دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تضعیف مقررات زیست محیطی با فرمان اجرایی جدید

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا روز پنجشنبه اجازه می دهد پروژه های زیربنایی و پروژه ه

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا روز پنجشنبه اجازه می دهد پروژه های زیربنایی و پروژه های انرژی برای حرکت به جلو بدون دقیق بررسی های زیست محیطی. سازمان قادر خواهد بود به صرف مفاد قرار داده و در محل توسط سنگ بنای قوانین زیست محیطی مانند گونه های در معرض خطر عمل ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند (NEPA). که اعمال می شود برای پروژه های مانند معادن جدید, خطوط لوله, و بزرگراه های, گزارش از واشنگتن پست.

این حرکت با هدف ترغیب بازیابی از اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 بیماری همه گیر. اقتصادی اورژانس تهمت ادعا را می دهد که رئیس جمهور قدرت اساسا به حالت تعلیق در قوانین زیست محیطی. "سازمان باید تمام اقدامات مناسب به سرعت زیرساخت های سرمایه گذاری و به سرعت اقدامات دیگر در علاوه بر این به مانند سرمایه گذاری است که به تقویت اقتصاد و بازگشت آمریکایی ها به کار" منظور اجرایی می گوید.

اما نادیده گرفتن حقوق محیط زیست می تواند با عواقب جدی اعضای سابق سازمان حفاظت محیط زیست هشدار می دهند. عدم ارزیابی پتانسیل آسیب های زیست محیطی یک پروژه ممکن است تحمیل همچنین می توانید سلامت آسیب برساند. نگاهی به آلودگی که ممکن است از ساخت یک بزرگراه در نزدیکی محله و ترافیک وسیله نقلیه است که به شرح زیر است, به عنوان مثال. که منجر به مشکلات بهداشتی مزمن است که می تواند مردم را بیشتر در معرض COVID-19 و آلودگی اغلب به طور نامتناسبی سموم سیاه محلات و جوامع دیگر از رنگ. آمریکایی های سیاه و سفید در معرض 1.54 برابر بیشتر ذرات آلودگی است که می تواند از سایت های ساخت و ساز و tailpipes از بقیه جمعیت سازمان حفاظت محیط زیست در یک سال 2018 مطالعه است.

این فرمان اجرایی جدید می رسد به عنوان ادامه اعتراضات علیه نژادپرستی نظاممند و پلیس قتل جورج فلوید که به افسران گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" به عنوان یک مینیاپولیس افسر دوخته او را از گردن. "هنگامی که ما می گویند ما نمی توانیم نفس ما نه تنها صحبت کردن در مورد زانو بر گردن ما و chokeholds از پلیس بلکه فشردن زندگی از ریه ها ما را در آورده با این آلودگی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت همچنان به پمپ به بدن ما توسط نورد عقب متفاوت است قوانین است که به معنای به ما بدهد عدالت و دسترسی به" مصطفی سانتیاگو علی سابق , همکار مدیر سازمان حفاظت محیط زیست از محیط زیست و عدالت گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

این معلوم نیست که آیا مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع دارای اختیارات قانونی برای اجرای آخرین دستور اجرایی با توجه به جوئل مینتز استاد بازنشسته حقوق در دانشگاه نوا جنوب شرقی و دادستان سابق برای سازمان حفاظت محیط زیست. "این نیز بسیار بد سیاست های عمومی. خطوط لوله و زیرساخت های دیگر می توانید انجام دهید عالی محیط زیست آسیب برساند. تاثیر آنها باید به دقت مورد بررسی به عنوان NEPA نیاز قبل از آنها مجاز به رفتن به جلو" مینتز در بیانیه ای گفت ایمیل به آستانه.

مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر نقل مکان کرد به تضعیف ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند. در ماه ژانویه او پیشنهاد تغییرات است که می تواند سرعت بخشیدن به روند تصویب برای ساخت خط لوله جدید و زیرساخت ها است. NEPA به مردم یک فرصت برای اظهار نظر قبل از پروژه ها مجاز به شکستن زمین شده است و استناد به مخالفت داکوتای دسترسی و خط لوله کیستون XL.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن