته به هفته و ماه به ماه.

چه OKR?

OKR ایستاده برای "اهداف و نتایج کلیدی" بود و در ابتدا ایجاد شده توسط Andy Grove در سال 1970 در حالی که در اینتل. از آن پس OKRs گرفته شده و استفاده شده توسط شرکت هایی مانند گوگل و Netflix[1].

OKRs یک مشترک راه را برای ایجاد اهداف برای شرکت ها و افراد به عنوان آنها نه تنها بلند پروازانه و الهام بخش است بلکه دست یافتنی است.

تبلیغات

OKRs بودند نه تنها به اهداف تعیین شده برای شرکت ها و همچنین برای بهبود همکاری تعامل و شفافیت بین مدیریت ارشد و کارکنان آن است. داشتن اهداف مشترک در سراسر شرکت به ارمغان می آورد کل نیروی کار با هم به کار نسبت به اهداف مشترک و سپس جشن با هم زمانی که آنها به آنها را به دست آورد.

هدف در یک OKR نتیجه شما به دنبال برای رسیدن به, و کلید نتیجه این است که چگونه شما در حال رفتن برای اندازه گیری که آیا نتیجه به دست آمده است.

کلید نتایج آنچه را OKRs قابل اندازه گیری; آنها به شما بگویم اگر شما موفق شده با اهداف تعیین شده به جلو به عنوان بدون آنها موفقیت یک هدف می تواند به سمت چپ باز به نظر.

چگونه برای ایجاد یک OKR

یک OKR متشکل از یک هدف که تعریف آنچه شما در حال تلاش برای رسیدن به, و تا پنج کلید نتایج. کلید نتایج چگونه شما را اندازه گیری, اگر شما به دست آورده ام این هدف است.

تحت کلید, نتایج همچنین شما می توانید مجموعه ای از طرح های که در حال فعالیت و یا کار مورد نیاز برای رسیدن به نتایج.

شما ایجاد OKRs برای تعیین جهت کلی برای یک شرکت و ایجاد تراز مورد نیاز به طوری که هر کارمند در حال کار با همان هدف مشترک.

در حالی که ما خواهد شد بحث در مورد OKRs عمدتا در سطح شرکت به خاطر داشته باشید که افراد همچنین می توانید استفاده از آنها را برای زندگی برنامه ریزی است.

یک شرکت به طور معمول دارای یک چشم انداز و یا یک ماموریت برای شرکت و از این جهت شما می خواهید به حرکت به سمت می تواند مجموعه ای برای دهه آینده و یا حتی طولانی تر است. این است هدف نهایی که همتراز خود کارکنان شرکت و در برخی موارد مشتریان خود را در مورد چرا شما انجام آنچه شما انجام دهد.

این چشم انداز مجموعه مسیر خود که پس از آن اجازه می دهد تا ایجاد شرکت OKRs که مجموعه ای سالانه است. این 3-5 OKRs اهداف حرکت خواهد کرد که شرکت خود را نزدیک تر که چشم انداز کلی و خاص به چه نتایج شما نیاز به رسیدن به در 12 ماه آینده.

تبلیغات

هر یک از شرکت OKR دارای کلید روشن نتایج (تا پنج) که قابل اندازه گیری هستند بنابراین شما می توانید پیگیری پیشرفت و اندازه گیری موفقیت است. این اهداف شرکت شامل تمام بخش های کسب و کار و می توانند با هم تداخل بیش از چندین بخش.

بخش درون شرکت و سپس مجموعه گروه OKRs که مجموعه سه ماهه با استفاده از شرکت OCR را به عنوان مسیر. دوباره مانند شرکت OCR است که تمام آنها نتایج کلیدی تعریف شده و مورد توافق در پس این بخش می توانید اندازه گیری پیشرفت.

چه چیزی باعث خوب هدف?

هدف به شما بگویم که در آن شما نیاز به رفتن و باید الهام بخش و تنظیم جهت.

زمانی که تعریف هدف برای خود OCR آن را به روشن و به خوبی نوشته شده و رایگان از شک و تردید در مورد آنچه که نتیجه این هدف است.

هدف همیشه باید یک نتیجه است که شما ممکن است در ابتدا بدانید که چگونه برای رسیدن به, اما شما را در درک آنچه نتیجه این است که شما دنبال آن هستید به هدف.

آن را نیز نیاز به متعادل در چگونه دست یافتنی است. اگر هدف این است که برای رسیدن به 100 ٪ سهم بازار در صنعت خود را که نه تنها بیش از حد بلند پروازانه اما آن را بسیار به احتمال زیاد غیر ممکن است.

شما همچنین می توانید در مقابل اشتباه و نتیجه این هدف بیش از حد آسان (برای مثال افزایش سهم بازار ما با 1٪).

اگر هدف این است که بیش از حد آسان بیش از حد سخت و یا غیر ممکن است, شما در حال اتلاف وقت خود را ایجاد و آن را به عنوان آن ارائه می دهد هیچ ارزش و در نهایت این تیم خواهد پرداخت بدون توجه به آن و از دست دادن ایمان در رویکرد کلی.

چه چیزی باعث کلیدی خوب نتیجه ؟

اگر هدف این مجموعه جهت شما می خواهید و مشخص کردن نتایج شما نیاز دارید برای رسیدن به, شما می توانید فکر می کنم از نتایج کلیدی به عنوان نقاط عطف برای شما وجود دارد.

تبلیغات

کلید نتایج چگونه شما پیگیری پیشرفت بنابراین شما می توانید تعیین کمیت و اندازه گیری به عنوان شما را به مطمئن شوید که شما در مسیر رسیدن به انتخاب خود نتیجه.

اگر اهداف خود را به خوبی تعریف شده و فکر کردن کلید نتایج آنچه را نگه می دارد این تیم با انگیزه و متمرکز شده است. دلیل این است که آنها قابل اندازه گیری است. یک بار کامل می توان آن را یک تیک در جعبه را نشان می دهد نه تنها پیشرفت بلکه جشن موفقیت شما به دست آورده ام.

این کوچک قابل توجهی نقاط عطف نگه داشتن تیم ها و افراد با انگیزه به خصوص در هنگام کار با فصلنامه اهداف است.

این بخش حیاتی از ایجاد نتایج کلیدی این است که آنها قابل اندازه گیری است. باید وجود داشته باشد بدون شک اگر شما به دست آورده ام یک کلید نتیجه یا نه. برای مثال اگر شما یک هدف "افزایش درآمد این سه ماهه 5 درصد" یکی از نتایج کلیدی می تواند:

"فروش 100 جدید ما دوره های آموزشی."

اگر شما تنها به فروش 80 دوره های آموزشی و سپس شما فقط زمانی 80 درصد از این کلید نتیجه.

چگونه برای پیگیری OKRs

OKRs باید پیگیری و بررسی به طور منظم.

جهت شرکت اگر چه این است که در حال انجام فعالیت است که به طور معمول سالانه بررسی اما این شرکت OKRs نیاز به بررسی سه ماهه.

فصلنامه نقد مستلزم نگاه به پیشرفت نتایج کلیدی تعریف شده در شروع سه ماهه. این نتایج کلیدی به شما بگویم اگر شما در حال رفتن در مسیر درست از طریق اندازه گیری و ردیابی پیشرفت.

تبلیغات

فصلنامه نقد و بررسی نیز می دهد تیم شانس به بررسی OKRs وقتی که می آید به ارزش آنها ارائه شرکت کارکنان و کاربران نهایی است.

آنچه شما ایجاد سه ماه پیش ممکن است نگه دارید همان ارزش امروز است. بحث در مورد ارزش OKR. آن است که هنوز هم هل دادن شما به سمت این شرکت به طور کلی چشم انداز و یا شما نیاز به تغییر و یا به طور بالقوه ایجاد یک است ؟

به نقد و بررسی OKRs در سطح تیم ها و طرح های در محل به ارائه آنها شما نیاز به برآورده کردن حداقل هر دو هفته و یا حتی هفتگی در برخی موارد.

جلسه به طور منظم به پیروی از همین اصل به عنوان فصلی و سالانه نقد به عنوان شما نگاه کنید که چگونه شما در حال پیشرفت. چه کار می کند و چه چیزی نیست ؟

خط پایین

OKRs هستند یک راه عالی برای انطباق با اهداف خود را به یک ساختار و trackable فرمت را حفظ خواهد کرد که اهداف خود را در مسیر.

این OKR رویکرد به شما می دهد توانایی برای جدا کردن خود را در دراز مدت و کوتاه تر حرکت اهداف بنابراین شما می توانید اقامت متمرکز و علاقه مند در طول سال.

ساخت آنها قابل اندازه گیری با ایجاد کلید نتایج جستجو اجازه می دهد تا شما را به پیگیری پیشرفت از طریق به اتمام است بهترین راه برای با انگیزه ماندن و فشار برای تکمیل بیشتر.

مانند استاندارد هدف تنظیم اگر شما سرمایه گذاری زمان به جلو برای ایجاد آنها را به درستی شما یا از دست دادن علاقه و یا آنها معتاد ارائه ارزش شما برای امیدوار بود.

برای موفقیت در هنگام اجرای OKR رویکرد در درون شرکت خود را نمی باید بیش از حد بسیاری از آنها را شفاف و مطمئن شوید که تیم خود را در تراز وسط قرار دارد و بررسی پیشرفت به طور منظم.

اگر شما همه از این شما خودتان بهترین شانس را برای رسیدن به اهداف خود.

راهنمایی های بیشتر در اهداف و نتایج کلیدی

عکس های اعتباری: Kaleidico از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن