اینتل این است که دستیابی به این شرکت در پشت Killer gaming کارت شبکه

اینتل به دست آورد پرچ شبکه ساز از قاتل مارک NICs (کارت های رابط شبکه مسئول برای مدیریت اتصال خود را) در بر داش

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

اینتل به دست آورد پرچ شبکه ساز از قاتل مارک NICs (کارت های رابط شبکه مسئول برای مدیریت اتصال خود را) در بر داشت در برخی از لپ تاپ از مارک های معروف مانند Dell Alienware, HP و دیگر تولید کنندگان. قاتل خود محصولات شبکه شد قابل توجه برای ارائه gaming-محور ویژگی های مانند به حداقل رساندن تاخیر به شما در حفظ و از دست رفته به ضرب و شتم در بازی و اولویت بندی ترافیک شبکه برای بازی ها و دیگر برنامه های کاربردی که به آن نیاز دارید بیشتر.

پرچ و شبکه های, شده است به یک رقیب اینتل در NIC فضا برای بیش از یک دهه. با این کسب اینتل می تواند سرمایه گذاری در بازار بازی.

این اکتساب نیست که در سمت چپ میدان به عنوان آن ممکن است به نظر می رسد. چند سال به عقب اینتل و پرچ و شبکه های همکاری برای توسعه قاتل Wireless-AC 1550 NIC با اینتل دست زدن به تولید با توجه به موبایل. در حال حاضر اینتل آزادی مطبوعات می گوید که ناخن های شبکه های قاتل با نام تجاری از محصولات از جمله آن نرم افزار خواهد شد نورد را به نمونه کارها خود را.

شانس هستند خوب است که در برخی از نقطه در آینده خواهیم دید جدید اینتل NIC با برخی از آشکار قاتل DNA اجرا شده در یک لپ تاپ و یا نوعی دیگر از بالا-عملکرد دستگاه. که گفت: Intel نمی دهد چقدر در راه اطلاع از جزئیات با توجه به زمانی که ما باید انتظار چیزی جدید برای به ثمر می آیند. آزادی مطبوعات می گوید که پرچ شبکه یک "فوق العاده مکمل موجود ما از Wi-Fi محصولات" بنابراین ما فقط باید صبر کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

اینتل کاهش یافته و به سهم معامله قیمت برای خرید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن