فارادی آینده موسس ورشکستگی مشخصی معامله بالقوه در خاورمیانه

در اواخر سال گذشته فارادی آینده قرار بود برای دیدار با یک میانه و ثروت صندوق به بحث در مورد یک س

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

در اواخر سال گذشته فارادی آینده قرار بود برای دیدار با یک میانه و ثروت صندوق به بحث در مورد یک سرمایه گذاری است که می تواند به کمک کشیدن از مبارزه EV راه اندازی آن دائمی مالی nosedive. اما ثروت صندوق پس گرفت دعوت مدت کوتاهی پس از فارادی آینده بنیانگذار جیا Yueting برای ورشکستگی زمینه برای حل و فصل میلیاردها دلار از بدهی های شخصی با توجه به آنچه قبلا گزارش نشده متن یکی از چینی ها سرمایه دار خیلی مهم است فصل 11 رسیدگی است.

"ما دعوت شدند و دولت با نهاد برای رفتن به خاورمیانه به حاکمیت صندوق و لحظه ای که ما واصل فصل 11 مورد و مشخص شد که مسائل مالی فارادی شد ناخوانده" جیا وکیل گفت: یک قاضی در ماه دسامبر 2019.

وکیل برای جیا صحبت کرد که در این جلسه مشخص نیست که خاورمیانه و ثروت صندوق علاقه مند شد و سخنگوی فارادی آینده کاهش یافته است به نظر. عربستان سعودی عمومی صندوق سرمایه گذاری در حال حاضر صاحب اکثریت سهام همکار EV راه اندازی شفاف موتور و امارات متحده عربی و کویت را حتی بزرگتر مستقل بودجه. فارادی آینده ارتباطات مدیر جان Schilling کاهش یافته است به نظر گفت: "[t]او این است که اطلاعات محرمانه در مورد سرمایه گذار بحث."

هر کس در آن بود, خاورمیانه علاقه فارادی آینده است فقط یکی از تعدادی از آیات به سطح در طول جیا ورشکستگی روند که کشیده در هفت ماه قبل از تایید شدن توسط او بی شمار طلبکاران و دادگاه در ماه مه. در اینجا چند دیگران:

جیا گفت: طلبکاران که فارادی آینده است رسم بسیاری از علاقه

با وجود آن مشکلات از جمله از دست دادن یک تن از استعداد به رقبای فارادی آینده حفظ کرده است که این تکنولوژی انحصاری آن را توسعه پس از سال 2014 برای FF91 برقی SUV ارزشمند است. این شرکت اصرار دارد که سرمایه گذاران و یا شرکای خط خواهد بود تا یک بار درام و جیا ورشکستگی فروکش کرد. در حالی که ورشکستگی خود را انجام داد قرار دادن یک دمپر در معاملات جیا گفت: بسیاری از طلبکاران در ماه آوریل آن را به عنوان بسته بندی تا که این در نهایت اتفاق می افتد.

با توجه به ارائه جیا تیم حقوقی گفت: طلبکاران که فارادی آینده است "در سرمایه گذاری مشترک بحث و گفتگو با چند سرمایه گذاران بالقوه در خاورمیانه" که آن را "کار با 20+ بدهی های بالقوه سرمایه گذاران" را به ارائه کمک های مالی کوتاه مدت و حتی "کار به درخواست دولت آمریکا وام." تیم خود نیز گفت: فارادی آینده است "در مذاکرات با دولت از سه مراکز استانی در چین در مورد راه اندازی" یک چینی ستاد و راه اندازی است که "در ارتباط نزدیک با دو oem ها در چین در مورد همکاری."

که ممکن است مورد علاقه از بازیکنان جدی در فارادی آینده تعجب آور نیست; به عنوان آستانه اولین گزارش در اواخر سال گذشته این شرکت در یک نقطه مذاکرات با فیات کرایسلر اتومبیل است. خودرو الکتریکی راه اندازی نیز یک بار دیگر یک هدف برای سرمایه گذاری معاملات از تمام اندازه ها با Rivian در ادامه به جمع آوری یک مقدار باور نکردنی از پول صفر-انتشار حمل و نقل شرکت Nikola به تازگی به جمع آوری صدها میلیون دلار در یک ادغام معکوس معامله Fisker, Inc. پوشش مشابه مسیر برای رفتن و حتی سرنوشت خودرو پایین کشیدن $100 میلیون.

"من را تایید خواهد کرد که ما در بحث با سازمان های مختلف به عنوان فارادی آینده همچنان به پیشرفت نسبت به تحویل FF91 طبیعت و وسعت این بحث ها همه محرمانه بنابراین من نمی توانم به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات بیشتر" Schilling گفت.

فارادی آینده ارائه آن به مدیر عامل جدید با چند دلار به خانه در LA

فارادی آینده شروع کردن یک مسیر جدید برای مشروعیت سپتامبر گذشته زمانی که جیا شدت پایین به عنوان مدیر عامل و جایگزین شد کارستن Breitfeld. سابق BMW اجرایی Breitfeld بسیاری از صنعت ارتباطات و کمک در بر داشت یکی دیگر از EV راه اندازی — چین Byton — که نزدیک به تولید رسیده قبل از COVID-19 همه گیر رسید. (اگر او را ترک نمی کند Byton در شرایط خوب است.)

Breitfeld گفت: در آستانه سال گذشته که او گفت: جیا او را تنها به فارادی آینده اگر او ساخته شده بود مدیر عامل شرکت. اما او بیشتر از این عنوان در بورس به دلیل Breitfeld در حال حاضر زندگی در یکی از خانه های چند میلیون دلاری متعلق به جیا همکاران با توجه به مورد ورشکستگی است.

معلوم نیست دقیقا کدام خانه ، جیا وکلا می گویند که "بخشی از این نظر دکتر Breitfeld به قبول مدیر عامل موقعیت بود که او را اشغال می کند یکی از مارگریت خواص" با اشاره به چند دلار ساحلی قصرها در مارگریت رانندگی در رانچو پالوس وردس که Jalopnik و آستانه اولین گزارش در سال 2017. جیا استفاده از این قصرها به خانه گذشته فارادی آینده مدیران میزبان احزاب و گرفتن وام در مقابل زمانی که پول تنگ است. اما Breitfeld اخیرا در توییتی یک تصویر از خارج $2 میلیون خانه در حدود یک مایل داخلی که متعلق به فارادی آینده معاون رئیس جمهور Chaoying دنگ.

در یک ایمیل Schilling گفت Breitfeld است که زندگی در یک "ملک [که] اجاره توسط FF و ارائه به مدیران برای اقامت خود را به عنوان بخشی از جابجایی مزایای."

Breitfeld قبلا زندگی می کردند در دره سیلیکون و غالبا در سفر به آلمان و چین در حالی که کار با Byton اما او گفت: در آستانه سال گذشته که او نقل مکان به لس آنجلس برای فارادی آینده ،

"من تمام پل سوخته به گذشته است. من سمت چپ خانه من در مونیخ همه چیز من تا به حال در جهان است و من فقط نقل مکان کرد و در اینجا با من و در حال حاضر من اینجا هستم," او گفت:. "این خیلی بهتر از دره سیلیکون. دره سیلیکون اگر شما مانند تکنولوژی شما را ملاقات بسیاری از فن آوری های مردم و این بسیار هیجان انگیز است. اما این زندگی خسته کننده است. در اینجا شما بسیار نزدیک به دریا که من بسیار دوست دارم و کیفیت زندگی بسیار بهتر است."

فارادی در آینده کمک صندوق جیا ورشکستگی

فارادی آینده شده است کمبود پول نقد برای بسیاری از وجود آن است. اما پول بوده است به خصوص تنگ پس از آن را جدا از یک سرمایه گذار اصلی چین Evergrande در سال 2018 است. که تقسیم منجر به صدها اخراج و furloughs و همه چیز در نهایت آنقدر بد است که فارادی آینده به فروش می رسد خود ستاد در سال 2019 به ایجاد برخی از پول نقد به عنوان آستانه اولین گزارش سال گذشته است.

و در عین حال جیا ورشکستگی تامین شد توسط یکی از اصلی ترین شرکت های هلدینگ از فارادی آینده یک دلاور, LLC به نام اقیانوس آرام فن آوری است. او قرض $2.7 میلیون نفر از اقیانوسیه فناوری در ابتدای فرایند و زمان در یک $6.4 میلیون "بدهکار در اختیار" وام از این نهاد در اوایل سال جاری به عنوان مورد زخم.

جیا وکلا گفت: در اصل این بود که فارادی آینده وابسته ارائه شده آمرزنده نظر; به عبارت دیگر وام دهندگان دیگر جای تعجب نیست می خواستم حمایت بهتر یا بیشتر از بازده هر گونه وام و ارائه به یک مرد است که میلیاردها دلار از بدهی های شخصی. اما آنها در نهایت اعتراف کرد که جیا تا به حال در هیچ جای دیگری به نوبه خود.

"و در نهایت به اقیانوس آرام و تکنولوژی های وابسته بدهکار بود و تنها حزب حاضر به ارائه ... تامین مالی به بدهکار تحت شرایطی از فصل 11 مورد آنها نوشت. جیا وکلا ادعا می کنند این همه بالا مدیره که طلبکار کمیته — یک گروه از نمایندگان برخی از شرکت ها هستند که بدهکار پول در ورشکستگی — کمک مذاکره شرایط.

پول هم نمی آیند به طور مستقیم از فارادی آینده را تقریبا خسته خزانه یا. به جای این وام بودند تا حد زیادی ساخته شده است تا از کمک های فردی از اعضای فارادی آینده را "شرکای جهانی" تیم مدیریت از مدیران.

جیا ورشکستگی شده است, روشن, رویداد وقتی که می آید به untangling چگونه از شرکت های مختلف ارتباط برقرار می کنند. نگاهی طنز به عنوان مثال. جیا در اصل خریداری این خانه ها از طریق یک شرکت به نام اقیانوس رانندگی کنید و حتی خرید برخی با پول قرض گرفته شده از فارادی آینده. او می گوید: او دیگر صاحب سهام در آنها اما Ocean View درایو در حال حاضر اجاره خانه ها به جیا که آغاز شده subleasing آنها را به یک شرکت به نام گرم زمان Inc. برای $43,810 در هر ماه در سال 2019. گرم زمان Inc. — که لیست فارادی آینده معاونت دنگ خانه به عنوان آدرس آن در براده با کالیفرنیا از دولت است و پس از تبدیل به اطراف و اجاره آنها به فارادی آینده "در یک سرویس کامل و اساس از جمله مهمان نوازی و خدمات (به عنوان مثال خدمات مواد غذایی, خانه داری, بیمه, و, آب و برق)."

فارادی آینده جان سالم به در پول قرض گرفته شده و در ادامه به کم در نقد

یکی از دلایل اصلی فارادی آینده بوده و قادر به ماندن در اطراف تا زمانی که آن است که در اوایل سال 2019 از آن شروع به کار با "ورشکستگی افسانه" جک باتلر که شرکت توس دریاچه تمدید وام های متعدد برای راه اندازی آن را به عنوان جستجو برای کمک های مالی.

حرکت نزولی این است که با توجه به براده در جیا ورشکستگی مورد "[s]ubstantially همه [فارادی آینده را] مشهود و دارایی های نامشهود متعهد شده اند به عنوان وثیقه." که به معنی آن می تواند حتی سخت تر برای راه اندازی به گرفتن وام های جدید است که در خطر از دست دادن دارایی های آن اگر آن را نمی تواند خوب را در بدهی آن حمل شده است. در واقع فارادی آینده تا به حال به درخواست توس دریاچه (و اعطا شد) یک فرمت در $45 میلیون وام بود که به علت در ماه اکتبر 2019.

فارادی آینده به تازگی گفته The Verge که از آن ساخته شده خوب است که در وام است که به نظر می رسد این مورد به عنوان توس دریاچه منتشر کرده است مبنی بر راه اندازی مالکیت معنوی با توجه به براده با کالیفرنیا وزیر خارجه ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر. اما علاقه به وثیقه فارادی آینده متعهد برای وام شده و منتقل شده به کالیفرنیا, LLC به نام "Royod." Schilling می گوید این است که "زمان وام دهنده" وجود دارد اما تقریبا هیچ اطلاعاتی در مورد افرادی که در پشت آن است. یک آدرس داده شده توسط Royod در براده با دفتر ثبت اختراع است که به سادگی یک سانتا مونیکا PO box. براده با وزیر امور خارجه نشان می دهد LLC توسط "کای دونگ." کسی که با این نام به نظر می رسد و یا یک بار بود یک دستیار اجرایی در فارادی آینده.

فارادی آینده تا به حال به نگه داشتن پول قرض گرفتن چون تا به حال فقط $6.8 میلیون دلار به صورت نقدی در پایان ماه ژوئیه سال 2019 (تازه ترین داده های به اشتراک گذاشته شده در جیا ورشکستگی براده) داشتن خسته از همه 2 میلیارد دلار یا به طوری که جیا و Evergrande قرار داده و در طول سال. در ماه دسامبر یکی از جیا وکلا گفت: قاضی او را باور نمی کند راه اندازی تا به حال "امکانات مالی" را یکی دیگر از 60 روز است که در آن قرار بود "اساسا اجرا از پول نقد." همان شرکای جهانی گروه تا به حال وام $16.5 میلیون به فارادی آینده در ماه ژوئن 2019 "برای حمایت از FF روزانه عملیات." و راه اندازی نیز دریافت $9.1 میلیون وام از COVID-19-مربوط به چک حفاظت از برنامه در ماه آوریل است.


با جیا ورشکستگی مصوب فارادی آینده گفت: در حال حاضر به یک بار دیگر به دنبال آن سرمایه گذاری های به نام در نهایت قرار دادن آن لوکس SUV الکتریکی به تولید. اما حتی در یک بازار که در آن EV راه اندازی به طور ناگهانی وارد شدن پول به سمت چپ و راست فارادی آینده هنوز راه طولانی برای رفتن. Breitfeld گفته است که فارادی نیازهای آینده $850 میلیون به منظور رسیدن به تولید. و در کوتاه مدت با توجه به جیا را به ورشکستگی, راه اندازی شده است تلاش برای تضمین $170 میلیون وام "به حفظ آن عملیات و مهندسی تلاش" با توجه به دادگاه براده.

اگر فارادی آینده موفق کشیدن در بودجه جدید و وارد شدن به تولید جیا طلبکاران در حال حاضر به نفع زیرا زمانی که آنها خود را تایید ورشکستگی طرح آنها توافق برای مبادله بدهی خود را ادعا می کند برای سهام در یک اعتماد است که پرداخت خواهد شد اگر به هنگام عرضه اولیه اوراق بهادار و یا فروخته شده است. در نامه منتشر شده در ماه گذشته جیا همیشه از فروشنده چرخید خود بسیاری از مشکلات به عنوان یک مثبت. "من بصورتی پایدار و محکم متقاعد شده است که گذشته موفقیت و شکست خواهد بود و تجربه ارزشمند برای FF, آینده, موفقیت," او نوشت. "من بسیار آموخته اند و از اشتباهات گذشته و من امیدوارم که با این دانش زندگی است که من هرگز تکرار این اشتباه دوباره."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن