مندیا تاج موارد لمس 364; مورد دوم در Chamarajanagar

مندیا/ Chamarajanagar: COVID-19 موارد مثبت در مندیا لمس 364 روز گذشته به عنوان چهار تازه موارد گزارش شده در کا

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

مندیا/ Chamarajanagar: COVID-19 موارد مثبت در مندیا لمس 364 روز گذشته به عنوان چهار تازه موارد گزارش شده در کارناتاکا را شکر کاسه. اکثر موارد گزارش شده در مندیا در حال مسافران از مکان های مختلف از ماهاراشترا به خصوص بمبئی.

دیروز مواردی بودند که از 40-year-old male, 17-year-old جوانان 39 سال و 18 سال جوانان است. آلوده به افراد منتقل شده به مندیا موسسه علوم پزشکی تعیین شده Covid بیمارستان.

تمام چهار که آزمایش مثبت هستند ماهاراشترا عودت و ریشه های خود را در کرون. پت و Pandavapura. آنها تا به حال وارد مندیا از طریق بررسی پست ها و قرار داده شد, در نهادی شده است. به عنوان یک روال خود نمونه مورد آزمایش قرار گرفتند. در مندیا وجود دارد 43 فعال موارد است.

در ضمن Chamarajanagar منطقه بود که در منطقه سبز برای مدت طولانی با هیچ Covid مثبت در مورد گزارش دوم آن مورد است. یک زن 39 ساله راننده کامیون, تست مثبت در Mahadevprasad نگر در گوندلوپت. مقامات در حال ردیابی سفر خود تاریخ است. اولین مثبت بیمار بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شده بود در روز جمعه.

هر چند قبلا یک دانشجوی پزشکی (در حال حاضر تخلیه شده) تا به حال آزمایش مثبت در ژوئن 9 در Chamarajanagar او ساکن بمبئی و تا به حال سفر وجود دارد. راننده کامیون در حال حمل و نقل پیاز به بازار در تامیل نادو و کرالا به طور منظم.

معاون کمیسر Dr. M. R. راوی گفت که راننده کامیون بود و رفت و آمد بین گوندلوپت و تامیل نادو به طور منظم و تا به حال بازگشت از سالم در ژوئن 17. قربانی توسعه سرفه در ژوئن 18, و پزشکان خود را جمع آوری نمونه.

مقامات گفتند که این یک مورد مانند بیماری آنفلوانزا (ILI). راننده در حال بازدید از یک تب به درمانگاه برای چک آپ و نمونه های آزمایش مثبت است. به عنوان بسیاری از 10 نفر از افراد خود را, همسر, مادر و دیگر اعضای خانواده خواهد شد و قرنطینه آنها به عنوان اصلی تماس با ما.

Chamarajanagar مقامات گفتند که راننده در حال بازدید از یک کلینیک خصوصی قبل از آمدن به تب درمانگاه. Mahadevprasad نگر که در آن قربانی می ماند, است, اعلام, به عنوان مهار منطقه در حال حاضر و با وجود 10 خانه وجود دارد. جنبش از خارج ممنوع است به مدت 10 روز و سواب گلو ساکنان در منطقه مهار تست خواهد شد.

در حالی که مقامات وزارت بهداشت در حال ردیابی سفر تاریخچه کامیون راننده آن را به نور آمده است که او تا به حال چای در یک غرفه و به این ترتیب صاحب غرفه قرنطینه شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن