بهترین مدرس ادبیات کنکور از نظر رتبه های برتر و مشاورین+ نمونه تدریس

هزینه این بسته رایگان هستش و فقط هزینه بسته بندی و ارسال 35 هزار آموزش دینی کنکور تومن می باشد. قیمت آن رایگا

توسط PARINEWS در 19 دی 1399

هزینه این بسته رایگان هستش و فقط هزینه بسته بندی و ارسال 35 هزار آموزش دینی کنکور تومن می باشد. قیمت آن رایگان می باشد و فقط هزینه بسته بندی و ارسال گرفته می شود که 35 هزار تومان می باشد. یعنی مدرس ادبیات بتواند از روش های منحصر به فردی استفاده کند که در کم ترین زمان کل ادبیات سه پایه را تدریس کند بدون آن که مطلبی جا افتاده باشد. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که این درس فقط ضریبش 2 است و کم اهمیت ترین درس محسوب می شود چرا باید تبدیل به درسی شود که حتی بتوان به کمک آن رتبه برتر شد؟ عربی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از: ترجمه و تعریب، درک مطلب و قواعد می باشد، که باید برای هر کدام از قسمت ها به حد کافی زمان گذاشته شود تا بتوان در زمان مناسب برای آن قسمت هایی که کمی ضعیف تر عمل می کنید بیشتر تایم بگذارید.

به طور مثال بزرگترین مشکلی که داوطلبان با درس عربی دارند قسمت درک مطلب می باشد که گاهی اوقات دارای مفاهیم بسیار سنگین و غیر قابل درک است و باعث می شود خیلی از افراد با این قسمت خیلی موسسه حرف آخر ارتباط برقرار نکنند. کسانی هستند که سطح علمی پکیج حرف آخر متوسطی دارند . ریاضی در بین داوطلبان به دو دسته تقسیم می شود گروهی که به آن شدیدا علاقه دارند و زمان کافی برای آن می گذارند و گروهی که چون در آن یا ضعیف هستند یا از ریاضی متنفر هستند آن را به تعویق انداخته و حتی در طول هفته زمانی ثابت و معین برای مطالعه آن تعریف نمی کنند و این یعنی اوج فاجعه هم برای داوطلبان تجربی و هم برای داوطلبان ریاضی. یا صحبت کردن به صورت خیلی تند و نامفهوم نیز باعث زدگی داوطلب از درس می شود بنابراین مدرس باید بیانی شیوا و رسا داشته باشد و با هیجان و صدای بلند تدریس کند و با بیان خاص خود داوطلب را برای خواندن بیشتر مطالب به هیجان بیاورد و سبب شود تا داوطلب با علاقه درس خود را دبنال کند.

استاد محسن منتظری از جمله مدرسینی می باشند که دارای تمام ویژگی های گفته شده در بالا می باشد. عربی با توجه به 25 سوالی که در برمی گیرد و از آن جا که هر تست آن هم 4 درصد را بخود اختصاص داده و با توجه به این که این درس حاوی انحراف معیار بالا نیز می باشد کافی است تا شما با دقت بالا در این درس تست بزنید و این تست ها تبدیل به درصد شوند این شما هستید که به رتبه های بهتر نزدیک و نزدیک تر می شوید پس پیشنهاد می شود تحت هیچ شرایطی این درس را کنار نگذاشته و یا به ماه های پایانی موکول نکنید. ادبیات هر سه پایه دارای پنج بخش مختلف می باشد و این یعنی این که شما باید زمان بسیاری را برای مطالعه ادبیات صرف کنید بدون آن که زمان کافی برای مرور داشته باشید پس آن طور که باید نمی توان نتیجه دلخواهی را کسب کرد اما اگر مدرس هوشمندانه عمل کند نه تنها شما تایم کم نخواهید آورد بلکه زمان به حد کافی برای تمرین و تکرار خواهید داشت. این درس دارای بخش های مختلفی می باشد که از قضا برخی از آن ها نیز بسیار سنگین هستند و لازم است به حد کافی روی آن ها کار شود و تمرین و تکرار داشت.

موسسه حرف آخر این شرایط را برای داوطلبان در سطح های مختلفی ایجاد کرده است که در آن شما عربی سه پایه را فقط در 23 ساعت آموزش خواهید دید! شاید برخی از داوطلبان با داشتن توان مالی به دلیل اینکه در مناطق دور افتاده ای هستند نتوانند در این کلاس ها شرکت کنند. منابع کمک آموزشی هم شما را برای یادگیری بهتر کمک می کنند هم باعث می شوند تا تایم شما برای مطالعه ذخیره شود و تایم بیشتری برای مرور و تمرین و تکرار داشته باشید. همیشه وقتی صحبت از عربی میشود با سه دسته داوطلب روبه رو می شویم یک دسته که از آن متنفر هستند و اصلا نمی توانند با آن ارتباط برقرار کنند و کلا عربی را کنار گذاشته اند، یک دسته که در آن متوسط هستند ولی در برخی موارد به مشکل برمی خورند و دارای درصد های متفاوت و متوسطی هستند ولی عربی را سخت تلقی می کنند و یک دسته که با آن مشکلی نداشته و به درصدهای بالا در این درس دست پیدا می کنند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ریاضی حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن