احساس, ن? 7 راه برای پایان دادن به این درد

آیا شما تا به حال نگاه مردم شما را دوست دارم و می خواهم به گریه نکنید زیرا دیدن چقدر شما آنها را خوب است ؟ آیا

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

آیا شما تا به حال نگاه مردم شما را دوست دارم و می خواهم به گریه نکنید زیرا دیدن چقدر شما آنها را خوب است ؟

آیا شما همیشه می خواهید به فریاد یک دوست گفت: "پس از همه چیز من انجام دهید و یا برای شما انجام می شود شما با من مثل این؟"

آیا تا به حال شده است در یک موقعیت برای انجام کاری برای یک دوست و شما دریغ نمی کند چرا که شما نمی خواهید به آنها کمک کند اما از آنجا که شما می دانید که آنها نمی خواهد آن را درک?

آیا شما تا به حال به خودتان پیدا کنید به فکر جدا شدن خود را از یک دوست به خاطر آن لطمه می زند به ریختن تمام خود را به مراقبت از آنها و گرفتن هیچ چیز در بازگشت ؟

آیا شما همیشه می خواهید برای جلوگیری از انجام این کار بزرگ در محل کار به دلیل در حالی که شما در حال عمدتا پوشش سنجش از افرادی که متخلف و افزودن ارزش به شرکت شما خسته شده اید ؟

اگر این سوال شما زده و سپس شما احساس ن و درست است اما درست نیست.

آن است که خوب به احساس ن

آن است که حق به احساس unappreciated هنگامی که شما در حال unappreciated اما درست نیست به احساس می کنید که راه را چون که احساس می آید با بسیاری از درد – درد شما خواهد بود و نه بدون انجام دهد.

وجود دارد مقدار زیادی از احساسات وحشتناک است که می تواند طاعون انسان مانند احساس هیچ کس دوستش نداره احساس دست کم گرفت احساس را رد کرد و بسیاری از دیگران است. یکی از بدترین احساسات احساس unappreciated.

احساس مورد بی توجهی قرار گرفته است یکی از بدترین احساسات به دلیل آن است که هرگز یک احساس است که ناشی عنوان یک نتیجه از که در اطراف مردم عجیب و غریب. آن است که یک احساس است که ناشی از بودن در اطراف مردم شما را با آن آشنا هستند یا خانواده و یا کار می کنند.

صدمه دیده است هرگز از بین می رود. آن را فقط نگه می دارد در حال رشد و رو به رشد تا زمانی که یک روز شما در حال غرق احساسات بد و صدمه دیده است شما می توانید لرزش.

هنگامی که شما شروع به احساس این راه شما شروع به جدا از افرادی که شما را در این راه احساس. این می تواند شامل یک عضو خانواده, دوست, دوست همسر و یا فرزند. آن می تواند همچنین همکاران خود در محل کار و یا رئیس خود.

این احساس عدم قدردانی به اندازه کافی تنها می تواند از قرار دادن مراقبت از منابع و احساسات به چیزی یا کسی. هنگامی که شما در حال سرمایه گذاری احساسات و منابع به افراد خاصی و آنها به نوبه خود در اطراف و سپاسگزار از شما نوع حرکت این احساس می کند مانند یک چاقو به قلب است.

تبلیغات

شما در حال انجام همه چیز ممکن است به خانواده و دوستان خود را راحت است. به آنها احساس بهتری تنها آنها را به کفران – که یکی جهنم از خیانت.

شما باید هرگز به حسرت چیزهایی که شما را برای عشق. احساس unappreciated می تواند شما را به آن نقطه. اگر شما تا به حال حسرت چیزهایی که شما را برای عشق, پس از آن که عشق بود که ارزش آن نیست و مهم نیست که در عشق نشان داده شد.

همه ما می خواهیم به احساس قدردانی از آنجا که ما سزاوار اعتبار برای همه خوب ما برای عزیزان ما. هنگامی که این قدرشناسی نمی آیند ما احساس می کنیم انجام کارهای حق.

اول از همه پاک کردن این احساس را از ذهن خود. شما همه چیز را راست. آنها هستند که نمی دانند چه دارند و آنها چه ایستاده به از دست دادن شما باید راه رفتن به دور.

دوباره آن را حق به احساس مورد بی توجهی قرار گرفته. اما اگر شما می خواهید به حرکت به جلو در زندگی و این ممکن است زمان به اجازه از احساس و درد که همراه با آن است.

7 راه برای خلاص شدن از شر احساس ن

در اینجا 7 راه شما می توانید خلاص شدن از این احساس افتضاح بودن ن و شادتر در زندگی است.

1. همه چیز را برای خودتان

یک الگوی رفتاری می گوید: "یک روز به شما خواهد گفت که مردم شما همه چیز را برای آنها و آنها به شما خواهند گفت که هرگز از شما خواسته و آنها حق خواهد بود."

حقیقت سخت است که این افرادی که شما در حال حرکت کوه ها و شکستن مرزهای هرگز از شما خواسته به انجام آن برای آنها. شما آن را انجام داد زیرا در اعماق قلب خود آن را احساس می شود.

شما ممکن است کار فوق العاده سخت و انجام همه چیز درست کار اما اگر شما در حال انجام آنها فقط برای متوجه شدن شما در حال انجام آن اشتباه است.

هنگامی که شما همه چیز را برای خودتان, شما احساس بهتر است. شما ممکن است تعجب که چرا شما باید به کار سخت تر و حمل و کل تیم خود را برای خودتان در محل کار. شما در حال کمک به خودتان رشد و هل دادن حرفه ای خود را بیشتر با انجام درست آن.

شما همچنین ممکن است تعجب که چرا شما باید به انجام همه چیز را برای اعضای خانواده خود را هنگامی که آنها آن را درک نمی کنند. اما شما به سادگی موقعیت خودتان را برای جهان مهربانتر.

ناگفته وجود دارد قانون در مورد انجام همه چیز را برای خود می رود "اگر شما احساس نمی در مورد آن حق انجام آن را ندارند."

تبلیغات

2. قدر خودتان

وجود دارد, خنده دار, نیجریه ضرب المثل در مورد مارمولک. آن می رود "مارمولک گره در هر زمان آن طول می کشد یک پرش بزرگ به دلیل آن را می گوید به خود 'اگر کسی قدردانی من را درک خودم"."

هر زمان که شما به پایان برسد که کار بزرگ در کار نیست صبر کنید برای کسی که به شما بگویم "هی کتی شما را به خوبی" یا "هی Daniel بود که یکی از بزرگ." به سادگی خودتان را به KFC و خرید خود را یک سطل کوچک از گوشت مرغ است. خوردن آن همه بالا و جشن کوچک خود را برنده.

شما همچنین می توانید خرید یک بطری شراب, بازی برخی از موسیقی و نوشیدن یک لیوان از آن را. شما بزرگ انجام داده اند; خودتان درمان از آنجا که شما آن را سزاوار. شما می توانید نگه دارید در حال انتظار برای افرادی که به درمان شما بهتر است. درمان خود را بهتر است برای اولین بار.

کسی یک بار گفت: "شما اولین مثال از آنچه دوست شما باید مانند نگاه." البته! شما اولین مثال از آنچه قدردانی شما باید مانند نگاه.

وقتی مردم می بینند که شما خودتان را به حداکثر آنها تا به حال بهتر و بهتر انجام دهید زمانی که آنها می خواهند به شما قدردانی. آنها دیده اند در این نقطه است که شما نمی مراقبت های زیادی برای قدردانی خود را و که شما می توانید توسط خودتان.

3. سپاسگزار از دیگران

آن ممکن است آسان به می خواهید به درمان مردم در راه است که شما درمان شده اند; آن وسوسه انگیز است واقعا. چرا باید از شما سپاسگزار زمانی که شما به شدت ن?

اما وجود دارد یک قانون خوب مردم بروید و آن را "همیشه نزد دیگران به عنوان شما می خواهید به نزد شما انجام می شود." همیشه زندگی خود را با این دستور.

دلیل این مردم ناسپاس از شما این است که آنها زندگی نمی کنند و زندگی خود را با این دستور. آنها انتظار دارند همه چیز خوب است, اما آنها را نشان نمی دهد چهارم این خوب است.

تنظیم یک مثال است. تواند تفاوت آنها بیش از حد پریشان می شود. بود بزرگتر بهتر است فرد خود را می گویند با تشکر از شما با همه قدردانی شما می تواند جمع اوری.

شما نه آنها و نه شما. شما هرگز باید اجازه دهید مردم که نمی دانند بهتر نفوذ شما و شما را شیب به جهت خود را. فراموش نکنید "اگر شما نمی توانید آنها را ضرب و شتم آنها را به پیوستن به" حکومت و حرکت به "اگر شما نمی توانید آنها را ضرب و شتم آنها را آموزش دهد".

کودکان یاد بگیرند که می گویند با تشکر از شما از پدر و مادر خود را پس از آن برو به تکرار این رفتار خوب است. سپاس و قدردانی هستند و عادات یک انسان شایسته. یک انسان شایسته.

4. نگه داشتن در ذهن است که زندگی عادلانه نیست

عزیزم زندگی عادلانه نیست. شما خواهد بود برای اعطا گرفته و به شما صدمه دیده خواهد شد. همه اینها چگونه مادر طبیعت توازن خودش.

تبلیغات

وجود دارد خوب و بد و گاهی اوقات شما ممکن است در طرف بد از تعادل است.

آن لطمه می زند و فکر می کنم که شما در حال ارسال خوب و گرفتن نیست که در بازگشت. آه, آن لطمه می زند. اما زمانی که شما متوجه است که زندگی اتفاق می افتد و آن است که همیشه عادلانه آن را ایجاد یک فرود نرم.

آهنگ وهیجانی یک خط است که می گوید: "امید برای بهترین و در عین حال انتظار بدترین". این است که چگونه شما باید ببینید زندگی است. باید خوشبین بود که چیزهای زیادی اتفاق خواهد افتاد اما باید آن را در پشت ذهن خود را که دیوانه همه چیز اتفاق می افتد بیش از حد.

باید خوشبین بود که مردم از شما قدردانی, اما همچنین نگه داشتن آن را در پشت ذهن خود را که مردم ممکن است سپاسگزار.

هنگامی که شما می توانید این کار را به طور مداوم به شما احساس خوب زمانی که شما قدردانی, اما شما همچنین نمی خواهد احساس بد زمانی که شما نیستند. شما آماده شده است.

5. تمرکز بر خوب تنها

چمدان است که می آید با احساس unappreciated افسردگی است. و این تنها می تواند رخ دهد اگر شما در حفظ و brooding در تاریکی راه که شما نیاز به بیرون آمدن از.

اگر شما در حفظ و به فکر همه شما سزاوار و چگونه شما در حال گرفتن از آن شما می توانید غمگین و غمگین تر تا زمانی که شما در حال قفل کردن در اتاق خود در آغوش کشیدن در تخت خواب بغل کردن بالش خود را و نفرت از زندگی خود را.

آیا شما گرفته شده برای اعطا می کنید ؟ آن زندگی است. آن است که همه هلو و گل رز. نگاه در سمت روشن. نگاه همه شما باید زمانی که شما در حال انجام همه چیز شما قدردانی نمی کند ،

مشاهده تمام گام های غول پیکر گرفته شده اند. تمرکز بر آنها همه شما نیاز به نگه داشتن ذهن خود را در. شما نیاز به نگه داشتن ذهن خود را بر روی هر چیز دیگری.

کسی که به طور مداوم خیره در نور خواهد پیدا کردن آن سخت به توجه است که تاریکی همه اطراف آنها را. بود که فرد. تمرکز بر خوب و خوب به تنهایی و اجازه بد اسلاید درست کردن شانه خود مانند قطرات باران بر روی یک سنگ.

نمی ساکن در آن است. هیچ کس و هیچ چیز ارزش است سلامت عقل خود را. با تمرکز بر خوب خواهد شد کمک به شما در حفظ سلامت عقل خود را و مبارزه برای حفظ آن است.

6. اهمیت آنچه شما انجام و لذت بردن از آن

بنابراین آنها نمی بینم اهمیت آنچه شما انجام دهد. آنها نیاز به یک چشم پزشک و تا زمانی که آنها دریافت یک خودخواه خود را با دوراندیشی است.

تبلیغات

اهمیت آنچه شما انجام دهد و درک چقدر مهم هستید. رئیس شما آن را بدانید ممکن است اما اگر شما از ترک این شرکت آن را احساس خواهد کرد. دوست شما ممکن است آن را می دانم, اما اگر شما راه رفتن را از زندگی خود آنها خواهد شد ظروف سرباز یا مسافر.

اهمیت این واقعیت است که به دلیل تنها از وجود خود را در زندگی خود و محل کار خود را, همه چیز خوب است. شما به چسب است که دارای آن همه با هم – رکن اصلی.

زمانی که شما نمی توانید قدردانی به سادگی رول چشم خود را و می گویند: "انسان هرگز با قدردانی از حضور خوب انرژی است." یک رود گفت: "یک فرد خوب است هرگز مورد احترام در او ایجاد کرد."

آنها نمی دانند چه آنها را, اما شما انجام دهد. شادی در دانش و هرگز اجازه ندهید که هر چیزی و یا هر کسی که شما احساس می کنید کمتر.

شما مهم هستند بسیار مهم است. آنها نیاز به تمرکز به آن را ببینید. تا آن زمان راه رفتن با شانه های خود را بالا برگزار شد.

7. اعتماد به نفس

یکی دیگر از چیزی است که احساس unappreciated می کند به شما این است که به شما احساس کوچک که باعث می شود شما از دست دادن اعتماد به نفس.

شما ممکن است فکر می کنم "اگر آنها نمی تواند همه کار را من انجام می دهند که زندگی را ساده تر برای همه, سپس آنها حتی نمی دانند که من وجود دارد." سپس شما شروع به کوچک شدن به پوسته خود و اجتناب از مکالمات و مردم است.

هی! که رقت انگیز است و احساساتی است و نه شما. خندق که ذهنیت و بلافاصله شروع به راه رفتن اعتماد به نفس است.

چه کسی گفت که هیچ کس می بیند آنچه شما انجام دهید ؟ آیا شما نمی بینید آنچه شما انجام دهید ؟ آیا شما شمارش خود را به عنوان بی اهمیت?

آیا کوچک شدن و از دست دادن خود را از آتش و نه از دست دادن اعتماد به نفس خود را. پایه بلند و چانه و شانه بالا است. حفظ اعتماد به نفس خود را. ماندن در بالای بازی خود را.

افکار نهایی

احساس مورد بی توجهی قرار گرفته است یک چیز وحشتناک. هیچ کس نباید مجبور به احساس می کنید که راه. اما به عنوان فوق, زندگی اتفاق می افتد و انسان همیشه انسان است.

مردم شما را برای اعطا شده یک یا دو بار و این است که چرا این من ذکر شده در این 7 راه برای شما برای دریافت از درد می آید که با احساس unappreciated.

شما به ارزش بیش از شما فکر می کنم شما هستند. اگر آنها آن را ببینید شما باید.

بیشتر در برخورد با درد

عکس های اعتباری: اندرو لو از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن