Fortnite در حال حاضر یکی از بزرگترین بازی ها تا کنون با 350 میلیون بازیکن

حماسه را Fortnite بیش از 350 میلیون بازیکنان ثبت نام بازی توسعه دهنده اعلام کرد. که باعث می شود, رایگان-به-باز

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

حماسه را Fortnite بیش از 350 میلیون بازیکنان ثبت نام بازی توسعه دهنده اعلام کرد. که باعث می شود, رایگان-به-بازی نبرد رویال بازی یکی از عناوین محبوب ترین تا کنون ساخته شده است, رتبه بندی وجود دارد با حضور در همه جا از فوتبال و برخی از بیشترین دانلود ها به تلفن همراه و رایگان-به-بازی بازی PC بازی های 15 سال گذشته است. در حالی که ما هیچ نشانه ای که چگونه بسیاری از بازیکنان ورود در هر روز یا ماه به عنوان حماسه نیست و انتشار آمار کسانی که استودیو را می گویند که در ماه آوریل به تنهایی بازیکنان وارد 3.2 میلیارد ساعت از Fortnite.

آخرین آمار تعداد بازیکن ما شنیده از حماسه بود و حدود 250 میلیون دلار در مارس 2019 نشان می دهد که این بازی هنوز هم در حال رشد در سال بعد و بیش از دو سال و نیم پس از انتشار اولیه آن. که بخشی از آن به دلیل بازی بودن تا به آسانی در دسترس بر روی تمام سیستم عامل — کامپیوتر و کنسول و موبایل و به دلیل حماسه همچنان برای به روز رسانی آن را به طور مداوم.

اخیرا اضافه شده توسعه دهنده حزب رویال تفنگ-اجتماعی رایگان فضای درون بازی است که اجازه می دهد تا بازیکن را به ورود به سیستم و اویختن با دوستان به تماشای کنسرت از بزرگ نام موسیقی عمل می کند و شرکت در انواع پارک-سبک فعالیت است. این همه بخشی از حماسه را به تلاش برای ساخت یک metaverse به سبک شبکه های اجتماعی که زندگی می کند به طور کامل در داخل آن جهان 3D. پس از یک عظیم و حقیقی Travis Scott کنسرت ماه گذشته و روز جمعه گذشته دیپلو نمایش حماسه می گوید آن را به میزبان یک مینی جشنواره موسیقی شامل دی جی Dillon Francis, Steve Aoki و deadmau5 با شروع در 9PM ET.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن