Fortnite برای میزبان ما مردم برنامه های متمرکز بر گفتگو در مورد مسابقه در امریکا

Fortniteحزب خواهد رویال درجه یک در بازی نشان از ما مردم در شنبه بخشی از یک سری از مکالمات در اطراف نژاد در امر

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

Fortniteحزب خواهد رویال درجه یک در بازی نشان از ما مردم در شنبه بخشی از یک سری از مکالمات در اطراف نژاد در امریکا این شرکت اعلام کرد جمعه. این برنامه به میزبانی ون جونز از سی ان ان شامل روزنامه نگاران ایلین Welteroth و Jemele تپه و نوازندگان Killer Mike and Lil Baby. این گروه برگزار خواهد شد بحث و گفتگو در مورد نژادپرستی سیستماتیک در رسانه های, فرهنگ و سرگرمی.

به تماشای ما مردمراه اندازی Fortnite در صبح روز شنبه را انتخاب کنید و نبرد رویال حالت بازی. وارد حزب رویال لیست پخش و رفتن به جزیره را صفحه نمایش بزرگ است. این رویداد خواهد شد در جریان در 9:46AM همکاران و دوباره هوا چندین بار در طول روز شنبه.

حماسه, بازی, عرضه, پارتی, رویال در مارس جداگانه غیر خشونت آمیز در فضای اجتماعی از اصلی نبرد رویال جزیره است. این میزبانی مجازی کنسرت از نوازندگان مانند دیپلو و Deadmau5 یک سری کنسرت با جوان قاتل و نوح کوروش و همچنین بسیار محبوب Travis Scott کنسرت در ماه آوریل است. آن رویداد را به خود جلب کرد بیش از 12 میلیون بیننده

ماه گذشته Fortniteحزب رویال تئاتر میزبان نمایش از چندین کریستوفر نولان فیلم از جمله آغاز به کار, بتمن آغاز می شودو اعتبار. نولان کاهش یافته و تریلر خود را برای آینده فیلم شعار داخل بازی برگشت در ماه مه.

با توجه به حماسه به عنوان مه Fortnite بیش از 350 میلیون بازیکن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن