سابق سانتی متر Siddharamaiah محکوم افزایش قیمت سوخت

میسور/Mysuru: در تلاش برای نشان دادن دولت در مرکز و دولت است که بنزین می تواند به فروش می رسد در Rs. 25 در هر

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

میسور/Mysuru: در تلاش برای نشان دادن دولت در مرکز و دولت است که بنزین می تواند به فروش می رسد در Rs. 25 در هر لیتر سابق سانتی متر Siddharamaiahکه محکوم به قیمت های بالای سوخت راه اندازی یک تظاهرات سازماندهی شده توسط سابق MLA M. K. Somashekar در Chikkamma Nikethana Kalyan Mantap در شهرستان دیروز.

او نمادین فروش بنزین در Rs. 25 در هر لیتر در نزدیکی بنزین تختخواب سفری متعلق به Somashekar. حدود 100 نفر صادر شد نشانه در Kalyan Mantap که آنها می تواند استفاده برای خرید بنزین در Rs. 25 در هر لیتر در بنزین تختخواب سفری سابق MLA.

صحبت به فشار افراد Siddharamaiah گفت که در طول مانموهان سینگ دولت در مرکز, قیمت نفت خام بین $120 و 130 دلار در هر بشکه و اضافه شده است که قیمت نفت در حال حاضر بین $38 $39. در حال حاضر قیمت بنزین می تواند به فروش می رسد در Rs. 25 در هر لیتر است اما فروخته شده در Rs. 79 در هر لیتر و دیزل فروخته شده در Rs. 71 در هر لیتر.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت بنزین تومان است. 18.60 هر لیتر, Siddharamaiah دولت را متهم به تحمیل مالیات بالا بود که در واقع مزاحمت برای فقرا و طبقه متوسط که در حال حاضر مبتلا به مشکلات مالی با توجه به COVID-19 همه گیر و مستند.

Siddharamaiah گفت که دولت باید تمرکز بر روی ساخت سود بزرگ در این وضعیت حال حاضر به عنوان بسیاری از آنها تبدیل به بیکاری مشکلات مالی است. متهم دولت از ایجاد هرج و مرج و وضعیت او گفت که دولت در حال حاضر باید تمرکز بر ایجاد اعتماد به نفس در میان مردم و ایجاد فرصت های شغلی به بیکاری.

سابق MLA M. K. Somashekar سابق MP R. Dhruvanarayan, شهرستان, کنگره رئیس جمهور R. Murthy, منطقه رئیس جمهور Dr. B. J. Vijaykumar شهردار سابق Pushpalatha Chikkanna و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن