FDA اجازه سریع COVID 19 آزمایش آنتی ژن

غذا و داروی آمریکا اعطا کرده است اولین اضطراری با استفاده از مجوز به تشخیصی بهداشت و درمان شرکت Quidel Corp. ب

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

غذا و داروی آمریکا اعطا کرده است اولین اضطراری با استفاده از مجوز به تشخیصی بهداشت و درمان شرکت Quidel Corp. برای اولین COVID-19 آزمایش آنتی ژن آژانس اعلام کرد. آنتی ژن تست می تواند به سرعت تشخیص coronavirus اما به طور کلی در نظر گرفته شده کمتر دقیق تر از انواع دیگر از آزمایشات است که با جستجو کردن ویروس.

آنتی ژن تست برای COVID-19 شبیه به سریع آنفولانزا یا عفونت استرپی آزمون. این آزمون را می توان در یک آزمایشگاه و یا در مطب دکتر و تنها طول می کشد حدود 15 دقیقه است.

این آزمون به طور معمول استفاده می شود برای تشخیص COVID-19 به نام تست PCR جستجو ژنتیکی توالی از coronavirus در یک گرد و خاک جمع آوری شده از بیمار بینی یا گلو. آنتی ژن آزمون از سوی دیگر به دنبال مولکول در سطح ویروس. آنها در بازگشت به نتایج بسیار سریع تر اما کمتر دقیق است. اگر این تست می گوید بیمار نمونه مثبتآن را به احتمال زیاد درست است. اما Quidel آزمون دارای میزان بالایی از منفی کاذب: آن را تنها به درستی شناسایی نمونه های بیمار که شامل coronavirus 85 درصد از این شرکت اجرایی گفت: وال استریت ژورنال.

FDA می گوید نتایج منفی از یک آنتی ژن تست تایید شود باید با تست PCR.

Quidel مدیر عامل شرکت گفته وال استریت ژورنال این شرکت ramping تا تولید به افزایش تولید از آزمون رسما به نام Sofia 2 سارس آنتی ژن FIA با هدف تولید 1 میلیون در هر هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن