سابق Facebook مهندس می گوید که این شرکت مندرج شکست در سیاست های خود

یک Facebook مهندس گفت: در وداع با تصویری که این شرکت به "عدم" برای کاهش آسیب است و "مندرج است که شکست ما در سی

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

یک Facebook مهندس گفت: در وداع با تصویری که این شرکت به "عدم" برای کاهش آسیب است و "مندرج است که شکست ما در سیاست" BuzzFeed گزارش روز پنج شنبه. حداکثر وانگ بوستون مبتنی بر مهندس سابق که ادعا کرد در ضبط به دست آمده توسط BuzzFeed که او پیوست Facebook در سال 2011 گفت که او فکر نمی کنم مارک زوکربرگ مدیر عامل و دیگر رهبران شرکت بودند اقدام در کینه توزی.

"اما این بدان معنا نیست که اقدامات خود را در حال رفتن به ضرر مردم" وانگ گفت. او اضافه کرد که او اعتقاد نداشت Facebook شد "توجه کافی به خام نیازهای انسان از افرادی که استفاده از پلت فرم ما." شرکت "به دام افتاده توسط ما ایدئولوژی آزادی بیان" او گفت:.

از نگرانی خاص به وانگ بود که چگونه این پلت فرم به کار گرفته شده — و یا نمی رسیدگی— بحث پست توسط رئیس جمهور تهمت که در آن او اظهار داشت: "زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" در مورد معترضان در مینیاپولیس. Facebook تصمیم گرفتند به هر گونه اقدام و سمت چپ پست تا با وجود توییتر با اضافه کردن یک برچسب به توییتی نسخه برای "ستایش خشونت است."

وانگ گفت: زوکربرگ نظرات در یک جلسه شرکت در بحث در مورد این پست احساس "gaslighting."

"ما نمی پرسیدن 'آیا این چیزی که ما را دنبال کنید سیاست؟' ما پرسیدن " چرا سیاست های ما اجازه می دهد این چیزی است؟'" وانگ گفت. "چرا سیاست های ما نیاز دارند که ما انجام نوعی از عمل؟" زوکربرگ قاب پاسخ خود را در اطراف پیروی از سیاست های به جای تثبیت سیاست وانگ اضافه شده است. این پاسخ باعث ژوئن 1st مجازی اعتصاب ده ها تن از Facebook کارکنان.

Facebook بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر پنج شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن