سابق Facebook کارکنان با زور و اجبار پیوستن به گروه کر در برابر مارک زوکربرگ

فشار نصب از تمام جهات در Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل برای امتناع خود را به اقدام در برابر پست از رئیس جمهو

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

فشار نصب از تمام جهات در Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل برای امتناع خود را به اقدام در برابر پست از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. آخرین سالوو می آید از 33 کارمندان سابق که مشغول به کار در این شرکت در مراحل اولیه آن از جمله برخی از کسانی که کمک به ایجاد Facebook اصلی جامعه دستورالعمل. باز نامه ای بود که برای اولین بار منتشر شده توسط نیویورک تایمز; ما چاپ نامه کامل در زیر کلیک کنید.

در حالی که بسیاری از مباحث مطرح شده در این نامه ساخته شده اند قبل از جمله به تازگی توسط آستانهنامه منتشر شده امروز ارائه فوق العاده روشن و به شدت استدلال پرونده زوکربرگ ، گروهی از کارمندان سابق معتقد است که Facebook را در موقعیت تعدیل مغلوب ساختن پیشی جستن در تعارض است که آن را آگاهانه در معرض عموم به خطرات این شرکت قبل از دیده می شود و آن را ایجاد یک tautological دو استاندارد است که باعث می شود این سخنرانی از قدرتمند ترین "تعرض مصون است."

زوکربرگ را حفظ کرده است که Facebook نباید تبدیل به "داور از حقیقت" و گفت که موضع خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها است که بر اساس تحقیقات و گفتگو. در حالی که او ابراز انزجار با مغلوب ساختن پیشی جستن نژادپرستانه زبان او به این نتیجه رسیدند که رئیس جمهور "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود!" ارسال کرده بود "هیچ سابقه ای از خوانده شدن به عنوان یک سوت سگ برای فشار هواداران به عدالت را در دست خود." پس نصب داخلی مخالفت از جمله یک شنبه اعتصاب, زوکربرگ وعده کارکنان است که این شرکت خواهد "بررسی مجدد سیاست های مورد متحده تهدید به استفاده از زور است."

"رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال در روز جمعه نه تنها تهدید خشونت توسط دولت در برابر شهروندان خود را, آن را نیز می فرستد یک سیگنال را به میلیون ها نفر که نشانه از رئیس جمهور" نویسندگان نوشتن. "در یک عصر زندگی می کنند جریان تیراندازی Facebook باید بدانید که خطر این بهتر از بیشتر است. مغلوب ساختن پیشی جستن شعارهای غرق در تاریخ آمریکا نژاد پرستی و هدفمند مردم آنها Facebook نمی خواهد اجازه می دهد به تکرار کلمات خود را به او."

در اینجا کامل نامه:

Facebook رهبری را باید با تجدید نظر در سیاست های خود در مورد, سیاسی, سخنرانی, آغاز توسط واقعیت-چک کردن سیاستمداران و صراحت برچسب مضر پست.

به عنوان اوایل کارکنان در تیم های سراسر شرکت ما نوشته اصلی استانداردهای جامعه کمک کد به محصولات است که به صدای مردم و چهره های عمومی و کمک به ایجاد یک فرهنگ شرکت در سراسر اینترنت و آزادی بیان است.

شدیم تا در Facebook, اما آن است که دیگر ماست.

از Facebook ما پیوست و محصولات طراحی شده برای توانمند سازی مردم و سیاست برای حفاظت از آنها. هدف این بود که به اجازه می دهد تا آنجا بیان که ممکن است مگر اینکه آن را به صراحت انجام آسیب برساند. ما مخالف اغلب, اما همه ما قابل درک است که نگه داشتن مردم امن بود درست را انجام دهید. در حال حاضر به نظر می رسد که تعهد تغییر کرده است.

ما هیچ کار دیگر در Facebook, اما ما نه انکار آن. ما همچنین دیگر آن را تشخیص دهد. ما همچنان با افتخار از آنچه که ما ساخته شده است ممنون از این فرصت و امیدوار برای نیروی مثبت آن می تواند تبدیل به. اما هیچ یک از این بدان معناست که ما باید ساکت و آرام. در واقع ما یک مسئولیت به صحبت کردن.

امروز Facebook رهبری را تفسیر آزادی بیان به این معنی است که آنها باید انجام دهید هیچ چیز — و یا بسیار نزدیک به چیزی به دخالت در گفتمان سیاسی. آنها تصمیم گرفته اند که مقامات منتخب برگزار می شود باید به یک استاندارد پایین تر از کسانی که آنها را اداره کنند. یک مجموعه ای از قوانین برای شما و دیگر برای هر سیاستمدار خود را از محلی شهردار به رئیس جمهور ایالات متحده است. این امر دو مشکل اساسی:

اولین Facebook رفتار مطابقت ندارد اظهار داشت: هدف از اجتناب از هر گونه سانسور سیاسی. Facebook در حال حاضر اقدام به مارک زوکربرگ قرار داده و آن را در روز جمعه به عنوان "داور از حقیقت است." این مانیتور سخنرانی تمام زمانی که آن را می افزاید: هشدار به لینک downranks محتوا به منظور کاهش گسترش آن و چک حقیقت سیاسی گفتار از غیر سیاستمداران است.

این یک خیانت به آرمان Facebook ادعا می کند. شرکت ما پیوست و ارزش دادن افراد یک صدا با صدای بلند به عنوان دولت خود را — حفاظت از ناتوان به جای قدرتمند است.

Facebook در حال حاضر تبدیل می شود که هدف بر روی سر خود را. آن را ادعا می کند که ارائه هشدار در مورد یک سیاستمدار گفتار نامناسب است اما برداشتن محتوا از شهروندان قابل قبول است حتی اگر هر دو می گویند همین است. است که یک نجیب ایستاده برای آزادی است. آن است که نامنسجم و بدتر آن است که بزدلانه. Facebook باید برگزاری سیاستمداران به یک استاندارد بالاتر از موکلین خود.

دوم, از Facebook را آغاز محققان آموخته زیادی در مورد گروه روانشناسی و پویایی توده اجبار. با تشکر از کار انجام شده توسط خطرناک سخنرانی پروژه و بسیاری دیگر ما قدرت درک کلمات برای افزایش احتمال خشونت است. ما می دانیم سخنرانی قدرتمند مهم ترین از همه است. آن را ایجاد هنجارهای ایجاد یک ساختار اجازه و به طور ضمنی اجازه خشونت که همه بدتر ساخته شده است توسط الگوریتمی تقویت. Facebook رهبری صحبت کرده است با این کارشناسان با طرفداران و با سازمان و در عین حال آنها هنوز هم به نظر می رسد متعهد به اعطای رایگان و قدرتمند مهار.

بنابراین چه چیزی ما را از این ؟ اگر تمام سخنرانی های سیاستمداران است که ارزش خبری دارند و از همه مهم سخنرانی تعرض مصون است و سپس وجود دارد هیچ خط قدرتمند ترین افراد در جهان نمی تواند عبور در بزرگترین پلت فرم در جهان — و یا حداقل هیچ کدام که پلت فرم حاضر است برای به اجرا درآوردن.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال در روز جمعه نه تنها تهدید خشونت توسط دولت در برابر شهروندان خود را, آن را نیز می فرستد یک سیگنال را به میلیون ها نفر که نشانه از رئیس جمهور. Facebook سیاست اجازه می دهد که پست به تنهایی. در یک عصر زندگی می کنند جریان تیراندازی Facebook باید بدانید که خطر این بهتر از بیشتر است. مغلوب ساختن پیشی جستن شعارهای غرق در تاریخ آمریکا نژاد پرستی و هدفمند مردم آنها Facebook نمی خواهد اجازه می دهد به تکرار کلمات خود را به او.

آن است که مشترک ما دل شکستگی است که انگیزه این نامه است. ما را ویران کرد برای دیدن چیزی است که ما ساخته شده است و چیزی است که ما اعتقاد را به جهان به مکانی بهتر از دست دادن راه خود را تا عمیقا. ما درک آن سخت است برای پاسخ به این سوالات در, مقیاس, اما آن را نیز سخت برای ساخت پلت فرم است که ایجاد این مشکلات است. وجود دارد که مسئولیت آنها را حل کند و حل مشکلات سخت است چه Facebook خوب است.

به کارکنان فعلی که در حال صحبت کردن: ما به شما, ما به حمایت شما و ما می خواهیم برای کمک به. ما امیدواریم که شما همچنان به درخواست خودتان این سوال که آویزان در پوستر در هر یک از Facebook دفاتر: "چه کار می کنید اگر شما نمی کند."

به علامت: ما می دانیم که شما فکر می کنم عمیقا در مورد این مسائل, اما ما همچنین می دانیم که Facebook باید کار را به دست آوردن مجدد اعتماد عمومی را. Facebook نیست بی طرف و آن نبوده است. ساخت جهان باز و متصل تقویت جوامع دادن همه یک صدا این ایده های خنثی. واقعیت-چک کردن است و نه سانسور. برچسب زدن یک تماس به خشونت است نه استبداد. لطفا تجدید نظر کند و موقعیت خود را.

ادامه و پررنگ باشد.

صمیمانه برخی از اولین کارکنان:

مردیت چانه آدم Conner, ناتالی پونته, جان Warman, دیو, pennsylvania, usa نمایندگی از استیو کالاهان, کریس پوتنام باب Trahan ناتالی Trahan بن Blumenrose, Jocelyn Blumenrose بابی Goodlatte سیمون Axten, Dracula بارکر داگ Fraser, Krista Kobeski Warren, Hanes, Caitlin O'Farrell گالاگر جیک بریل کارولین, Abram, جیمی پترسون Abdus-سلام DeVaul اسکات فورتین بابی کلاگ, Tanja Balde, Alex Vichinsky مت Fernandez, الیزابت Linder, Mike Ferrier, جیمی پترسون برایان Sutorius, امی Karasavas کاتلین Estreich کلودیا پارک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن