Fortnite بعدی رویداد زندگی می کنند و فصل دوباره به تعویق افتاد

بازی حماسی است و تاخیر در Fortnite را بعد از بازی در رویداد زندگی می کنند و شروع بازی را در فصل آینده با توجه

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

بازی حماسی است و تاخیر در Fortnite را بعد از بازی در رویداد زندگی می کنند و شروع بازی را در فصل آینده با توجه به گسترده خشم و انزجار بیش از مرگ جورج فلوید و مداوم خشونت پلیس در پاسخ به اعتراضات در سراسر کشور است. در بازی زنده رویداد با عنوان "دستگاه" در حال حاضر محل در ژوئن 15. فصل آینده به نام فصل 2 فصل 3 آغاز خواهد شد در ماه ژوئن 17th.

"ما در حال آگاه از درد دوستان ما خانواده های اعضای تیم و بازیکنان و جوامع در حال تجربه" حماسه گفت: در یک پست وبلاگ. "ما اعتقاد داریم در برابری و عدالت تنوع و شمول و این که این اصول بالاتر از سیاست است. این تیم مشتاق به حرکت Fortnite رو به جلو, اما ما نیاز به تعادل فصل 3 راه اندازی با بار برای این تیم به تمرکز بر روی خود و خانواده و جوامع خود."

این سومین تاخیر برای شروع فصل جدید است. اولین تاخیر اعلام شد در ماه آوریل و دوم اعلام شد هفته گذشته است. این دومین تاخیر برای دستگاه رویداد بود که با تاخیر برای اولین بار در هفته گذشته است.

بسیاری دیگر از برنامه ریزی و فن آوری رویدادهای بازی به تعویق افتاده اند و یا به تعویق افتاد به دلیل تظاهرات. سونی به تعویق افتاد PS5 رویداد برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 4th. EA به تعویق افتاد اعلام Madden 21. و گوگل به تعویق افتاد یک رونمایی از ویژگی های جدید در آینده آندروید 11 بود که برای امروز برنامه ریزی شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن