فیسکر می خواهد به استفاده از فولکس واگن EV پلت فرم به قدرت الکتریکی SUV

EV, راه اندازی, Fisker, Inc. می خواهد به قدرت اول SUV با فولکس واگن توده-تولید مدولار الکتریکی خودرو پلت فرم و

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

EV, راه اندازی, Fisker, Inc. می خواهد به قدرت اول SUV با فولکس واگن توده-تولید مدولار الکتریکی خودرو پلت فرم و یا "MEB" و آن را می گوید آن است که در مذاکرات با خودروساز آلمانی برای انجام درست آن. در واقع نمونه SUV که Fisker, Inc. نشان داد در سال 2020 لوازم الکترونیکی مصرفی نمایش و ساخته شده بود در MEB پلت فرم.

Fisker, Inc. گذاشته همه از این در یک سرمایه گذار ارائه شد که مونتاژ پیش از آن فشار برای تبدیل شدن به شرکت عموم معامله در بازار بورس نیویورک که به هنگام راه اندازی به طور رسمی اعلام کرد در روز دوشنبه. ارائه یکی از صفحات بسیاری از اسناد ثبت شده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار توسط شرکت عمومی ذکر شده Fisker, Inc. طرح ادغام Spartan کسب انرژی شرکت تشکیل شد توسط شرکت سرمایه گذاری آپولو مدیریت جهانی.

فولکس واگن اعلام کرد MEB پلت فرم در سال 2018 به عنوان بخشی از آن چند میلیارد دلاری فشار به وسایل نقلیه الکتریکی. آن شامل یک مدولار بسته باتری است که می تواند در مقیاس به جا متفاوت اندازه وسایل نقلیه موتوری و سایر الکترونیک — اساسا همه از ویژگی های پایه مورد نیاز برای ایجاد یک وسیله نقلیه الکتریکی حرکت می کند. همه از فولکس واگن آینده ID-مارک وسایل نقلیه الکتریکی ساخته می شوند در MEB پلت فرم خواهد شد و آن نیز قدرت خاص وسایل نقلیه از گروه فولکس واگن مارک های مانند آئودی صندلی و Skoda.

فولکس واگن گفته است که قصد دارد به فروش دسترسی به MEB یک ایده است که در حال حاضر جذب فورد که در حال رفتن به ساخت یک وسیله نقلیه تجاری طراحی شده توسط این خودروساز آلمانی را به پلت فرم. اما آن را نیز به همکاری با راه اندازی است. اولین تلاش با آلمان e.به تلفن به هم ریخت پس از کوچک راه اندازی ورشکسته شد.

در حال حاضر این خودروساز است که با توجه به کار با Fisker, Inc., با نمونه اولیه از آن اقیانوس SUV — ساخته شده توسط فولکس واگن تابعه Italdesign — ظاهرا در خدمت به عنوان یک آزمون چقدر راه اندازی می افتراق طراحی یک MEB-طراحی خودرو.

"فولکس واگن هنوز باز است برای حمایت از مجموعه های کوچک پروژه های است که نشان می دهد انواع قابل تصور مفاهیم بر اساس MEB پلت فرم از طریق عاطفی خود را ظاهر" سخنگوی فولکس واگن گفت: در یک ایمیل به آستانه. "در مشورت با فولکس واگن و آئودی تابعه Italdesign در حال حاضر با استفاده از MEB پلت فرم به عنوان پایه ای برای توسعه Fisker اقیانوس SUV. اما تصمیم نهایی هنوز ساخته نشده است در مورد امکان همکاری با Fisker برای اجرای یک سری پروژه است."

یک سخنگوی Fisker, Inc. کاهش یافته است به نظر.

با استفاده از فولکس واگن MEB پلت فرم به قدرت مقرون به صرفه SUV خواهد بود کاملا در مورد چهره برای Fisker, Inc., که تاسیس شد در سال 2016. بنیانگذار هنریک فیسکر صرف چند سال اول ترویج یک سدان لوکس و ادعا کرد که او در حال توسعه حالت جامد باتری که خواهد آخرین طولانی تر و ساده تر خواهد شد برای ساخت از باتری های لیتیوم یون که قدرت مدرن وسایل نقلیه الکتریکی.

به آرامی اما مطمئنا فیسکر را برای برنامه های solid-state باتری تضعیف بیشتر به آینده و او در نهایت چرخد و این شرکت در حال توسعه به اقیانوس اشتراک-تنها SUV خواهد بود که طراحی شده توسط باتری های لیتیوم یون.

در حال حاضر با توجه به سرمایه گذار ارائه آن به نظر می رسد که اقیانوس شد "تهیه شده در" MEB پلت فرم. Fisker, Inc. می گوید: با استفاده از MEB پلت فرم آن را ممکن است به اقیانوس به بازار در "نیمی از زمان و با هزینه های قابل ملاحظه ای کاهش می یابد."

Fisker, Inc. امضا تفاهم نامه با فولکس واگن در ماه نوامبر 2017 و بیشتر گوشت-out "توافق نامه همکاری" در دسامبر سال 2018 با توجه به سرمایه گذار ارائه شده است. یک "سنگ بنای توافق" که نهایی کردن هزینه های تولید ظرفیت و یک جدول زمانی است که پیش بینی می شود در ماه ژوئیه امضا 2020, سند می گوید با عرضه و ساخت توافقنامه به امضا رسید و در نیمه دوم این سال است. اگر کسانی که موافقت نامه های رسیده Fisker, Inc. پیش بینی ساختمان 50 تا 100 قبل از تولید خودرو تا پایان سال 2021 و شروع تولید تا پایان سال 2022. Fisker, Inc. همچنین گفتن است سرمایه گذاران که آن را می خواهد برای ساخت بیشتر وسایل نقلیه در MEB پلت فرم.

خودرو الکتریکی راه اندازی باید سوخته طریق میلیاردها دلار در تلاش برای تبدیل شدن به بعدی تسلا و بسیاری از آنها طراحی شده خود را وسیله نقلیه الکتریکی معماری در طول راه با هدف یا صدور مجوز این فناوری به شرکت های دیگر و یا جذب یک خریدار از صنعت فن آوری.

چند انجام هر چیزی نزدیک به آن هر چند با Rivian — است که در ساخت وسایل نقلیه برای آمازون و فورد بر اساس آن EV پلت فرم در مقابل میلیاردها دلار سرمایه گذاری — که بارز ترین استثنا.

که زمین می شود حتی سخت تر را هنگامی که یک شرکت مانند فولکس واگن در حال انجام همان چیزی که در مقیاس بزرگتر و هزینه های پایین تر. در حالی که فولکس واگن تمایل به کار با Fisker, Inc. خواهد بود چیزی از یک قایق زندگی برای یک خودروساز امیدوار است که زیادی ندارد از یک مسیر روشن به حجم تولید آن می تواند حتی بیشتر استرس در دیگر راه اندازی است که در حال مبارزه برای زنده ماندن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن