تازه رانش زمین در Kodagu: کارشناسان به صورت فوری در دراز مدت آسیب زیست محیطی پیشگیری سیاست

مدیکری: پس, تازه, رانش زمین گزارش شده در مدیکری در Kodagu منطقه وجود دارد که نیاز فوری برای طولانی مدت محیط زی

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

مدیکری: پس, تازه, رانش زمین گزارش شده در مدیکری در Kodagu منطقه وجود دارد که نیاز فوری برای طولانی مدت محیط زیست کاهش سیاست علاوه بر توقف در گستاخ تخریب محیط زیست محلی است.

پس از آخرین landslip در مدیکری شهر در هفته گذشته Kodagu منطقه دولت تصمیم گرفته است برای تغییر 13 خانواده ها به ایمنی آوردن تمرکز بر روی محیط زیست حساسیت منطقه است که نادیده گرفته شده است. این سومین سال متوالی است که این منطقه شاهد لغزش.

یک مطالعه توسط یک تیم از کارشناسان از هند موسسه علوم بنگلور بر خطرات ناشی از افزایش landslip اگر روند توسعه فعلی مجاز به ادامه.

این یافته ها توسط T. V. Ramachandra S. Vinay و S. بهارات از انرژی و تالاب پژوهشگر مرکز علوم زیست محیطی از هند موسسه علوم و از آن منتشر شده است در یک مقاله با عنوان "شهری پویایی در Coorg منطقه کارناتاکا" در ENVIS ویژگی های گزارش.

این مطالعه با هدف بررسی زمین-استفاده از دینامیک منطقه و نتایج نشان داد که در منطقه ساخته شده تا از افزایش 1.55 درصد به 2.69 درصد در مدت سه سال از سال 2016 تا 2019. علاوه بر این پوشش گیاهی بومی از جمله جنگل اسکراب جنگل های مقدس باید کاهش یافته و از 45.44 درصد از مساحت زمین به 44.46 درصد است.

دیگر یافته های این مطالعه همچنین باید زیست محیطی پیامدهای آن اشاره می کند که در داخل کشور پوشش جنگلی این منطقه تا به حال کاهش یافته و از 24 درصد به 22.23 درصد است. پیشنهاد جدید پوسته تفریحی, بزرگراه بسط و خطی پروژه را تشویق بالاتر زمین-استفاده از تغییرات با توجه به مطالعه است.

آن را اظهار داشت که روند شهرنشینی منجر به هرج و مرج رشد در منطقه و به نام برای تعیین نرخ و روند استفاده از زمین تبدیل به ابداع یک منطقی استفاده از زمین سیاست است.

بر اساس الگوی استفاده از زمین برای 2016 و 2019 نویسندگان پیش بینی چشم انداز دینامیک برای 2031 که نشان داد افزایش در مناطق ساخته شده است در مدیکری, Kushalnagar, Virajpet, Gonikoppal و Somwarpet.

همچنین تاثیر شبکه های جاده ای و گردشگری را تشویق شهرنشینی در امتداد بزرگراه ها و شناسایی Kodilpet, Suntikoppa, Hebbale, Madapura, Napoklu, Ammathi و.... طبق مطالعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن