سابق eBay امنیتی بازداشت مدیر برای اذیت و آزار روزنامه نگار با سوسک

شش سابق eBay کارکنان متهم شده اند با یک, عجیب و غریب, وسیله مبارزه با تجارت الکترونیکی عضویت در خبرنامه. وزارت

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

شش سابق eBay کارکنان متهم شده اند با یک, عجیب و غریب, وسیله مبارزه با تجارت الکترونیکی عضویت در خبرنامه. وزارت دادگستری مدعی است که جیمز Baugh, دیوید Harville استفانی Popp, برایان گیلبرت استفانی Stockwell و ورونیکا Zea وحشیانه مورد آزار و اذیت این زن و شوهر که با انتشار خبرنامه برای منفی خود را بی پوشش — ارسال آنها را آنلاین تهدیدات و سوء استفاده پستی زندگی حشرات و "خونین خوک صورت" ماسک و رانندگی به خانه ماساچوست به نظارت آنها است. این طرح که گفته می شود از تخم در آمده و پس از eBay مدیر عامل شرکت اعتراض به خبرنامه سردبیر پوشش و گفت: یکی دیگر از اجرایی "را او را."

چند تن از کارکنان متهم شده بودند در سطح بالای موقعیت با بی: Baugh شد بی امنیت جهانی و تابآوری مدیر Harville شد مدیر جهانی حالت ارتجاعی Popp شد مدیر ارشد اطلاعاتی جهانی و گیلبرت بود که یک پلیس سابق کاپیتان که به کار گرفته امنیتی و ایمنی در بی آمریکای شمالی دفاتر. با توجه به استشهاد تیم در تلاش برای سرکوب منفی پوشش از خبرنامه به عنوان به خوبی به عنوان توهین از یک ناشناس دیدگاه.

گروه تخم یک برنامه برای ارعاب خبرنامه سردبیر و شوهرش (که در خدمت به عنوان ناشر) شروع و در اواسط سال 2019. آنها ایجاد ناشناس حساب توییتر برای ارسال توهین و تهدید به ماساچوست, زن و شوهر, پس از آن تشدید این به فرد آزار و اذیت. که شامل حمل و نقل خوک ماسک یک جعبه از قسمت دیگر جعبه پرواز لارو و زندگی عنکبوت پورنوگرافی در کتاب "زنده ماندن از دست دادن همسر" همدردی تاج گل از گل فروشی محلی و "حفظ جنین خوک" — اگر چه خوک و جنین ظاهرا هرگز تحویل داده است.

این تیم همچنین به اتهام جاسوسی در زن و شوهر برای پیدا کردن شواهدی که آنها در همکاری با ترول دیدگاه در یک نقطه در حال برنامه ریزی برای شکستن را به گاراژ خود را و نصب یک دستگاه ردیابی بر ماشین خود را. (آنها توسط پلیس متوقف که پس از آن متصل شده و آنها را به بی.) آنها حتی برنامه ریزی یک استراتژی که در آن eBay را رسما "کمک" زن و شوهر بررسی آزار و اذیت به دست آوردن حسن نیت یک طرح Baugh ظاهرا در مقایسه با ریدلی اسکات فیلم Body of Lies.

eBay رهبری ظاهرا نمی دانم در مورد آزار و اذیت کمپین تا زمانی که مطلع اجرای قانون در ماه اوت سال 2019. این شرکت با ارسال بیانیه ای گفت که آن را خاتمه تمام کارکنان درگیر در سپتامبر. "eBay را تحمل نمی کند این نوع رفتار. بی معذرت خواهی به افراد مبتلا است و متاسفم که آنها در معرض این" بیانیه می خواند. "eBay دارای کارکنان خود را به استانداردهای بالا از رفتار و اخلاق و ادامه خواهد داد تا اقدام مناسب برای اطمینان از این استانداردها به دنبال دارد."

اما با توجه به استشهاد حداقل دو مدیران را تشویق کرده بود حملات در خبرنامه. eBay تایید به آستانه که یکی شد بی سپس مدیر عامل Devin Wenig. متون نشان می دهد Wenig برقراری ارتباط با یک دوم unnamed اجرایی در مورد عضویت در خبرنامه سردبیر و گفت که "من نمی تواند مراقبت کمتر از آنچه که او می گوید:" و ثانیه بعد اضافه میکند: "او را به پایین." او تکرار نظر در پیام دیگری: "اگر شما همیشه در حال رفتن به او را پایین... در حال حاضر زمان است."

دوم ناشناس تا به حال اجرایی یک شرکت مشاوره تدوین طرح "کاهش تاثیر" از عضویت در خبرنامه از طریق روش های بهینه سازی موتور جستجو, اما آنها نیز در تماس با Baugh که ارائه "طرح B" از تیم خود را. "[Wenig] گفت: به سوزاندن او را به زمین درست است ؟ " گفت: Baugh. "او مغرضانه ترول که نیاز به دریافت سوزانده" در پاسخ اجرایی. اجرایی پس از آن وعده داده شده به "در آغوش مدیریت هر گونه ذرات بد" از نامشخص طرح است. "ما باید برای متوقف کردن او" آنها ادامه داد.

eBay اعتراف کرد که Wenig ساخته "نامناسب" نظرات در مورد عضویت در خبرنامه, اگر چه "هیچ شواهدی وجود دارد که او می دانست که در پیشبرد و یا مجاز اقداماتی که بعدها به سمت وبلاگ نویس و شوهرش." آن بیانیه عمومی نکات است که این ذرات ممکن است نقش مهمی در Wenig تصمیم به ترک این شرکت است که در ماه سپتامبر گفت که "وجود دارد تعدادی از ملاحظات منجر به خروج خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب