Forza خیابان, مایکروسافت, رایگان-به-بازی بازی های مسابقه ای بازی های حال حاضر برای سیستم عامل iOS و اندروید

مایکروسافت Forza خیابانهای رایگان-به-بازی بازی مسابقه عنوان از Forza خالق Turn 10 Studios است که در حال حاضر د

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

مایکروسافت Forza خیابانهای رایگان-به-بازی بازی مسابقه عنوان از Forza خالق Turn 10 Studios است که در حال حاضر در دسترس برای iOS و اندیشه پس از راه اندازی برای ویندوز 10 در سال گذشته است. بازی طول می کشد استاندارد Forza فرمول جمع آوری سفارشی و اتومبیل های مسابقه ای و طراحی دوباره آن را برای تلفن همراه است, که به معنی آن را به یک مقدار عادلانه از micotransactions و راه های دیگر به صرف پول اگر شما به آن است.

Forza خیابان است که از لحاظ فنی یک میامی بازی مسابقات خیابانی پس از آن تفاوت بسیار کمی از های اخیر بزرگ-بودجه کنسول و PC مطالب موجود در Forza Horizon series. مایکروسافت صورتحساب بازی به عنوان یک "تحول" تجربه "با شخصیت های جالب, راز و فتنه کاوش از طریق یک روایت محور مبارزات انتخاباتی, هفتگی, ویژه, حوادث و مدت زمان محدود با مضمون حوادث است." هدف نهایی البته به اضافه کردن بیشتر اتومبیل های منحصر به فرد به مجموعه خود را.

مایکروسافت در تلاش است به شیرین معامله برای بازیکنان جدید با یک زن و شوهر از تبلیغات. برای کسانی که بازی بین در حال حاضر و در ماه ژوئن 5th, شما, باز کردن منحصر به فرد فورد GT. برای کسانی که بازی در یک دستگاه سامسونگ و دانلود آن را از سامسونگ فروشگاه شما یک 2015 فورد موستانگ GT با سفارشی کهکشان با مضمون رنگ یا 2015 Chevrolet Corvette Z06 برای کسانی که با استفاده از این کهکشان S20 خط همراه با برخی از اضافی در بازی اعتبارات و قدرت پردازش دیگر. Forza خیابان همچنین لینک کلیک کنید برای ایکس باکس زندگی می کنند بنابراین شما می توانید همگام سازی دستاوردها و پیشرفت در سراسر, در iOS, آندروید و ویندوز 10.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن