در اینجا چیزی است که انتظار می رود به عنوان SpaceX راه اندازی اولین انسان خدمه به فضا

در بعد از ظهر مارس 27th, SpaceX است که میله میله به راه اندازی اولین مسافران به فضا به طور بالقوه

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

در بعد از ظهر مارس 27th, SpaceX است که میله میله به راه اندازی اولین مسافران به فضا به طور بالقوه نوید دوران جدید انسان spaceflight برای ایالات متحده است. آن خواهید بود اولین بار در نزدیک به یک دهه است که مردم راه اندازی کرده اند به مدار از خاک آمریکا و آن را اولین بار است که یک وسیله نقلیه خصوصی آنها را طول می کشد وجود دارد.

این پرواز تاریخی است که واقعا یک آزمون. این آخرین نقطه عطف بزرگ برای SpaceX به عنوان بخشی از NASA Commercial Crew Program. تجربی ابتکار وظیفه شرکت های خصوصی با ایجاد فضاپیمای جدید ناسا برای که قادر به حمل و نقل فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی. SpaceX سهم به این برنامه یک, براق, اب نبات به شکل کپسول به نام خدمه اژدها. در حالی که این پرواز چند بار قبل از کپسول هنوز برای حمل افراد به فضا است.

SpaceX صرف شش سال گذشته با رسیدن به این نقطه است. سال گذشته این شرکت انجام یک لباس کامل تمرین با موفقیت راه اندازی Crew Dragon به ایستگاه بدون خدمه در هیئت مدیره. این شرکت همچنین آزمایش کپسول اضطراری فرار از سیستم تایید که خدمه اژدها می تواند مردم را به ایمنی اگر چیزی را اشتباه می رود در طول راه اندازی. اما وجود داشته اند موانع برای غلبه بر بیش از حد از جمله موشک شکست و انفجار یک خدمه کپسول اژدها در زمین آزمون سال گذشته است. SpaceX است پس از بهبود با اشاره به شکست به عنوان "هدیه" است که به کمک این شرکت ایجاد یک امن تر خودرو.

در حال حاضر وقت آن است برای خدمه اژدها به یک خدمه. این خودرو برای اولین بار دو مسافر کهنه کار ناسا فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley بودند که به این ماموریت اختصاص داده در سال 2018 است. پس از دو سال آموزش برای این پرواز با هر دو ناسا و SpaceX آنها آماده هستید به همین SpaceX سفارشی فضای مناسب و صندلی خود را در داخل کپسول.

اینجا چرا این پرواز بسیار مهم است چه انتظار از ماموریت و آنچه در آن به معنی برای ناسا و اسپیس ایکس در حال حرکت رو به جلو است.

اهمیت

جولای 8th, 2011 مشخص, نهایی پرواز ناسا, شاتل فضایی و آخرین بار فضانوردان به مدار راه اندازی از ایالات متحده است. همیشه از ناسا پرواز همه از آن فضانوردان و شرکای بین المللی به ایستگاه فضایی در روسیه سایوز کپسول. ترتیب هزینه های ناسا حدود 80 میلیون دلار برای هر صندلی — و از آن شده است این سازمان تنها گزینه برای گرفتن مردم را به ایستگاه.

برای پایان دادن به وابستگی آن به یک کشور دیگر ناسا کار می کرد با خصوصی صنعت به بشر spaceflight بازگشت به ایالات متحده است. با Commercial Crew Program, NASA اهدا دو شرکت SpaceX و بوئینگ — قرارداد خود را برای توسعه وسایل نقلیه است که می تواند کشتی ناسا فضانوردان به ایستگاه فضایی و بازگشت. ناسا پرداخت SpaceX $3.14 میلیارد دلار برای توسعه و خدمه پرواز اژدها در حالی که بوئینگ دریافت $4.8 میلیارد دلار برای توسعه و پرواز CST-100 Starliner.

شدید رقابت شکل گرفته بین این دو شرکت در طول سال. هر دو تجربه های متعدد ویژگی های تاخیر و موانع در امتداد راه, اما در نهایت, SpaceX کشیده جلوتر است. هنگامی که آن مگس, SpaceX را تبدیل به اولین شرکت خصوصی تا کنون به پرواز انسان به مدار.

راه اندازی

SpaceX را موشک فالکون 9 را از این شرکت راه اندازی سایت ناسا در مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال فلوریدا. شناخته شده به عنوان راه اندازی مجتمع 39A آن دیده می شود, راه اندازی شاتل فضایی و همچنین Saturn V راکت که ارسال انسان به ماه. SpaceX آغاز شد لیزینگ پیچیده از ناسا در سال 2014 و تبدیل این گفتوگو به پشتیبانی از پروازهای این شرکت فالکون 9 و فالکون سنگین راکت.

مناسب است تا در SpaceX سفارشی فشار مناسب فضانوردان Behnken و Hurley شروع خواهد ساخت راه خود را به گفتوگو در حدود 1 بعد از ظهر و همکاران. واقعا این یک Elon Musk امر دو فضانورد خواهد سوار شدن به سایت در یک تسلا مدل X آراسته با انواع ناسا آرم به صورت مطلق همکاری. یک بار در پد این دو را در یک آسانسور در نزدیکی بالای موشک فالکون 9 و راه رفتن در سراسر معلق راهرو شناخته شده به عنوان "خدمه دسترسی به بازوی" برای ورود خدمه اژدها.

Behnken و Hurley صعود خواهد کرد در داخل کپسول و بسته تخم که به معنی آن زمان شروع به سوخت رسانی خودرو. این بخشی از فرایند شده است نسبتا جنجالی برای برخی در هوافضا جامعه است. زمانی که شاتل فضایی بود, پرواز سوخت رسانی رخ داده است قبل از فضانوردان سوار پس از بارگیری مواد قابل احتراق به یک فضاپیما در نظر گرفته شده است مخاطره آمیز است. اما SpaceX مردد به انجام سوخت رسانی حدود نیم ساعت قبل از راه اندازی پس از خدمه در حال حاضر در هیئت مدیره. این شرکت با استفاده از فوق العاده سرد سوخت به پرواز خود فالکون 9 که افزایش عملکرد وسیله نقلیه. هر چه زودتر SpaceX پمپ در که سوخت قبل از راه اندازی این زمان کمتر وجود دارد برای مایعات گرم و جوش دور.

پس از سالها بحث بر سر این روش به نام "بار و رفتن" — ناسا در نهایت امضا کردن که SpaceX نشان از آن می تواند با خیال راحت انجام می شود و پروازهای متعددی.

هنگامی که تمام سوخت لود موشک, همه چیز به سرعت اتفاق می افتد. SpaceX را به رفتن پیش برای راه اندازی با پرتاب برنامه ریزی شده برای 4:33بعد از ظهر ET. شرکت باید راه اندازی در آن زمان دقیق و یا مجبور به تاخیر به پشتیبان گیری تاریخ راه اندازی است که در حال حاضر مجموعه ای برای روز شنبه, مارس 30th.

این Docking

اگر همه می رود به عنوان برنامه ریزی شده آن را یک سفر سریع به مدار زمین برای دو فضانورد. فالکون 9 موشک را رها خدمه اژدها به مدار زمین کم حدود 12 دقیقه پس از برخاست. موشک خواهد شد و سپس بازگشت به زمین که در آن است برنامه ریزی شده به زمین در یک هواپیمای بدون سرنشین کشتی در اقیانوس اطلس است.

برای آینده 19 ساعت فضانوردان را در مدار این سیاره است. در آن زمان خدمه اژدها را بالا خواهد برد مدار آن کمی دوره اشتعال موتورهای آن به منظور سازگاری با ایستگاه فضایی بین المللی. داخل کپسول Behnken و Hurley سعی خواهد کرد به گرفتن برخی از خواب — و شاید استفاده از کپسول پردازنده, توالت, اگر طبیعت می نامد.

خدمه اژدها طراحی شده است که نیاز به حداقل ورودی از مسافران آن, اما از آنجایی که این آزمون هرلی و Behnken انجام خواهد شد برخی از کتابچه راهنمای پرواز قبل از رسیدن به ایستگاه فضایی. "این بدیهی است که چیزی است که ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما درک کاملا برای آینده خدمه در مورد آنها تا کنون به پرواز در خودرو به صورت دستی" هرلی گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. این طرح برای هرلی به کنترل درست بعد از خدمه اژدها می رسد مدار و همچنین به عنوان زمانی که آنها رویکرد ایستگاه فضایی است.

اما واقعا در این زمان است برای خدمه اژدها خودمختار متصل کردن سیستم به درخشش. این یک ویژگی است که قبلی محموله نسخه SpaceX اژدها فاقد هنگام حمل تجهیزات به ISS است. در طول این محموله ماموریت های یک فضانورد در هیئت مدیره ایستگاه فضایی با استفاده از بازوی روباتیک برای گرفتن نگه دارید از نزدیک شدن به اژدها کپسول و رسم آن را به ISS است. در حال حاضر با به روز رسانی خدمه اژدها, کپسول نباید نیاز به هر گونه کمک از انسان است. یک بار Hurley, انجام می شود, پرواز به صورت دستی در نزدیکی ایستگاه خدمه اژدها خودکار سیستم و پا زدن در. با استفاده از یک سری از سنسور ها و دوربین های دیجیتال, کپسول پرواز خود را نسبت به ISS و قلاب خود را بر روی باز docking port.

اگر درآمد حاصل از راه اندازی به عنوان برنامه ریزی شده docking باید در 11:29AM همکاران در روز شنبه, مارس 28.

بازگشت

هنگامی که خدمه اژدها تخم باز شده است Behnken و Hurley خواهد شد پیوستن به ناسا فضانورد کریس کسیدی و فضانورد روسی آناتولی Ivanishin و ایوان Vagner در ISS است. هرلی گفت: Cassidy به تازگی آنها را ارسال یک ایمیل خود را در مورد قریب الوقوع الحاق در فضا است. "او گفت: چیزی در مورد او به دنبال به جلو به دیدن ما زشت لیوان پردازنده ایستگاه فضایی" هرلی به یاد می آورد.

در اصل ناسا برنامه ریزی شده برای نگه داشتن فضانوردان در ایستگاه فضایی تنها برای چند هفته. اما طرح تغییر به عنوان تاخیر در تجاری خدمه برنامه طولانی مدت توسعه SpaceX و بوئینگ وسایل نقلیه. اولین crewed پرواز قرار بود به اتفاق در سال 2017 و با این انتظار که این وسایل نقلیه خواهد بود به طور منظم پرواز توسط ناسا خریداری تعداد محدودی از صندلی در روسیه موشک سایوز. کسانی که صندلی شروع به اجرا و در حال حاضر کسیدی است وظیفه همه به رهبری آمریکا در عملیات در ایستگاه فضایی است.

حدود شش ماه پیش ناسا تصمیم به گسترش Behnken و Hurley اقامت در هیئت مدیره به منظور حفظ بزرگتر خدمه در ISS است. در حال حاضر به نظر می رسد به احتمال زیاد آنها خواهید بود تا در فضا برای چند ماه هر چند ناسا تصمیم گرفته نشده و در عین حال زمانی که فضانوردان باز خواهد گشت. خدمه اژدها تنها می تواند اقامت در فضا در حدود چهار ماه است که از آن پانل های خورشیدی. نازک جو در فضای تنزل پانل در طول زمان محدود این خودرو عمر در مدار.

ناسا می گوید آن را به تصمیم گیری در مورد خدمه تاریخ بازگشت در حالی که آنها در فضا است. به عنوان یک کمی اضافه شده بیمه ناسا به تازگی خریداری یک صندلی در یک سایوز پرواز برای این سقوط در صورت تاخیر بیشتر با تجاری خدمه وسایل نقلیه.

هنگامی که زمان می آید Behnken و Hurley صعود خواهد کرد بازگشت به خود و خدمه, اژدها, از تخم و جدا از ایستگاه فضایی. آنها فاصله خود را از ISS و سپس در نهایت نگاهی به شیرجه رفتن را از طریق جو زمین. مجموعه ای از چهار چتر نجات را کمتر خواهد کرد آنها را اجازه می دهد آنها را به چلپ چلوپ با خیال راحت در اقیانوس اطلس خاموش سواحل فلوریدا.

غیر قابل تصور

SpaceX سال ها صرف انجام آزمایشات و بازرسی های به اطمینان حاصل شود که این پرتاب انجام می دهد با خیال راحت. اما این راه اندازی یک آزمایش است و شبح شکست وزن دارد به شدت در ذهن بسیاری از. اگر چیزی می رود چپ چپ ساخته شده در اورژانس فرار از سیستم خواهد شد با ارائه یک لایه اضافی از حفاظت برای فضانوردان.

تعبیه شده در داخل دیوار بیرونی از خدمه اژدها کوچک پیشرانه به نام SuperDraco موتورهای. این پیشرانه طراحی شده اند به آتش در طول پرواز در مورد چیزی می رود catastrophically اشتباه است. این SuperDracos می توانید حمل خدمه اژدها و به دور از خطاب موشک و هنگامی که به اندازه کافی دور کپسول را می توانند با استقرار چتر نجات, کاهش خودرو را به اقیانوس اطلس است.

این مانور که تنها مورد نیاز در مواقع اضطراری اما SpaceX ادعا می کند این گزینه در دسترس است در هر نقطه در پرواز تا زمانی که خدمه اژدها مستقر است به مدار. و که در واقع به معنی ناسا و اسپیس ایکس نسبتا محدود در مورد زمانی که این ماموریت می تواند راه اندازی. یک سقط جنین می تواند خدمه اژدها در یک منطقه گسترده ای از اقیانوس اطلس و ناسا می خواهد به مطمئن شوید که آب و هوا خوب است در هر محل ممکن است این کپسول می تواند لمس کردن.

"ما در واقع به دنبال در امواج — ما به دنبال در سرعت موج و ارتفاع موج — از آنجا که ما نیاز به مطمئن شوید که اگر خدمه به پایین آمدن در راه اندازی فرار سناریو که آنها می آیند در دریا دولت است که آنها را امن نگه دارید و نیروهای نجات خواهد بود قادر به آمد و آنها را" Benji نی, مدیر و خدمه ماموریت مدیریت در SpaceX در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. SpaceX خواهد بود با توجه به آب و هوا در بیش از 50 مکان تمام راه را تا سواحل شرق کانادا و حتی در سراسر اقیانوس اطلس به شمال ایرلند است. که به معنی آب و هوا تاخیر بیشتر از نه.

آب و هوا شده است به دنبال پر از لکه برای راه اندازی در مه 27 تا کنون, اما, امروز, 45 فضایی بال در فلوریدا پیش بینی 60 درصد شانس که شرایط خواهد بود مناسب برای راه اندازی.

آینده

یک بار Behnken و هرلی به پشت بر روی زمین را با خانواده خود را از آن زمان شروع به ساخت این نوع از سفرهای معمول — که چه Commercial Crew Program, همه چیز در مورد. SpaceX و ناسا خواهد منافذ بیش از داده های جمع آوری شده در طول این پرواز آزمایشی و استفاده از این اطلاعات به تایید خدمه اژدها برای پروازهای منظم و از ISS.

SpaceX در آینده به طور کامل عملیاتی ماموریت خدمه اژدها را پس از آن فقط چند ماه دور. که پرواز را حمل خدمه چهار: فضانوردان ناسا ویکتور Glover, مایک هاپکینز و شانون واکر و همچنین به عنوان فضانورد ژاپنی Soichi Noguchi. پرواز خود را در انتظار برای رخ می دهد در اوایل پاییز حفاری یک عصر جدید که در آن شرکت های تجاری به طور معمول taxiing مردم به ناسا ایستگاه فضایی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن