Fortnite فصل جدید آب گرفتگی نقشه

فصل جدید از Fortnite است در اینجا در نهایت — و آن را به ارمغان آورد با آن سیل است. امروز بازی حماسی منتشر طولا

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

فصل جدید از Fortnite است در اینجا در نهایت — و آن را به ارمغان آورد با آن سیل است. امروز بازی حماسی منتشر طولانی تاخیر فصل سوم برای Fortnite: فصل 2زیر یک رویداد عظیم در اوایل هفته که دیدم بازی نبرد رویال جزیره احاطه شده توسط یک دیوار از آب است. جاست جدید فصل مستغرق مناطق زیادی از این جزیره ایجاد یک بزرگتر تمرکز بر روی آبزیان عناصر گیم پلی. که شامل یک جدید Waterworld-سبک شهر شناور منطقه و توانایی به اسکی آب — در حالی که کشیده شده توسط یک کوسه.

بزرگترین تغییر است البته نقشه. بخش غربی این جزیره است که در حال حاضر بیشتر زیر آب تا حد زیادی از بین بردن مکان های مانند Slurpy باتلاق و گریه جنگل. در ضمن قبلا نابود شده آژانس به منطقه در حال حاضر به نظر می رسد به نوعی از شدت غنی شده پایه. نقشه جدید باعث می شود بازی قایق بسیار بیشتر دوام در حالی که فصل جدید نیز معرفی جدید تحرک از جمله فوق اسکی روی آب; شما قادر خواهید بود به چفت در را به یک کوسه به طور طبیعی توسط ماهیگیری. دیگر بزرگ شده شامل جدید پتروشیمی دشمنان به نام غارتگران.

حماسه نیز به طعنه که بعدا در این فصل ماشین های واقعی خواهد بود که به این بازی برای اولین بار در Fortnite. به نظر می رسد سیل لزوما ثابت. "به عنوان زمان می رود و آب محو می شود حتی بیشتر مکان خواهد بود کشف و به عنوان جاده باز شما کشف راه های جدید برای دریافت در اطراف" توسعه دهنده توضیح می دهد.

همراه با تغییرات برای بازی خود یک فصل جدید نیز به معنی یک جنگ جدید تصویب Fortnite's فصلی اشتراک-مانند خدمات. بازیکنان که ریخت و پاش برای تصویب خواهد شد تعدادی از شخصیت های به باز کردن از جمله Aquaman و کیت کوچک بچه گربه سوار یک موتور سیکلت است که همچنین قدرت یک کت و شلوار مکانیک. شما می دانید معمولی Fortnite مسائل است. درست مثل فصل گذشته وجود دارد ادامه داد: تمرکز بر روی سفارشی سازی; این بار بازیکن قادر خواهد بود برای ساخت خود چتر در طول فصل باز کردن قطعات در طول زمان است.

آن بوده است مدت زمان طولانی در آینده برای فصل جدید است. فصل 2 دوم فصل عرضه در فوریه 20th, و پس از آن Fortnite دیده می شود برخی از تغییرات قابل توجه و حوادث. که شامل خشونت-رایگان فضای اجتماعی به نام حزب رویال در بازی ها مانند هلیکوپتر و حقیقی مجازی تور کنسرت از Travis Scott. Epic همچنین اعلام کرد که این بازی تا به حال در صدر 350 میلیون بازیکن آن را در میان عناوین محبوب ترین در جهان است. جاری شدن سیل در این نقشه نشان دهنده بزرگترین تغییر به Fortnite از روز طولانی blackhole رویداد که از بین برود اصلی جزیره است.

با وجود انتظار طولانی حماسه موفق به اعتیاد به مواد مخدره تا فصل جدید در مد بزرگ با "دستگاه" رویداد روز دوشنبه دیدم که 12 میلیون بازیکن شرکت زندگی می کنند و بیش از 8 میلیون نفر ساعت در حرکت یا کشش ناگهانی و یوتیوب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن