Fortnite برای آندروید نیز لگد کردن فروشگاه گوگل پلی

به دنبال حذف آن از فروشگاه اپل App، Fortnite نیز از فروشگاه گوگل پلی برای اندروید اخراج شده است. امروز اوایل،

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

به دنبال حذف آن از فروشگاه اپل App، Fortnite نیز از فروشگاه گوگل پلی برای اندروید اخراج شده است. امروز اوایل، حماسه بازی ها در بروز رسانی برای هر دو آیفون و نسخه آندروید از بازی است که اجازه می دهد کاربران به پرداخت حماسه به طور مستقیم برای خرید های داخل برنامه به جای استفاده از سیستم رسما تحریم شده برای هر دو سیستم عامل.

آنچه در ادامه سوار وحشی بود: اپل لگد Fortnite کردن فروشگاه App، سپس حماسه شکایت اپل، و در نهایت در بازی ویدیو پارودینگ اپل خود را در سال 1984 تجاری وجود دارد، قرار دادن خود اپل به عنوان انحصارگر.

حالا گوگل در حال گفتگو است. همچنین در مورد اپل، گوگل نیاز دارد که بازی ها از سیستم Google Play برای خریدهای داخل برنامه استفاده کنند. اگر چه قوانین فروشگاه بازی تا حدودی بیشتر از اپل در زمانی که آن را به خرید های داخل برنامه می آید، گوگل می کند رسم خط در بازی ها. این کاملا روشن برش: "توسعه دهندگان ارائه محصولات در داخل یک بازی دانلود شده در گوگل پلی و یا ارائه دسترسی به محتوای بازی باید گوگل پلی در برنامه صدور صورتحساب به عنوان روش پرداخت استفاده کنید." سیستم گوگل 30 درصد کاهش می یابد، درست مثل سیستم اپل.

آپدیت حماسه در اوایل امروز زد از آن قانون ، و در حالی که گوگل در زمان طولانی تر به تصمیم گیری برای ممنوعیت فورتنیت بیش از اپل ، هر دو شرکت به نتیجه گیری یکسان رسید.

بیانیه گوگل:

سیستم عامل اندروید باز به توسعه دهندگان امکان توزیع برنامه ها را از طریق فروشگاه های برنامه های متعدد می دهد. برای توسعه دهندگان بازی که انتخاب می کنند از فروشگاه پلی استفاده کنند، ما سیاست های سازگار داریم که برای توسعه دهندگان عادلانه است و فروشگاه را برای کاربران ایمن نگه می دارد. در حالی که Fortnite در اندروید موجود است، ما دیگر نمی توانیم آن را در Play در دسترس قرار ببندیم زیرا خط مشی های ما را نقض می کند. با این حال، ما از این فرصت استقبال می کنیم تا به بحث های خود با Epic ادامه داده و Fortnite را به Google Play بازگردیم.

یک سخنگوی گوگل به The Verge واگرا تاکید کرد که اندروید یک اکوسیستم باز است که به فروشگاه های متعدد اجازه می دهد و سیاست های گوگل پلی باید به طور یکسان در مورد همه توسعه دهندگان اعمال شود. آن را با فروشگاه های دیگر موجود و نه با حماسه توزیع بازی خود را بر روی آنها مشکلی ندارد، سخنگوی گفت.

شما هنوز هم می توانید Fortnite بر روی آندروید نصب کنید, با این حال. حماسه خود را به بازدید کنندگان به وب سایت خود ، جایی که آنها می توانند فورتنیت از طریق برنامه حماسه بازی ها و یا از طریق فروشگاه کهکشان سامسونگ در دستگاه های سامسونگ دانلود کنید. این متفاوت از آیفون و اپل, جایی که در آن در حال حاضر غیر ممکن است برای نصب بازی اگر شما قبلا انجام داده است.

حماسه دارای سابقه tussling با گوگل بیش از این بازی قانون فروشگاه. در اوت ۲۰۱۸، اپیک فورتنیت را از فروشگاه گوگل پلی بیرون کشید و به طور مستقیم شروع به توزیع آن کرد. Fortnite که تنها ممکن است به این دلیل که آندروید اجازه می دهد تا نصب از منابع شخص ثالث, هر چند آن را می کند که روند به نظر می رسد کمی خطرناک به دلیل هشدارهای امنیتی که به نظر می رسد زمانی که شما انجام می شود.

هجده ماه بعد، حماسه را Fortnite به اسارت گرفت و فورتنیت را دوباره به فروشگاه گوگل پلی گذاشت، هر چند نه بدون برخی از سخنرانی های بسیار عصبانی در مورد آن. بیانیه ی "حماسه" از آوریل 2020 در اینجا:

Google نرم افزار قابل دانلود خارج از گوگل پلی را در یک ضرر قرار می دهد، از طریق اقدامات فنی و تجاری مانند ترسناک، تکراری امنیت پاپ آپ برای نرم افزارهای دانلود شده و به روز شده، توافق اترات و معامله های تولید کننده محدود کننده و حامل، روابط عمومی گوگل که منابع نرم افزاری شخص ثالث را به عنوان بدافزار مشخص می کند، و تلاش های جدید مانند Google Play Protect برای نرم افزارهای بلوکی دور افتاده به دست آمده در خارج از فروشگاه گوگل پلی.

برنامه ای به عنوان محبوب به عنوان Fortnite که از طریق دیگر راه نصب شده -- به طور خاص فروشگاه های دیگر -- دارای پتانسیل به کاهش مرکزیت گوگل بازی فروشگاه در آندروید -- و شاید افزایش تکه تکه شدن. در حال حاضر فروشگاه های رقیب وجود دارد -- سامسونگ است فشار فروشگاه خود را به شدت در دستگاه های آندروید خود را ، به عنوان مثال. اما به طور کلی، فروشگاه گوگل پلی منبع نرم افزار برای اکثر مردم بوده است.

حماسه در حال حاضر به طور فعال تشویق کاربران نیز به استفاده از نسخه ای که از فروشگاه سامسونگ می آید، گفتن به کاربران که آنها می توانند تخفیف که این همه افت ضایاگر آغاز شده اگر آنها انجام دهید: "شما خواهید دید که V- Bucks و پول واقعی ارائه می دهد در حال حاضر تا 20٪ از طریق برنامه بازی های حماسی در epicgames.com و کهکشان فروشگاه سامسونگ تخفیف."

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب