Infinite تبدیل آهنگ های خود را به یک خزنده الگوی رفتاری تا طرفداران آن را در زمان به عقب

برای سال Absofacto را "حل" شده است ثابت در Tik Tok — به طور خاص در چند ثانیه اول از گروه کر یک hooky افزایش خط

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

برای سال Absofacto را "حل" شده است ثابت در Tik Tok — به طور خاص در چند ثانیه اول از گروه کر یک hooky افزایش خط آوازی آواز کلمات "من فقط می خواستم شما را به تماشای من حل..." آهنگ هرگز شکست به عنوان بزرگ به عنوان "شهر قدیمی جاده" و یا "جعبه" اما Infinite شهرت داده است میلیون ها نفر از جریان بازی می کند و حتی جزئی نمودار دستیابی به موفقیت در سال 2019 کامل چهار سال پس از آن منتشر شد.

اما آخر هفته گذشته جاناتان Visger (که سوابق زیر Absofacto نام) برخی از اخبار نگران کننده از پیروان خود را. "من شروع به گرفتن پیام از مردم که بازماندگان از دوران کودکی سوء استفاده جنسی می گوید:" Visger. "آنها به من گفتند که وجود دارد فیلم ها بر Infinite با استفاده از آهنگ من که بسیار ناراحت کننده برای آنها است."

پیام ها در مورد الگوی رفتاری ناراحت کننده است که تا به حال رشد در اطراف Visger آهنگ. به عنوان "پدر دختر, خود فیلمبردار" ویدئوها از <url> نشان می دهد کاربران جوان ساخت تماس چشمی مستقیم با بیننده تنظیم یک صحنه از یک دختر به طور تصادفی راه رفتن در روی پدرش. سبک تر موارد از الگوی رفتاری تنها مبهم اما دیگران به نظر می رسید ساده منابع به زنای با محارم و سوء استفاده جنسی. هیچ کدام بودند صریح و روشن به اندازه کافی باعث اعتدال, اما آنها هنوز هم عمیقا نگران کننده است. برای طرفداران طولانی مدت آن نامطلوب بود به آن را ببینید soundtracked با یک آهنگ آنها را دوست داشت.

"من احتمالا نمی خواهد که درک معنای پشت این روند اگر افرادی که تا به حال تحت تاثیر قرار نداده گفت: من در مورد آن و از من خواست برای انجام کاری" Visger می گوید. "این قلمرو ناشناخته برای من است."

نتیجه این شده است مبارزه غیر معمول به اصلاح "حل می شود." بر خلاف اکثر مطالب این یکی بیشتر صورت گرفته میان کاربران اجتناب از بالا به پایین اعتدال به نفع توده عمل در عجیب و غریب اکوسیستم از Infinite. اما برای Visger و دیگر نوازندگان که با استفاده از این پلت فرم برای رسیدن به مخاطبان جدید, زشت, یادآوری چگونه کنترل کمی وجود دارد که بیش از چگونه یک آهنگ استفاده می شود و چگونه می توان آن را به پشت خود کار می کنند.

از آغاز Visger به نظر می رسید به مبارزه با یک نبرد دشوار در برابر Infinite الگوریتم. کاربرانی که ثبت نام دوست دارد در بسیاری از "انحلال" الگوهای رفتاری هستند که به احتمال زیاد نشان داده شود و بیشتر از آنها را که بدان معنی است که کاربرانی که در حال حاضر یک پیوست به Visger آهنگ شد آنهایی که به احتمال زیاد برای دیدن نگران کننده الگوی رفتاری. و از آنجا که توصیه الگوریتم تمایل به سطح محتوا می شود که بسیاری از واکنش های — این که آیا آن را دوست دارد نظرات و یا Infinite دوئت — بحث در اطراف این ویدئوها ممکن است تنها ترویج آنها بیشتر است.

Visger اولین واکنش Infinite پست خواستار طرفداران را به این آهنگ و به ضرب و شتم "ناخالص, پدر, دید از بالا روند" را به عنوان او آن را به نام. "این آهنگ به معنای زیادی به من," او نوشت: در عنوان ، "لطفا آن را ذخیره کنید از همراه بودن با این دختر, بازی عمل چیز است." پست آورده نیم میلیون لایک و راه اندازی یک موج countermemes تحت صوتی همان تگ آهسته نسخه از انحلال آشنا قلاب. یکی از محبوب کاربر پست با عنوان "من خود را خنک عمه به دنبال در یک عکس شما فقط رنگی خود را با دیگر عمه من بعد از بازگشت از دفن خود را وحشت زده pedophilic پدر در جنگل" که چرخید کل موج پاسخ ویدئوها. در یکی دیگر از پاسخ یک زن و شوهر گی با کودک نوزاد خود را تحت عنوان "نقطه: شما رو دور گرفته شده از خود را وحشت زده پدر و تصویب شده توسط یک جادوگر خانواده است."

در طول راه بسیاری از کاربران, پشت, اصلی, پدر, دختر مم بدست پیام. بسیاری گرفته اند پایین پست های خود را گاهی اوقات در ارسال عذر خواهی در کنار آنها. (Visger duetted یک روز جمعه در تلاش برای تقویت پیام.) پس از هفته گذشته سیل الگوهای رفتاری در حال حاضر دشوار است برای پیدا کردن در Infinite و مراتب کمتر احتمال دارد به پاپ را به محوری برای شما را صفحه.

هنوز تجربه اتحاد چپ Visger بی قراری و اساسا دیدگاه جدید در آنچه در آن به معنی یک هنرمند محبوب در Infinite. او تصمیم گرفت که حداقل برای مدتی او را وقف او Infinite حساب به گسترش آگاهی در مورد سوء استفاده جنسی از کودکان امیدوار به راحتی بازماندگان و به نوبه خود این تجربه را به چیزی مثبت تر.

"من خیلی خوشحال هستم من صحبت کرد و من خیلی خدا را شکر به CSA بازماندگان که آن را قرار داده در رادار من," او می گوید. "استرس احتمالا در زمان یک سال زندگی من, اما آن را به ارزش آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن