انجمن بازار Mysuru دوباره باز می شود با اقدامات ایمنی

میسور/Mysuru: پس از چهار دور از مستند زیر COVID-19 همه گیر در شهرستان فروم بازار دیروز افتتاح شد درهای خود را

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

میسور/Mysuru: پس از چهار دور از مستند زیر COVID-19 همه گیر در شهرستان فروم بازار دیروز افتتاح شد درهای خود را به مشتریان با تمام اقدامات ایمنی لازم در محل.

پرداختن مطبوعات در Patrakarthara Bhavan امروز, انجمن, بازار, بازاریابی, مدیر B. S. Sumanth گفت که مشتریان و کارکنان خواهد mandatorily حرارتی تحت غربالگری برای درجه حرارت بدن در مربوطه نقاط ورود و مشتریان باید از طریق Sanitisation تونل در ورودی قرار داده شده. ایمنی نشانه در Arogya Setu, برنامه, پوشیدن, ماسک, sanitisation و اجتماعی فاصله نیز الزامی است. Footfalls خواهد بود نظارت و کد QR بر اساس تماس با ما-کمتر غذا سفارش و صدور خدمات در دادگاه های غذایی ارائه شده است.

او گفت که خرده فروشان توصیه شده است برای جلوگیری از استفاده از محاکمه اتاق و پاکسازی محاکمه اتاق در هر زمان از آن استفاده می شود. مکرر بخار از لباس و ضد عفونی سطوح باید انجام شود و پوشاک مارک یا باید جلوگیری از محاکمه و یا مطمئن شوید که پوشاک است که به طور کامل sanitised قبل از قرار دادن بر روی صفحه نمایش دوباره. Sanitising و گند از تحویل کامیون ها و مواد و اقدامات ایمنی برای پرسنل تحویل و غیره. هستند به دنبال داشت.

آن است که توصیه می شود که مشتریان برنامه ریزی سفر خود را رزرو مناسب اسلات بر روی وب سایت – www.forummalls.in و با استفاده از E-Pass با کد QR برای ورود و خروج از بازار است که همچنین کمک به مدیریت ترافیک داخل بازار در هر نقطه ای از زمان Sumanth گفت.

کوپن برای تاج رزمندگان

نقدی کوپن داده می شود به تاج رزمندگان که برای آمدن به بازار است که آنها (تاج رزمندگان) می توانید خرید و یا دریافت تخفیف (مبلغ نقدی کوپن) در خرید بیل.

انجمن بازار مدیر کل R. Dhanashekaran و مدیر عامل موهان شد و در حال حاضر در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن