Felicitation به تاج رزمندگان علائم شورشی ستاره Ambarish تولد سالگرد

MP Sumalatha دست بیش از شش هواکش به مندیا COVID بیمارستانتوزیع مواد غذایی کیت به ویژه abled افراد و آشا کارگرا

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399
  • MP Sumalatha دست بیش از شش هواکش به مندیا COVID بیمارستان
  • توزیع مواد غذایی کیت به ویژه abled افراد و آشا کارگران

مندیا: به مناسبت تولد از اواخر صندل بازیگر Ambarish, مندیا MP Sumalatha Ambarish مفتخر تاج رزمندگان و توزیع مواد غذایی کیت به ویژه abled در مکان های مختلف در این منطقه دیروز.

در یک برنامه سازماندهی شده در Dr. B. R. Ambedkar Bhavan در مندیا MP Sumalatha افتتاح تابع روشنایی لامپ و پرداخت های گل ادای احترام به تصویری از بازیگر Ambarish. او بعدها مفتخر معاون کمیسر Dr. M. V. Venkatesh, Zilla Panchayat اجرایی Yalakkigowda اضافی سرپرست پلیس (ASP) دکتر Shobharani و دیگران.

در مناسبت Sumalatha بیش از شش هواکش به مندیا COVID بیمارستان و توزیع مواد غذایی کیت به حدود 300 ویژه-abled افراد.

در یک تابع سازمان در Maddur مواد غذایی و عمران لوازم وزیر K. Gopalaiah و Sumalatha توزیع مواد غذایی کیت برای آشا کارگران است. صحبت به مناسبت Gopalaiah گفت که Ambarish فوق العاده بود بازیگر و سیاستمدار که به غنای فرهنگی و هنری جهان و افزود که بعد بازیگر مناقصه استعفای خود را به اتحادیه وزیر پست و هنگامی که عزت نفس خود را مورد پرسش بود.

اشاره به این که Ambarish مرده است اما بسیار زنده و با توجه به او عالی کار می کند, وزیر Gopalaiah گفت که اواخر بازیگر تا به حال ساخته شده است یک نام برای خود در سینمای جهان است.

بیان کرد که Ambarish تحریم کرده بود 500 خانه به او (Gopalaiah) حوزه زمانی که او (Ambarish) بود که وزیر مسکن Gopalaiah گفت که خانه ها را تحریم کردند و پس از آن تکمیل شده است در حال حاضر.

ضمن تشکر از وزیر Gopalaiah برای توزیع مواد غذایی کیت در Ambarish تولد MP Sumalatha گفت که تاج رزمندگان بودند مبارزه با ویروس خطر زندگی خود را و اضافه کرد که او تا به حال دیده خدا در آشا کارگران است. او بیشتر گفته است که آرزوی هر کس که Coronavirus می رود به سرعت به طوری که مردم می توانند زندگی مسالمت آمیز است.

Ambarish Abhimanigala Sangha دولت رئیس جمهور Bellur Somashekar و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن