از قرمز و Mysuru همه مجموعه ای برای ورود به منطقه نارنجی

میسور/Mysuru: Mysuru که در حال حاضر در منطقه پس از 90 COVID-19 مورد (تجمعی) گزارش شد پس از شیوع ویروس در منطقه

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: Mysuru که در حال حاضر در منطقه پس از 90 COVID-19 مورد (تجمعی) گزارش شد پس از شیوع ویروس در منطقه یک-و-نیم-ماه پیش است و در حال حاضر تمام مجموعه برای ورود به منطقه نارنجی به عنوان هیچ مورد جدید گزارش شده از هر نقطه در منطقه از گذشته 13 روز تا دیروز.

از 90 بيمار 86 درمان شده است و در حال حاضر تنها چهار نفر از آنها به ادامه درمان در تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده که در آن آنها گفته بود دوره نقاهت و به احتمال زیاد مرخص می شود در چند روز.

معیار برای شناسایی منطقه به عنوان قرمز و نارنجی و سبز مناطق شده است هیزم در نامه ای به تاریخ May. 30 صادر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده. مناطق سبز خواهد بود مناطق با هر دو صفر موارد تایید شده تا تاریخ و یا هیچ مورد تایید شده در طی 21 روز.

طبقه بندی مناطق به عنوان مناطق قرمز را به حساب تعداد کل موارد دو برابر نرخ مورد تأیید میزان تست و نظارت بازخورد از مناطق. آن مناطق است که نه به عنوان تعریف قرمز و سبز باید به عنوان طبقه بندی پرتقال مناطق.

طبق پروتکل هر منطقه قرمز منطقه است که گزارش هر گونه تازه مورد مثبت در 14 روز پس از آخرین COVID-19 مورد مثبت گزارش شد, می تواند حرکت به منطقه نارنجی که در آن وجود دارد بیشتر مستند تسهیلات.

با امکان Mysuru ورود به منطقه نارنجی تبدیل شدن به یک واقعیت با تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر از دولت های منطقه این شهر می توانید انتظار بیشتر مستند تسهیلات در چند روز.

در حال حاضر کسب و کار و فعالیت های تجاری در 91 خیابان ها ممنوع شده است. در منطقه نارنجی طبقه بندی فعالیت های کسب و کار می توانند رزومه در این خیابان است. Mysuru می توانید حرکت بیشتر به منطقه سبز اگر هیچ مورد جدید گزارش شده در 14 روز در حال حرکت به منطقه نارنجی.

در ضمن زیر برخی از آرامش در سفر را اعلام کرد در هفته گذشته 433 نفر از خارج از دولت را به شهر بازگشت. آنها فرستاده شده اند به مرکز قرنطینه. یک آزمایش پزشکی انجام خواهد شد در همه آنها بعد از 10 روز که در طی آن خود را سواب گلو خون و نمونه ارسال خواهد شد برای تست آزمایشگاهی و هر کسی که تست مثبت خواهد بود معطوف به COVID-19 بیمارستان.

دولت های منطقه می روم و هیچ شانس فرستاده است سواب گلو و نمونه خون بیش از 1000 بيمار تحت درمان در بیمارستان های مختلف که نشان داده اند حتی خفیف ساری (شدید تنفسی حاد بیماری) علائم.

مهار مناطق

با هیچ مورد جدید گزارش در آخرین روز 13 شهرستان رایگان خواهد بود از همه مهار مناطق فردا (14 ماه مه). مقامات تا به حال مشخص شده 12 حوزه در شهرستان به عنوان مهار مناطق بیش از یک ماه پیش بود و مهر و موم کردن این مناطق است.

در حال حاضر پس از 28 روز با هیچ تازه موارد گزارش شده از این مناطق مقامات لغو کرده بود 10 مهار مناطق مختلف روز از جمله دو (Janatanagar و Anikethana جاده در Kuvempunagar) امروز (13 مه) به عنوان در هر COVID-19 پروتکل.

در حال حاضر این شهرستان دارای تنها دو مهار مناطق – Nazarbad و J. P. نگر 20th متقابل و آن را به احتمال زیاد است که مقامات بلند خواهد شد مهار منطقه tag از این مناطق بیش از حد فردا با توجه به MCC سلامت افسر Dr. D. G. Nagaraju.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن