پنج ویژگی برای امید در WWDC

در روز دوشنبه اپل خواهد لگد کردن سالانه خود کنفرانس توسعه در عجیب ترین و بحث انگیزترین آب و هوا آن مواجه شده ا

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

در روز دوشنبه اپل خواهد لگد کردن سالانه خود کنفرانس توسعه در عجیب ترین و بحث انگیزترین آب و هوا آن مواجه شده است و در بسیاری از سال است. نه تنها اپل را به نگه داشتن همه از آن ارائه آنلاین آن را انجام می دهند تا به یک توسعه دهنده مخاطبان تبدیل شده است که آگاهی جمعی, ناگفته نارضایتی.

خایم Gartenberg نوشته شده ما لیست طولانی از ویژگی های شما باید انتظار برای آمدن به اپل سیستم عامل این سال است. نسخه کوتاه: آنچه به احتمال زیاد یک دانش سطحی از قابلیت به روز رسانی برای iOS مبتنی بر سیستم عامل مانند iPadOS, tvOS, watchOS و iOS و پس از آن یک برنامه به طور بالقوه عظیم شیفت برای macOS از اینتل به ARM.

این چیزی است که شما باید انتظاردارد اما در پنج چیز است که من شده است که مایل به اپل تحویل سال. برخی از این باید در واقع شایعه شده است برای این سال برخی از چیزهایی که من فکر می کنم اپل باید انجام دهید به سادگی به خاطر آنها لازم است. آیا من واقعا معتقدم که هر یک از این پنج چیز اتفاقی خواهد افتاد ؟ در حقیقت من فکر می کنم که بسیاری از این بعید است. من امیدوارم که آنها اتفاق می افتد, اما من فکر می کنم آنها نمی. بهترین حدس من این است که من حداقل یک من خوشحال با دو, و من می خواهم به وجد آمدیم توسط سه یا بیشتر.

اما همه چیز در این لیست چیزی است که کاربران و یا توسعه دهندگان شده اند که مایل برای سال. در یک نقطه خاص این فقط زمان است. در اینجا امید 2020 است که زمان.

اپل تغییرات آن در فروشگاه App سیاست

اپل 30 درصد App Store قطع آمده است در زیر آتش سنگین در هفته گذشته و هر چند اپل احتمالا می تواند آب و هوا طوفان نارضایتی آن را باید یک زمان سخت تر از دوره نقاهت به این معنا که توسعه دهندگان ترس اپل. بن تامپسون جان گروبر و بسیاری از دیگران گزارش کرده اند که توسعه دهندگان بزرگ و کوچک هستند فقط به عنوان ناراضی به عنوان سلام و Spotify با اپل شرایط — اما می ترسند به صحبت کردن.

سیاستمداران باید برای اعلام حمایت خود را از کسب و کار کوچک — و امید به حمایت از آنها. آن را مقدس و کسی تصور می شود با استفاده از آنها این است که نه برای خود و صرف نظر از حزب. آن است که همان راه را با شرکت های فن آوری و توسعه دهندگان. آن را سرگرم کننده به شوخی در مورد استیو بالمر "توسعه دهندگان! توسعه دهندگان! توسعه دهندگان! توسعه دهندگان!", شعار, اما او آن را به دلیل خوب است.

آنچه به امید اینجا ؟ وجود دارد بسیاری از راه های آن می تواند. ساده ترین خواهد بود برای اپل به رها کردن آن را قطع و به چیزی کمتر از 30 درصد (15 درصد برای طولانی مدت اشتراک) آن را در حال حاضر به اتهام و سپس ببینید که appeases همه. این می تواند اجازه می دهد سمت بارگذاری به عنوان اندیشه می کند. آن می تواند به سادگی رها کردن و اجازه می دهد تا برنامه برای استفاده های غیر اپل سیستم های پرداخت — و یا آن را می تواند به دنبال گوگل و می گویند تنها بازی مجبور به استفاده از اپل سیستم پرداخت. وجود دارد مقدار زیادی از گزینه.

اما من فکر نمی کنم اپل را به هر یک از آنها را در WWDC. این رویداد در مورد رونمایی از ویژگی های جدید و بازو گذار برای مک. این یکی که من انتظار نیست که اپل به طور مستقیم به آدرس, چرا که نه به طور کلی چگونه اپل رول در تیم کوک عصر. به خصوص با این رسوایی همه چیز اپل گفت: امتیاز به این شرکت اعتقاد به آن را در سمت راست. وجود خواهد داشت یک کنفرانس سالن پر از توسعه دهندگان آماده به گله در هر یک از دیگر اگر آن را نمی آمده — هر چند وجود خواهد داشت توییتر.

خود را انتخاب کنید به طور پیش فرض نرم افزار

شده اند وجود دارد rumblings که اپل ممکن است در نهایت اجازه می دهد تا شما را به مجموعه های غیر اپل برنامه به عنوان پیش فرض برای برخی از ویژگی های اصلی. با کلیک بر روی ایمیل و شاید آن می تواند باز کردن چشم انداز به جای اپل برنامه ایمیل — و یا شاید Gmail یا هی (خوب نیست هی). همان طور منظم با لینک کلیک کنید برای صفحات وب است.

این ایده اما اپل بسیار ایستاده در مقابل اجازه می دهد آن را برای بسیاری از نسخه های iOS. آن را واقعا خراب آیفون, تجربه, اما این به آن معنا خیلی بیشتر برش و چسباندن تر خواهد بود در غیر این صورت مورد نیاز است.

من می خواهم این یکی در 50/50 با توجه به شایعات. اما من نمی انتظار می رود اپل به تکان دادن در برخی از سیاست های دیگر — مانند همه مرورگرهای وب که نیاز به استفاده از اپل webkit وب موتور رندر. راز من امیدوارم راه این است که وجود دارد خواهد بود یک سیستم گسترده تنظیم برای ممنوعیت در برنامه مرورگر و/یا اجازه دادن به کسانی که مرورگر به اشتراک گذاری کوکی ها (به عنوان آنها را بر روی آندروید). تصور کنید که داشتن برای re-ورود به سایت های مشابه در هر برنامه که در آن شما اتفاق می افتد به روی یک پیوند کلیک کنید.

صفحه اصلی صفحه سفارشی

ظاهرا وجود خواهد داشت برخی از نوع لیست از تمام برنامه های خود را — شاید شبیه به آندروید ارائه می دهد یک برنامه جداگانه کشو. شما همچنین ممکن است قادر به اضافه کردن ویدجت به صفحه نمایش. جالب اینجاست که در حالی که من دقیقا برای این که از سال 2012 (!), من کمتر مشتاق برای آن در حال حاضر. اپل در سمت چپ از صفحه اصلی ویجت روی صفحه نمایش ابزار بهتر است از راه های آندروید دسته در صفحه اصلی است.

اما اگر من می تواند قرار دادن یک آب و هوا و یا ویجت تقویم بر روی صفحه اصلی من احتمالا خواهد بود. که همه به خوبی و خوب است. اما آنچه که من واقعا می خواهید که توانایی به حرکت آیکون به پایین از روی صفحه نمایش در حالی که ترک فضای خالی در بالای صفحه. تلفن های ما هستند و در حال حاضر ما آیکون باید کمی ساده تر برای رسیدن به. آنها را مجبور به پر کردن از بالا سمت چپ است که به عنوان مزاحم امروز به عنوان آن بود در سال 2012. از آن زمان اپل!

درست چند کاربر پشتیبانی در iPad

برای من این مهم ترین ویژگی است. آن را به صراحت مسخره است که اپل تنها اجازه می دهد تا برای یک حساب کاربری اولیه. من آگاه هستم که وجود دارد راه به راه اندازی چند کاربر در آموزش و پرورش زمینه اما مهم نیست برای مصرف کننده به طور متوسط.

سرخوردگی من بیش از این موضوع نیست منتقله از یک نیاز شخصی ، من لازم نیست بچه ها و خوش شانس هستم که هر دو من و شریک من می توانید استطاعت خود ما iPads ها. اما آن را مانند به نظر می رسد اپل می خواهد که به راه حل برای هر خانوار و نه فقط درست است.

چند کاربر پشتیبانی برای اپل به معنی شما می توانید آن دست به یک کودک و نگه داشتن آنها را از وارد شدن به خود iMessage و یا ایمیل کار و یا هر چیز دیگری که شما باید نصب شده است. آن را به معنای خانواده می تواند راه اندازی iPads خود را به عنوان جمعی دستگاه چیزی است که متعلق به همه و به جای یک نفر است.

شما می توانید خرید 40 دلار از تبلت آمازون است که می تواند انجام آنچه که اپل نمی تواند: رسیدگی به چند حساب کاربری از جمله قوی کنترل والدین و بارهای از ارزان یا رایگان کودکان و نوجوانان محتوا. آن زمان گذشته برای اپل به ارائه چیزی مشابه (از نظر به چند کاربر پشتیبانی نه قیمت).

اگر شما می خواهید به استدلال می کنند که اپل از لحاظ فنی "کامپیوتر" به دلیل آن را محدود در این راه من اذیت به اندازه کافی با این موضوع به شما اجازه برنده شدن که استدلال. من به این یکی 25 درصد شانس اتفاق می افتد اگر فقط به این دلیل بوده است وجود دارد از جمله کمبود iPadOS شایعاتی که من نمی دانم چه چیز دیگری آنها را اعلام کند.

iMessage برای اندروید, RCS بر روی آی فون

نگاه من می دانم این است که قصد ندارم به اتفاق می افتد. من امیدوارم که برای بسیاری از چیزهایی که هرگز اتفاق می افتد. من امیدوارم که من برنده قرعه کشی فردا.

اما من هنوز هم فکر می کنم که ارائه iMessage بر اندروید خواهد بود که از نظر اخلاقی درست چیزی که برای اپل انجام دهد. آن را ارائه می دهد یک راه خوب برای کاربران اندروید برای دسترسی به رمزگذاری پیام بدون نیاز به متقاعد کردن دوستان خود را به تبدیل به سیگنال. من بروک هیچ استدلال است که به نوعی این امر می تواند یک امنیت کابوس برای اپل: سیگنال دستگیره آن را فقط خوب است. بنابراین آیا واتساپ.

همانطور که برای RCS اگر در این سال و پس از آن به آن نیاز دارد برای سال آینده. با وجود این حامل اجتناب ناپذیر کیستون کوپس اجرای آن را به تبدیل شدن به استاندارد های جهانی به جای اس ام اس و بنابراین اپل باید در هیئت مدیره. من نه از لحاظ فنی امید برای آن در این سال هر چند من می خواهم اپل برای نگهداری از حمایت تا زمانی که وجود دارد یک استاندارد برای رمزگذاری پیام های کسانی که بیش از حد.


سیاست

جمهوری خواهان مجلس سنا می خواهید به آن را آسان تر به شکایت شرکت های فن آوری برای تعصب. راسل Brandom:

نام محدود کردن بخش 230 ایمنی به خوبی سامریان عمل این لایحه نیاز به شرکت ها برای انجام یک "وظیفه حسن نیت" به منظور دریافت حمایت از بخش 230, سازماندهی و مجازات های قابل توجه برای شرکت که رعایت آن وظیفه است. نتیجه این خواهد بود که عمده خیابان جدید برای کاربران به شکایت سیستم عامل به صورت نامناسب اعتدال شیوه های.

وزارت دادگستری از کنگره آمریکا برای کاهش شدید به وب سایت' حمایت های حقوقی. Adi رابرتسون:

وزارت دادگستری منتشر کرده است, یک پیشنهاد برای تغییر بخش 230 قانون ارتباطات نجابت, اصرار کنگره به تصویب یک کاهش چشمگیر در این قانون دامنه و خدمات مانند نرم افزار و وب سایت به بیشتر مسئولیت حقوقی. پیشنهاد ایجاد دسته بندی جدید از "فاحش محتوا" است که نمی تواند تحت پوشش باعث می شود آن را به طور بالقوه آسان تر به شکایت برای حذف محتوا و انکار می کند حفاظت اگر یک سرویس "هدفمند تسهیل یا solicits محتوای شخص ثالث" که غیر قانونی است.

طرفداران K-pop و Infinite نوجوانان می گویند آنها محفوظ بلیط برای مغلوب ساختن پیشی جستن تولسا تجمع به ترک صندلی های خالی.

Covid-19

اپل دوباره نزدیک برخی از فروشگاه ها در فلوریدا و کارولینای شمالی کارولینای جنوبی و آریزونا با توجه به کروناویروس خوشه.

Comcast گسترش رایگان با وای فای Wi-Fi دسترسی از طریق پایان سال 2020.

Tech

خیر IdeaPad Gaming 3 است که تقریبا خوبی $1,000 لپ تاپ. کامرون فاکنر نظرات:

آن را آسان به اخراج IdeaPad Gaming 3 گسل هنگامی که شما در نظر گرفتن قیمت آن, اما واقعیت این است که خیر انجام داده اند می تواند یک کار بهتر از اینجا. این فوق العاده است که آن را شامل یک پردازنده قدرتمند و بالا نرخ تجدید صفحه نمایش اما بدون یک بهتر کارت گرافیک مزایای آن به هدر.

جدید گوگل کروم فرمت اجازه می دهد تا به شما لینک به طور مستقیم به متن خاص در یک صفحه.

مایکروسافت برای ارتقاء آن xCloud سرور برای ایکس باکس سری X سخت افزار در سال 2021. تام وارن:

ما درک می کنیم مایکروسافت است که هنوز هم در مسیر یک xCloud راه اندازی بعد از این سال در دستگاه های تلفن همراه آندروید. مایکروسافت شروع به تست xCloud در iOS در اوایل سال جاری اما به آن اعتراف نمی تواند به طور کامل تست خدمات خود را در اپل پلت فرم با توجه به برخی از نامشخص در فروشگاه App محدودیت. نرم افزار ساز شده است در تلاش برای فشار اپل به تنظیم آن در فروشگاه App سیاست اجازه می دهد تا xCloud برای راه اندازی در iOS اما این بحث ادامه دارد و بعید است این سرویس راه اندازی خواهد شد به طور کامل بر روی دستگاه های اپل بعد از این سال.

Fortnite فصل جدید آب گرفتگی روی نقشه. اندرو وبستر:

فصل جدید از Fortnite است در اینجا در نهایت — و آن را به ارمغان آورد با آن سیل است. امروز بازی حماسی منتشر طولانی تاخیر فصل سوم Fortnite برای: فصل 2 زیر یک رویداد عظیم در اوایل هفته که دیدم بازی نبرد رویال جزیره احاطه شده توسط یک دیوار از آب است. جاست جدید فصل مستغرق مناطق زیادی از این جزیره ایجاد یک بزرگتر تمرکز بر روی آبزیان عناصر گیم پلی. که شامل یک جدید Waterworld-سبک شهر شناور منطقه و توانایی به اسکی آب — در حالی که کشیده شده توسط یک کوسه.

کلیپ ضربه محکم و ناگهانی در حال آمدن است به نینتندو سوئیچ.

توییتر شروع می شود نورد صوتی عکسها بر روی iOS. این سرگرم کننده برای دقیقا 30 دقیقه در توییتر جدول زمانی و سپس آنها متوقف شده است. من تعجب می کنم چه در بلند مدت استفاده خواهد شد. بیشتر و بیشتر من فکر می کنم توییتر می تواند به نفع از یک "رسانه های تغذیه" علاوه بر استاندارد خوراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب