5 دلیل برای نگه داشتن خلق و خوی مجله خوب است برای سلامت روانی خود را

آیا شما می دانید که یک خلق و خوی مجله می تواند به بهبود سلامت روان خود را?روز وجود دارد که شما بسیار خوشحال هس

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

آیا شما می دانید که یک خلق و خوی مجله می تواند به بهبود سلامت روان خود را?

روز وجود دارد که شما بسیار خوشحال هستیم که شما احساس می کنید مانند شما می توانید در سراسر جهان در حالی که وجود دارد برخی از روزها زمانی که شما احساس می کنید مانند جهان اطراف شما است غارنوردی در.

این طبیعی است که به تغییر خلق و خو در حال حاضر و پس از آن. به خودتان اجازه به احساس هر احساسی. آن را خوب نمی تواند خوب باشد. شما می دانید که ،

این مهم است که بدانید که هر خلق و خوی شما احساس می کنید تحت تاثیر قرار راه شما عمل می کنند.[1]

شما ممکن است قادر به دیکته کردن چگونه شما احساس می کنید در هر لحظه. اما شما می توانید یک گام اضافی به دانستن هر چه هیجانی به معنی به شما و چگونه شما می توانید خودتان را ارزیابی که در آن دولت از خلق و خوی.

چرا از آن مهم است برای پیگیری خلق و خوی خود را

آیا تا کنون متوجه شده اید که شما را به تصمیم گیری های بد زمانی که شما عصبانی هستید? و یا چگونه شما نمی توانید فکر می کنم راست زمانی که شما احساس می کنید کاملا غمگین ؟

آن را تعجب آور نیست که راه ما فکر می کنم و یا تصمیمات ما را گاهی اوقات به شدت با تکیه بر خلق و خوی ما.[2] این است که چرا ما نیاز به پیگیری آن است.

یکی از بهترین راه برای انجام این کار این است که برای نوشتن خلق و خوی خود را در یک مجله. چیزهایی که نوشتن کمک خواهد کرد که شما را در درک و مدیریت خود را بهتر. شما قادر خواهید بود به رسمیت شناختن آنچه باعث خلق و خوی خود را و پیدا کردن چگونه شما می توانید اقداماتی که بهترین خدمت خود را در بالاترین سطح خود است.

تبلیغات

یک خلق و خوی مجله است یک راه عالی برای شناسایی عوامل شخصی که خود را تحت تاثیر قرار خلق و خوی روزانه.

نوشتن در خلق و خوی من مجله است, هسته ای بخشی از مراسم صبح. آن را به من می دهد زمان به منعکس کننده چگونه برخی افراد و مکان و تصمیم گیری است که من در طول روز من تاثیر خلق و خوی من.

نه تنها نوشتن در مجله ساخت خود آگاهی, اما آن را نیز به من کمک می کند بفهمند که چگونه من می تواند باعث جلوگیری از از اتفاق می افتد در دسترس نباشد.

5 دلیل که چرا یک خلق و خوی مجله خوب است برای سلامت روانی خود را

پیگیری خلق و خوی خود را یک راه مفید برای بهبود سلامت روان خود را. اگر شما لازم نیست خود را کنترل احساسات, احساسات خود را به پایان خواهد رسید تا کنترل شما و این دستور غذا برای فاجعه است.

در اینجا 5 دلیل که چرا من اعتقاد دارم که شما باید شروع به خلق و خوی روزنامه نگاری.

1. این کمک می کند تا شما تعیین یک دوره از عمل

هنگامی که شما آگاه باشید از چگونه شما احساس شما بهتر می تواند درک آنچه شما نیاز دارید.

فکر می کنم آخرین بار تو خودت فزاینده عاطفی. آیا شما احساس می کنید مانند شما می تواند تصمیم گیری در آن لحظه ؟ احتمالا نه.

هنگامی که شما در حال غرق شما احساس فلج به عمل آورند.

تبلیغات

یک خلق و خوی مجله کمک خواهد کرد که شما را متوجه خود روز به روز احساسات بنابراین شما می توانید کشف کردن بهترین راه است که شما می توانید به آنها پاسخ دهند.[3]

2. این کمک می کند تا به شما ابراز احساسات خود را

اگر شما کسی است که مستعد ابتلا به overthinking و نگرانی در مورد همه چیز, آن را ضروری است که شما ابراز احساسات خود را از طریق نوشتن.

یک خلق و خوی مجله است یک ظرف امن که در آن شما داده می شود این فضا به احساس و بدون قضاوت. این یک فرایند است که هر دو درمان و توانمند سازی است. شما لازم نیست که به نگرانی در مورد چگونه ممکن است کسی خود را دریافت کلمات از آنجا که شما با داشتن یک گفتگو با خودتان.

اعتماد به من وقتی که من می گویند که شما لازم نیست که برای حمل در اطراف وزن از احساسات خود را برای یک روز دیگر. شما سزاوار بنابراین به خودتان هدیه ای از بیان خود از طریق روزنامه نگاری.

3. آن را پشتیبانی خود را بهبود فرایند

هر زمان که من رفته ام از طریق جدی تروما در زندگی من روزنامه نگاری بوده است, هسته قطعه از فرایند درمان است. هر زمان که من سعی کردم به فشار پایین و یا نادیده گرفتن احساسات دشوار است مربوط به گذشته من, من فقط احساس بدتر است.

خلق و خوی روزنامه نگاری اجازه می دهد تا شما را به مرتب کردن بر اساس از طریق دشوار اتفاقاتی که رخ داده در زندگی خود را به طوری که شما می توانید شروع به ساخت حس از آنها.

از همه مهمتر درمانی این فرایند اجازه می دهد تا شما را به رسیدن به یک درک عمیق تر از خود است که یک هسته قطعه از فرایند درمان است.

یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه اوکلند در بر داشت که مردم نوشت که احساسی در مورد گذشته حوادث استرس به حال زخم های خود را التیام سریع تر از افرادی که در مورد خود واقعی فعالیت های روز به روز[4]

تبلیغات

شفا نخستزادگی خود است. اگر شما شده اند در تلاش برای ایجاد حس از تروما شما تحمل کرده اید من شما را تشویق به شروع به نوشتن راه خود را به سمت بهتر سلامت روانی و عاطفی.

4. این کمک می کند تا نشان دهد آنچه باعث

همه ما باعث احساسی. این بخشی از انسان بودن است. کسی را می گویند چیزی است که باعث یک واکنش احساسی است که به شما می اندازد کردن بازی خود را.

عاطفی باعث مردم, کلمات, نظرات, موقعیت یا شرایط محیطی که تحریک شدید و بیش از حد واکنش عاطفی در درون ما.[5]

هنگامی که شما انجام این کار به شکل ریشه این باعث احساسات خود را دریافت کنید بهترین شما.

استفاده از یک خلق و خوی مجله به نوشتن لحظات زمانی که شما احساس می کنید باعث شده است. توجه داشته باشید که چگونه شما احساس و چه خود را به واکنش شد. به شما به عنوان ارسال شما شروع به آگاهی رسانی به محرک خود را و شروع به توجه به الگوهای بین چگونه شما احساس و رفتار می کنند.

5. این کمک می کند تا شما در پیدا کردن پوشش نقره ای

هنگامی که احساسات منفی را بهتر از شما نمی تواند کمک کند اما دست و پا کردن در منفی. در این حالت می توان آن را در نزدیکی غیر ممکن است مثبت باشد. این است که در آن خلق و خوی مجله می آید را به بازی.

بیشتر است که شما در نوشتن بیشتر است که شما احساس کنترل خود را از حالت عاطفی و کمتر استرس شما احساس می کنید. منفی تغذیه کردن از استرس است.

روزنامه نگاری ارائه فرصت برای احساسی تطهیر که در نتیجه کمک می کند تا مغز خود را تنظیم احساسات[6] به نوبه خود زمانی که شما روبرو می شوند و ناملایمات در زندگی شما خواهد بود بیشتر تمایل به پیدا کردن پوشش نقره ای.

تبلیغات

هنگامی که شما شروع به شاهد تغییراتی که رخ می دهد به عنوان یک نتیجه از کار درونی شما خواهد شد بیشتر احساس قدرت دانستن تاثیر شما تا به حال خود را خلق و خوی. این پوشش نقره ای لحظه های که شما می خواهید به جلو و پس از زمانی که شما با داشتن پایین روز.

چگونه برای نوشتن یک خلق و خوی مجله

شما می توانید خرید رایگان و خوی قالب مجله آنلاین. اما من فکر می کنم شخصی خود را دهید با توجه به تنظیمات خود را کمک خواهد کرد که شما برای اتصال به خود درونی خود را بیشتر.

من شروع به معدن با ساخت یک جدول با سه ستون. ستون اول اختصاص داده شده است به احساسات من احساس می کنم. ستون دوم این است که برای دلایل احتمالی که من فکر می کنم من را تحت تاثیر قرار خلق و خوی.

آخرین ستون است برای اقدامات من را به دلیل احساس من.[7]

هنگامی که شما تبدیل به آگاه از تغییر در خلق و خوی خود را بنویسید چه تغییر در مجله خود را. در همان زمان مشاهده چگونه شما احساس می کنید در بدن شما هنگامی که شما در حال نوشتن.

همچنین توجه داشته باشید از آنچه شما انجام می دهند زمانی که این خلق و خوی تغییر رخ داده است و کسی که شما را با. به همان اندازه به عنوان مهم است به تأمل بر آنچه که قرار بود خود را با دنیای درونی. نام و نام خانوادگی احساسات و یا فکر می کردم که قرار بود از طریق سر خود را.

نتيجه گيری

پیگیری خلق و خوی خود را از طریق یک مجله کمک خواهد کرد که به شما در سازماندهی افکار خود را بهتر و بیشتری به شما بدهد درک که چرا و چگونه شما احساس می کنید احساسات خاص. من امیدوارم که یک خلق و خوی مجله به شما کمک خواهد کرد تا آنجا که آن برای من است.

بیشتر در مورد مزایای روزنامه نگاری

عکس های اعتباری: گابریل هندرسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب