FDA مجوز COVID-19 آزمایش بزاق محاکمه در حباب NBA

سازمان غذا و دارو مجوز آزمایش COVID-19 بر پایه بزاق را داد که اتحادیه ملی بسکتبال به مطالعه آن کمک کرد. روش آز

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399

سازمان غذا و دارو مجوز آزمایش COVID-19 بر پایه بزاق را داد که اتحادیه ملی بسکتبال به مطالعه آن کمک کرد. روش آزمایش که SalivaDirect نامیده می شود ارزان است و می تواند توسط اکثر آزمایشگاه ها اجرا شود.

ناتان گروباوگ، استادیار دانشکده بهداشت دانشگاه یال و یک رئیس تیم در حال توسعه آزمون، در یک اطلاعیه مطبوعاتی گفت: آزمایشگاه ها می تواند به اندازه 10 دلار برای هر نمونه هزینه کند.

این روش پنجم آزمایش بزاق مبتنی بر مجوز توسط FDA است. مردم می توانند خود یک نمونه بزاق را با تف کردن به لوله جمع آوری, به جای یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی قرار دادن یک سواب در عمق حفره بینی خود را. بسیاری از آزمایشگاه ها تلاش کرده اند تا به اندازه کافی سواب برای تست COVID-19، و با استفاده از پله های جانبی بزاق که در آن گردن بند. تست SalivaDirect همچنین یک مرحله اضافی برای کشیدن مواد ژنتیکی coronavirus از نمونه بزاق استفاده نمی کند، بنابراین آزمایشگاه ها کیت استخراج تخصصی نیاز ندارد - که در عرضه کوتاه نیز بوده است. که باعث می شود تست کمی حساس تر از سایر آزمون ها، اما سریع تر و ارزان تر است.

برت جیرویر، هماهنگ کننده تست COVID-19 در یک اطلاعیه مطبوعاتی گفت: «آزمایش بزاقمستقیم برای تشخیص سریع SARS-CoV-2 هنوز یک تغییر کننده دیگر تست نوآوری بازی است که تقاضا برای منابع آزمون کمیاب را کاهش خواهد داد»

پژوهش SalivaDirect در بخشی از NBA، که همچنین کمک به تیم Yale اعتبار روش تست بودجه شد. لیگ در حال پخش کردن فصل 2020 در داخل "حباب" در دیزنی جهانی، و بازیکنان NBA وجود دارد برای COVID-19 تقریبا هر روز آزمایش. بازیکنان به حال گزینه دادن نمونه بزاق برای SalivaDirect همراه با آزمون swab خود را. محققان سپس دو نوع آزمایش را مقایسه کرده تا مطمئن شوند بزاق به اندازه دقیق است.

ان بی ای به یک گروه آماده از مردم پیشنهاد داد تا روش را مطالعه کنند. "چیزی که این کار را واقعاً ممکن کرد The Verge این بود که آنها در حال حاضر کارکنانی در خارج از آن داشتند که نمونه ها را جمع آوری کنند." آن وایلی، دیگر رئیس پروژه، در ماه ژوئیه به "واگر" گفت.

تیم یال قصد دارد روش آزمایش را در دسترس هر آزمایشگاه که می خواهد از آن استفاده کند، قرار دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن