پنجم صلیب CFTRI طرح Bogadi مرحله دوم بیمه است!

میسور/Mysuru: زندگی, بیمه خودرو, بیمه سلامت, بیمه و بیمه گران قیمت الکترونیکی موارد مشترک هستند. اما آنچه در م

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

میسور/Mysuru: زندگی, بیمه خودرو, بیمه سلامت, بیمه و بیمه گران قیمت الکترونیکی موارد مشترک هستند. اما آنچه در مورد بیمه برای جاده ها ؟ خصوصی نیست جاده را جاده آسفالته? برای تلفن های موبایل عجیب و غریب اما واقعی. حتی جاده ها سفر ما در هر روز می تواند بیمه شده است.

راننده تاکسی Vasu (عکس) رفته یک گام جلوتر در بیمه و انجام یک بیمه نامه برای این خیابان که در آن خانه واقع شده است.

ساکن پنجم صلیب CFTRI طرح Bogadi مرحله دوم در شهر Vasu گفت: "چند وقت پیش در حالی که به خانه بازگشت و من فکر کردم که چرا من نمی توانم مطمئن شویم که من خیابان ؟ بلافاصله تماس گرفتم چند شرکت های بیمه. پس از تلاش های من قادر به دریافت " هیچ ایراد Certificate (NOC)' از Mysuru شهرستان شرکت (MCC) و در زمان بیمه نامه در ژوئن 24 شرقی از شرکت های بیمه خیابان."

در حال حاضر این 96.80 متر طول و 4 متر عرض جاده است بیمه شده است. در صورت هر گونه خسارت ناشی از هر گونه ابزار عمومی و یا یک miscreant و یا اگر وجود دارد یک فاجعه طبیعی هزینه چنین خسارت خواهد شد به عهده شرکت های بیمه. Vasu این جاده گرفته بیمه نامه برای یک مقدار مطمئن تومان. 3.23 لاخ و به تازگی تومان پرداخت کرده است. 899 به عنوان اولین حق بیمه سالانه.

Vasu گفت: رئیس Infosys بنیاد Sudha Murty الهام بخش در پشت این ایده های نوآورانه. "من همیشه می خواستم برای انجام کاری برای جامعه است. چند سال پیش زمانی که من شنیده ام که کسی در Hubballi گرفته است یک بیمه نامه برای یک جاده من فکر کردم که چرا من نمی توانم این کار را انجام. پس از 2018, من شده اند در تلاش برای دریافت اطلاعات بیشتر در این. من تماس تعدادی از شرکت های بیمه و در حال حاضر رویای من به حقیقت می پیوندند."

"برای همه چیز ما منتظر دولت را به این مسئولیت. به جای انتظار برای MCC یا مقامات دیگر ما باید به طور داوطلبانه به جلو می آیند و کمک به آنها در این زمینه باشد. به عنوان این جاده است که بیمه شده در صورت هر گونه خسارت به شرکت بیمه پرداخت هزینه های خسارت و ما قادر خواهد بود به تعمیر آنها را خود ما به جای انتظار برای مقامات به عمل آورند."

MCC مقامات تمجید از تلاش های راننده تاکسی Vasu برای خود حس مدنی و تعهد به مکان خوب است.

اموال عمومی است که اموال ما. ما باید از آنها محافظت کند. از این رو, من را ساخته اند تلاش در این جهت و پرداخت تومان. 899 به عنوان اولین سالانه حق بیمه نسبت به بیمه در جاده است. اگر ساکنان دیگر در این جاده جلو آمده و به حمایت مالی برای سال آینده حق بیمه بار در من کاهش خواهد یافت و همچنین آنها را به برخی از مسئولیت نسبت به این جاده می گوید Vasu کابین راننده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن