T-Mobile و Sprint ادغام در حال حاضر و در نتیجه صدها نفر از اخراج

تنها چند ماه پس از ادغام بین T-Mobile و Sprint به پایان رسید, زیادی, همراه, مخابرات, شرکت در حال حاضر اعلام کر

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

تنها چند ماه پس از ادغام بین T-Mobile و Sprint به پایان رسید, زیادی, همراه, مخابرات, شرکت در حال حاضر اعلام کرد اخراج مؤثر صدها نفر از با حداکثر سرعت دویدن کارکنان. TechCrunch به دست آمده صوتی از یک کنفرانس تلفنی که روز گذشته صورت گرفت بین T-Mobile VP جیمز کربی و افرادی که در حال از دست دادن شغل خود. این فقط یکی از چندین تماس های برگزار شده توسط T-Mobile رهبری در طول روز به اخراج کارکنان در سراسر سازمان است." اخراج را به همراه داشت و تا حد زیادی نهفته با حداکثر سرعت دویدن کارگران به جای آن بر روی T-موبایل جانبی.

کربی رله خبری که T-Mobile است "از بین بردن با حداکثر سرعت دویدن در داخل واحد فروش (BISO) فروش بخش است که با تمرکز بر کسب و کارهای کوچک در سراسر ایالات متحده" با توجه به TechCrunch. گذاشته و کارکنان را حفظ خواهد کرد تا آگوست 13th, پس از آن که آنها را دریافت خواهید کرد قطع. در تماس کربی ادعا کرد که 200 موقعیت های جدید ایجاد خواهد شد پس از این اخراج و تشویق گذاشته شدن کارگران به درخواست برای آن باز گردند.

بازگشت زمانی که هر دو شرکت بودند مبارزه برای دریافت عظیم خود را ادغام تایید آنها اصرار داشت که $26 میلیارد معامله در نهایت ایجاد شغل جدید را از کسانی که آن را از بین بردن است که به ندرت ثابت می شود در این مورد. این کار کاهش روز دوشنبه اعلام کرد آمده به عنوان COVID-19 همه گیر در امتداد و در ادامه به خمیر اقتصاد ایالات متحده.

دوشنبه نبود یک روز خوب در T-موبایل. در علاوه بر این به اخراج T-Mobile دچار بدترین حامل قطع در حافظه اخیر, با صدای, متن داده و تمام خدمات ارائه شده در دسترس نیست و در سراسر کشور بیش از یک دوره چند ساعت. FCC رئیس Ajit Pai به نام خرابی "غیر قابل قبول" و در حالی که T-Mobile است و پس از ترمیم و خدمات این شرکت هنوز به ارائه یک توضیح دقیق به آنچه رفت بنابراین اشتباه است. مدیر عامل شرکت مایک Sievert و شبکه, رئیس نویل ری هر دو نسبتا آرام سهشنبه در توییتر پس از شبکه را به بالا و در حال اجرا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن