Fitbit گزارش شده است که برنامه ریزی برای ساخت هواکش برای کمک به درمان COVID-19 بيمار

Fitbit که باعث تناسب اندام-ردیابی wearables خواهد بود تغییر زنجیره تامین منابع را به اورژانس پنکه Fitbit مدیر

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

Fitbit که باعث تناسب اندام-ردیابی wearables خواهد بود تغییر زنجیره تامین منابع را به اورژانس پنکه Fitbit مدیر عامل جیمز پارک گفت: به CNBC. از هواکش استفاده می شود برای کمک به درمان COVID-19 بيمار و می تواند کمک به تقویت ملی تامین دستگاه های پزشکی شده اند که در طی این بیماری همه گیر.

"وجود دارد بسیاری از نگرانی در مورد کمبود هواکش و متوجه شدیم که تخصص در حال حاضر در سراسر زنجیره تامین" پارک گفت: به CNBC.

Fitbit برنامه ای برای ارائه طرح های خود را برای دستگاه تنفس مصنوعی به مواد غذایی و دارو تحت شرایط اضطراری با استفاده از مجوز "در روزهای آینده" با توجه به CNBC. اورژانس با استفاده از مجوز است که دقیقا آنچه در آن مانند تلفن های موبایل: این اجازه می دهد تا یک دستگاه پزشکی و یا محصول است که نشده است رسما تایید شده توسط FDA مورد استفاده قرار گیرد برای درمان یک بیماری تهدید کننده زندگی.

پارک هدف برای هواکش به "پیشرفته ترین" اورژانس کاربر ونتيلاتور در دسترس برای "پایین" اما این است که قیمت ها نشده است تعیین می شود با توجه به CNBC. اکثر فن های هزینه هزاران دلار و high-end آنهایی که می تواند هزینه های زیادی در $50,000. یک Fitbit سخنگوی کاهش یافته است به جزئیات بیشتر به آستانه.

تعدادی از سازمان های کمک منابع تولید به هواکش. جنرال موتورز و فورد ارائه شده تولید فضا برای برخی یک شرکت برای کمک به آنها برای تولید بیشتر در واحد. ناسا یک ونتیلاتور به طور خاص طراحی شده برای COVID-19 بيمار; ونتیلاتور دریافت اضطراری با استفاده از مجوز, در آوریل 30th, معنی آن می توانید وارد تولید. گوشی و لوازم جانبی ساز Belkin را توسعه داده است یک واحد-با استفاده از اورژانس ونتيلاتور در همکاری با دانشگاه ایلینویز است که تحت بررسی برای مواقع اضطراری با استفاده از مجوز. و تسلا در حال توسعه جدید ونتيلاتور که repurposes قطعات مورد استفاده در تسلا خودرو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن